Guest anomiepje Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Hallo,Even een vraagje, ik ben afgelopen dinsdag geopereerd. 240 cc achter de spier.Links zit de prothese nog iets hoger dan rechts. Kan dit nog iets zakken?Ik heb een drukverband om.Bedankt voor de reacties alvast... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest booty Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 hoihoialvast gefeliciteerd met je boobs.ik heb zelf nog geen bv gehad, maar heb hier wel vaker gehoord dat dat gebeurd.soms is de 1 wat sneller als de ander met zakken.maar dat komt wel goed na paar weken zal t wel weer gelijk zitten.veel liefs booty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Dankje voor je reactie,Ik hoop het maar. Maar verder zit het allemaal goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 hallokeszeg mag ik u vragen hoeveel je er voor hed en de cup maat nu?liefs dydy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 hallokeszeg mag ik u vragen hoeveel je er voor hed en de cup maat nu?liefs dydyHoi Dydy,Ik had een A'tje. Nu heb ik een grote B, misschien een kleine C. Het ziet er wel veelbelovend uit allemaal.Maar ik hoop dat links gauw genoeg gaat zakken...maak me wel een beetje zorgen.Wanneer ben jij aan de beurt?groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Heeft er nog iemand ervaring met een prothese die later dan de andere op z'n plaats is gezakt? Hoelang heeft dit geduurd?Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 hoinormaal op 25 juni in de wellnees in genk pc dr visser.liefst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daantje 77 Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Beste Anomiepje,Wat je beschrijft is heel normaal. Je bent pas net geopereerd en hebt een boel vocht. Daardoor kan de een anders eruit zien als de ander. Het zijn ook gewoon twee verschillende wonden en operatiegebieden. Het duurt minimaal 6 weken voordat het vocht echt weg is of bij sommigen zelfs nog langer. Het indalen van de protheses kan ook een hele poos duren, dus maak je niet al te druk want ze gaan nog ontzettend veranderen. Ze gaan mooier van vorm worden en natuurlijker staan. Als je toch twijfelt moet je altijd contact opnemen met je pc. Maar... geduld is een hele schone zaak bij een bv.Succes!!Groetjes,Daantje Link to comment Share on other sites More sharing options...
pip Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Hoi Anomiepje,Ik ben nu 6 weken po en mijn linkerborst is ook nog dikker (prothese zit nog wat hoger) dan mijn rechter.Ik maak me daar niet zo druk over volgens mij gaat dat nog wel goedkomenHoop ik!!!Liefs Pip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted May 15, 2009 Share Posted May 15, 2009 Nou dan zal ik geduldig afwachten. Zometeen gaat de sportbeha weer uit om nog eens te kijken en de gaasjes te verversen.Ik voel wel dat er al verschil is met gisteren, mijn tepels steken ineens uit en er zit weer gevoel in!Ik ben er zo blij mee!!!LEUK HE NIEUWE TIETJES!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 He, nou ging het de hele dag zo goed, kreeg ik net een scheut of iets.Mijn linker spier trok zich ineens samen en nu is het weer stijf...Heb ook van die gekke trillinkjes in mn borsten, alsof het onder stroom staat, maar dan zonder de pijn. Lijkt net of er mini luchtbelletjes ronddansen in mn borsten. Nix ernstigs hoor, wel maf.Wat is het stil op dit forum ineens?Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pip Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 He Anomiepje,Die bubbels heb ik ook gehad, nu niet meer.Als ik s'morgens opsta is mijn linkerborst ook altijd nog wat stugger dan mijn rechter.Dat trekt in de loop van de ochtend wel weer bij.Het wat het forum betreft is het heeeeel rustig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jainys Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Hier ook weken 2 ongelijke borsten gehad is helemaal goed gekomen hoor! Idd gedult hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Ennuh, waren jullie ook zo opgeblazen na de narcose? Ik kan mijn buik nog steeds niet intrekken haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pip Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Yes herkenbaar, heeft bij mij wel een 4-5 dagen geduurd voordat ik een keer naar het toilet konEn daar heb ik medicijnen voor nodig gehad!!!!!Daar had ik een opgezwollen buik van!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jainys Posted May 16, 2009 Share Posted May 16, 2009 Dat is ook heel herkenbaar een 4 mnd zwanger buik terwijl ik toch mn oude figuur terug heb gekregen na bevaling Hoort er allemaal bij.. Had in het begin ook een drukkend gevoel op mn borstkas was ook vervelend.. Maar je zal zien dat het snel steeds beter gaat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Het is nu 5 dagen PO, en ze zitten op gelijke hoogte! Prachtig hoor. Ik had het niet zo mooi verwacht, en ze worden nog mooier.Stiekem al oude bikini's gepast. Zo'n driehoekjes waar ik normaal vulling in had (en toch niet aandurfde). Nu is het mooi gevuld!Langzaamaan wordt het opgeblazen gevoel ook minder, dus kan ik mijn buik weer wat aanspannen.Toch uitkijken dat ik niet overmoedigd raak. Zo'n pijnscheut geeft wel aan wanneer ik teveel doe!Woensdag wordt het 25 graden, zal ik dan (tijdelijk zonder bandage maar mét sportbeha) kunnen zonnen?Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anomiepje Posted June 5, 2009 Share Posted June 5, 2009 Hallo daar ben ik weer,Dacht ik in mijn vorige berichtje nog dat ze gelijk zaten. Dat is dus niet...Ben nu dus 3,5 week PO (gaat snel he!). Links is nog steeds iets voller/hoger.Daardoor zit mijn linker tepel ook lager...Beetje verschil in grootte vind ik niet erg...Maar het moet niet zo zijn dat als ik het koud krijg, mijn tepels op verschillende hoogte te zien zijn.Kan iemand me geruststellen? (als je denkt: daar is ze weer, dan gewoon niet reageren...Maar ik moet echt weer gerustgesteld worden)Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Booby Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Het is mij ook opgevallen dat mijn rechterborst wat groter lijkt dan links en al wat meer is ingedaald. Volgens mijn man valt het wel mee maar zelf zie ik het wel. Ik hoop maar dat het nog gelijk komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Geduld dames ! Indalen duurt minstens 6 weken en het uiteindelijke rezultaat zie je pas na 3 maanden en zelfs dan veranderd het nog hoor . Eigelijk ben je pas na één jaar 'genezen' Het is ook zo dat de meesten hun borsten na een bv nog kritischer gaan bekijken dan ervoor . Kleine 'foutjes' worden dan ook mee uitvergroot natuurlijk . Maar zoals met elk 'mankementje' aan je lijf : anderen valt het zelden op . En hey , altijd positief blijven en de goede kanten in de kijker zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts