Jump to content

Gedraaide 1050cc prothese na 7 maanden PO

Recommended Posts

Op 14-7-2021 om 18:44, Jenster zei:

Ooooooow nee!! Wat een horror! Had zo gehoopt dat de huisarts beter nieuws had! Gelukkig maar dat je er op tijd bij was!!! Wat een ellende!! Ik zou toch overwegen stappen te ondernemen……

Ja dat was ook mijn gedachte en echter dat wordt zo’n welles nietes spelletje. Geen zin in. Kan mijn energie beter in mijn herstel steken. 
Na lang heen en weer geapp met de chirurg, wel zijn welgemeende excuses gekregen en de vraag of ik hem op de hoogte wil houden van mijn welbevinden. Tja dan kan ik niet meer lang boos zijn zijn 😂

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dank je wel voor je tips 😘 Ja jammer genoeg vind ik hem kortaf en niet meedenkend. Vanmorgen de huisarts langs  geweest en die heeft met Nio gebeld, na lang gepraat over en weer kon ik langskomen om b

6 uur geleden, LadiDi zei:

Hoi Anouk, hoe is het inmiddels met je? heb je al wat verbetering? 

Nee helaas niks, vandaag weer op de spoed geweest, voelde me zo slecht, schijnbaar van de medicijnen heb nu nieuwe. Dank je wel voor het t vragen 😘

Op 18-7-2021 om 14:37, Noor45 zei:

Jeetje wat een enorme tegenvallers. Dat had ik niet verwacht zeg! Heel veel sterkte @Anouk78 😘

en @Daniëla89 hoop dat alles met jou wel goed gaat ? X

Dank je wel lief van je 😊

2 uur geleden, Anouk78 zei:

Nee helaas niks, vandaag weer op de spoed geweest, voelde me zo slecht, schijnbaar van de medicijnen heb nu nieuwe. Dank je wel voor het t vragen 😘

Sterkte. Echt waardeloos zeg. X

• 1 month later...

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.