Ga naar inhoud

Jjjjb : 3 augustus 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Mooie boobs hoor. Ik zal jou ook toevoegen mocht je willen kijken. Kan me indenken dat je er al heel blij mee bent! Helaas heb ik die luxe niet, maar met kussens was het prima te doen. Alleen een elektrische rugleuning lijkt me toch een stuk comfortabeler. Is het vandaag te doen met de pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, RN27 zei:

Mooie boobs hoor. Ik zal jou ook toevoegen mocht je willen kijken. Kan me indenken dat je er al heel blij mee bent! Helaas heb ik die luxe niet, maar met kussens was het prima te doen. Alleen een elektrische rugleuning lijkt me toch een stuk comfortabeler. Is het vandaag te doen met de pijn? 

Dankje voor 't toevoegen, en wat zijn ze mooi geworden zeg!!! Snap dat je daar heel blij mee bent. Ja het is een gekke soort pijn, die je niet snel hebt. Drukkend en af en toe steken, ben benieuwd wanneer dat wegtrekt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2021 om 20:50, Jjjjb zei:

Dankje voor 't toevoegen, en wat zijn ze mooi geworden zeg!!! Snap dat je daar heel blij mee bent. Ja het is een gekke soort pijn, die je niet snel hebt. Drukkend en af en toe steken, ben benieuwd wanneer dat wegtrekt. 

Jij ook nog bedankt. Ben er ook ontzettend blij mee! Oeh dat is vervelend. Steken in je borsten zelf? Lees hier dat het kan komen als je teveel doet?! Ik heb zelf vrijwel geen last gehad. Hoop dat het snel over is:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een controle gehad bij een arts van Boerhaave. Alles zag er netjes uit, hechtingen ook goed. Ik bleek onder m'n hechting een wondje te hebben welke pijn deed door m'n BH, gelukkig niet m'n hechting zelf. Geen blauw en al veel minder zwelling. Zal morgen een 1 week foto maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jjjjb zei:

Ik heb de foto toegevoegd @boob1234.

Merk dat ik nog wel pijn heb van een soort nare steekjes in 1 borst soms. Voelt als zenuwpijn, voelt echt als nare pijn. Ben benieuwd of dat snel weg gaat trekken, als 't er einde van de week nog is ga ik de kliniek even contacten. 

Wat een verschil al weer met vorige week. Supermooi en mooi decolleté. Kan me voorstellen dat je heel blij bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2021 om 12:56, Jjjjb zei:

Ik heb de foto toegevoegd @boob1234.

Merk dat ik nog wel pijn heb van een soort nare steekjes in 1 borst soms. Voelt als zenuwpijn, voelt echt als nare pijn. Ben benieuwd of dat snel weg gaat trekken, als 't er einde van de week nog is ga ik de kliniek even contacten. 

Heb je die steken nog? Ik heb dat alleen als ik een verkeerde beweging maak of teveel doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2021 om 09:22, Jenster zei:

Wauw! Wat worden ze mooi! Ze zien er nu al zo soft uit! En wat een verschil met een week geleden! Je decolleté is echt geweldig. Hoop voor je dat dat niet veel meer verandert! Mooie boobs! 

Ahhh dankjewel!! Ik merk dat ik er nog wel even aan moet wennen. Maar dat komt miss pas echt als de 6 weken voorbij zijn en een normale BH aan kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, boob1234 zei:

@Jjjjbhoe gaat het nu met je? Hoe zijn je eerste werkdagen verlopen?

Hiii, het gaat eigenlijk erg goed. De eerste dagen waren even pittig, maar daarna was t goed te doen. Merk dat zolang je vrij bent, je meer aandacht hebt voor 't herstellen en als je weer gaat werken wordt die focus toch minder. Dus de week is snel gegaan. Ik heb geen pijnstilling meer genomen deze week. Verder hou ik me aan de regels van niet zwaar tillen, sporten, en zware huishoudelijke taken zoals stofzuigen. De rest heb ik wel weer opgepakt zover als dat gaat. Autorijden en fietsen ging ook weer prima. 

