Ga naar inhoud

Jjjjb : 3 augustus 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

17 uur geleden, boob1234 zei:

@Jjjjbhoe gaat het met je? Ik vandaag 3 weken en jij morgen. Bijna op de helft 😅

Hoooi, jaaa idd. Super snel gaat het!! 

Bij mij gaat 't erg goed. Littekens vallen mooi in de plooi en zien er rustig uit. Ik heb geen pijn meer, soms alleen nog 't borrel gevoel. 

Hoe gaat 't bij jou?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2021 om 15:44, Jjjjb zei:

Hoooi, jaaa idd. Super snel gaat het!! 

Bij mij gaat 't erg goed. Littekens vallen mooi in de plooi en zien er rustig uit. Ik heb geen pijn meer, soms alleen nog 't borrel gevoel. 

Hoe gaat 't bij jou?? 

Ha wat goes! Ik wel wat meer last. Rechts is mijn pijnlijkere kant (en ook minder mooi 😏). Ik heb aan het einde van de dag, vooral rechts wel een moe en beurs gevoel.

 

Ook was de wond een beetje opengegaan, dat is nu wel weer dicht gelukkig. Allemaal te overzien gelukkig!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 23-8-2021 om 21:44, Jjjjb zei:

I voeg je toe

Hooi,  

Helaas moet ik volgende maand weer opnieuw.

ik heb nu 300cc anatomisch dual geplaatst maar eentje is gedraaid door teveel vocht tijdens herstel…

Dit komt zelden voor maar ik ben weer een uitzondering…. 
ik wil het nu graag voor de spier en niet meer achter de spier

ben zelf 1,69 en weeg 58 

mag ik in je album kijken ?

ben nog erg aan het twijfelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
Op 17-3-2022 om 23:20, Prsclla88 zei:

Hoi hoi, kwam je topic tegen! Ik heb morgen een afspraak bij Dr. Van der weij.. en krijg ook 380 cc voor de spier! Zou ik misschien in je album mee mogen kijken? 😄

Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gegaan is en of ik in je mapje mag kijken. Ook ik wil naar vd Weij en hij heeft mij ook 380 geadviseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.