Ga naar inhoud

LadiDi : 25 juni 2021: Dr. Zguricas : Boerhaave


Aanbevolen berichten

16 uur geleden, Lottje72 zei:

Hey @LadiDi heb even in je album gekeken😉, maar wat een verschil zeg met dag 1 en 3weken PO, Wat zijn ze al prachtig en wat vallen ze mooi natuurlijk😍 Begrijp je helemaal dat je er enorm blij mee bent😁

Gaat het herstel verder goed? X

Nou ik schrok wel even in het begin, haha, maar dat is boven de spier natuurlijk. De arts had al aangegeven dat het zakt en ik vertrouw op haar kennis en kunde. Ze is heel erg ervaren en ik heb alles gedaan wat zij mij adviseerde. Het herstel gaat nog steeds goed! over 2 dagen ben ik 4 weken po en doe alles behalve nog steeds zwaar tillen en overstrekken. Al merk ik dat ik dat ook steeds per ongeluk sneller doe. Er zitten nog een paar blauwe plekjes en mijn rechterborst is de tepel nog ongevoelig. En natuurlijk nog wat gevoelige plekken. Slapen is nog steeds een drama op mijn rug, dat wil ik wel echt volhouden zolang het nodig is maar goed, het is maar tijdelijk denk ik dan :) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @LadiDi, alweer bijna 4 weken😃 gaat de tijd toch snel. Lekker hoor dat je herstel zo goed gaat, en idd nog ff 2 weken opletten en daarna langzaam opbouwen. Het strekken heb ik ook heel langzaam opgebouwd, alles heel bewust gedaan zeg maar 😉Tja het slapen...dat blijft een dingetje de eerste 6 weken. Ben daarna wel voorzichtig op me zij gaan liggen, maar voelde eerst ook nog niet prettig, komt vanzelf allemaal goed👍Succes en rustig aan😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-7-2021 om 19:47, Lottje72 zei:

Hey @LadiDi heb even in je album gekeken😉, maar wat een verschil zeg met dag 1 en 3weken PO, Wat zijn ze al prachtig en wat vallen ze mooi natuurlijk😍 Begrijp je helemaal dat je er enorm blij mee bent😁

Gaat het herstel verder goed? X

Thank you! nou echt was in begin even schrikken! maar dan ga je toch maar op de kennis en kunde van de chirurg af :) 
Herstel gaat goed, nu iets meer dan 4 weken po. Nog wel wat gevoelig hier en daar en mijn rechter tepel is "nog" gevoelloos dus ik hoop dat dat wel terug komt. Maar verder mag ik zeker niet klagen! Kan alleen niet wachten tot ik weer normaal kan slapen. Ik slaap nog steeds op mijn rug en ben daar wel echt HE-LE-MAAL klaar mee, pffff. Heb jij in alles gewoon wel gevoel en altijd gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, LadiDi zei:

Thank you! nou echt was in begin even schrikken! maar dan ga je toch maar op de kennis en kunde van de chirurg af :) 
Herstel gaat goed, nu iets meer dan 4 weken po. Nog wel wat gevoelig hier en daar en mijn rechter tepel is "nog" gevoelloos dus ik hoop dat dat wel terug komt. Maar verder mag ik zeker niet klagen! Kan alleen niet wachten tot ik weer normaal kan slapen. Ik slaap nog steeds op mijn rug en ben daar wel echt HE-LE-MAAL klaar mee, pffff. Heb jij in alles gewoon wel gevoel en altijd gehad?

Vreemd genoeg kreeg ik geen melding van mijn oude bericht, nu wel; dus het is dubbel 😁

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2021 om 09:42, LadiDi zei:

Thank you! nou echt was in begin even schrikken! maar dan ga je toch maar op de kennis en kunde van de chirurg af :) 
Herstel gaat goed, nu iets meer dan 4 weken po. Nog wel wat gevoelig hier en daar en mijn rechter tepel is "nog" gevoelloos dus ik hoop dat dat wel terug komt. Maar verder mag ik zeker niet klagen! Kan alleen niet wachten tot ik weer normaal kan slapen. Ik slaap nog steeds op mijn rug en ben daar wel echt HE-LE-MAAL klaar mee, pffff. Heb jij in alles gewoon wel gevoel en altijd gehad?

Hey @LadiDi, ben even afwezig geweest😅....erg druk op werk gehad...ben weer hier en daar aan het bij lezen🙈 antwoord op jou vraag is dat ik wel gevoel in mijn tepels heb, alleen onder mijn tepel richting litteken is het gevoelloos en nog steeds. Het stoort me niet echt, maar ze zeggen dat het gevoel daar wel terug kan komen😁dus wacht het gewoon af. X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2021 om 09:42, LadiDi zei:

Thank you! nou echt was in begin even schrikken! maar dan ga je toch maar op de kennis en kunde van de chirurg af :) 
Herstel gaat goed, nu iets meer dan 4 weken po. Nog wel wat gevoelig hier en daar en mijn rechter tepel is "nog" gevoelloos dus ik hoop dat dat wel terug komt. Maar verder mag ik zeker niet klagen! Kan alleen niet wachten tot ik weer normaal kan slapen. Ik slaap nog steeds op mijn rug en ben daar wel echt HE-LE-MAAL klaar mee, pffff. Heb jij in alles gewoon wel gevoel en altijd gehad?

Hier waren/zijn de tepels overgevoelig. zou ik eens mogen mee kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.