Hoe is 't met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, boob1234 zei:

Heb je die steken nog? Ik heb dat alleen als ik een verkeerde beweging maak of teveel doe.

Gelukkig een heel stuk minder. Af en toe idd bij bepaalde beweging voel ik het even. Doe jij bepaalde oefeningen? Had deze op dit forum gevonden

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jjjjb zei:

Hiii, het gaat eigenlijk erg goed. De eerste dagen waren even pittig, maar daarna was t goed te doen. Merk dat zolang je vrij bent, je meer aandacht hebt voor 't herstellen en als je weer gaat werken wordt die focus toch minder. Dus de week is snel gegaan. Ik heb geen pijnstilling meer genomen deze week. Verder hou ik me aan de regels van niet zwaar tillen, sporten, en zware huishoudelijke taken zoals stofzuigen. De rest heb ik wel weer opgepakt zover als dat gaat. Autorijden en fietsen ging ook weer prima. 

Hoe is 't met jou? 

Ah fijn, goed te horen! Ik neem voor t slapen gaan en bij t wakker worden nog wel twee paracetamols. Ik heb overdag zo goed als geen pijn. Maar als ik wakker wordt veel rugpijn. Ik weet niet hoe het komt. Platliggen helpt ook niet. Ze zijn bij mij wel dual-plane geplaatst, dus misschien heeft het daar wat mee te maken.

 

autorijden en fietsen ga ik na maandag weer proberen, dan twee weken. Verder doe ik ook weer alles, op stofzuigen en zware dingen tillen na.

 

die oefeningen was ik ook tegengekomen idd. Ik doe ze tussendoor wel een beetje, maar niet met veel regelmaat. Wel echt zo’n zin om te sporten, heb het gevoel dat ik met de dag slapper wordt 😏

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, boob1234 zei:

Ah fijn, goed te horen! Ik neem voor t slapen gaan en bij t wakker worden nog wel twee paracetamols. Ik heb overdag zo goed als geen pijn. Maar als ik wakker wordt veel rugpijn. Ik weet niet hoe het komt. Platliggen helpt ook niet. Ze zijn bij mij wel dual-plane geplaatst, dus misschien heeft het daar wat mee te maken.

 

autorijden en fietsen ga ik na maandag weer proberen, dan twee weken. Verder doe ik ook weer alles, op stofzuigen en zware dingen tillen na.

 

die oefeningen was ik ook tegengekomen idd. Ik doe ze tussendoor wel een beetje, maar niet met veel regelmaat. Wel echt zo’n zin om te sporten, heb het gevoel dat ik met de dag slapper wordt 😏

Oh ja dual plane maakt idd een verschil. Wel heel fijn dat je de dagen doorkomt zonder pijn 🤗

Ik ga er ook maar proberen wat mee te doen. Jaaaa dat snap ik, las dat je fulltime sportte. Mag je de spieren van bv benen billen ook niet trainen? Ik sportte maar 1x in de week. Alhoewel het met Kids ook een fulltime topsport is hahahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Jjjjb zei:

Oh ja dual plane maakt idd een verschil. Wel heel fijn dat je de dagen doorkomt zonder pijn 🤗

Ik ga er ook maar proberen wat mee te doen. Jaaaa dat snap ik, las dat je fulltime sportte. Mag je de spieren van bv benen billen ook niet trainen? Ik sportte maar 1x in de week. Alhoewel het met Kids ook een fulltime topsport is hahahaha. 

Jonge kids zéker topsport 💪🏻 Niet fulltime hoor 😉 Maar wel 3/4 keer per week. Ik ga morgen bij de verpleegkundige eens vragen wat evt wel mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, boob1234 zei:

Jonge kids zéker topsport 💪🏻 Niet fulltime hoor 😉 Maar wel 3/4 keer per week. Ik ga morgen bij de verpleegkundige eens vragen wat evt wel mag.

Ik ben benieuwd. Succes bij de controle morgen! 

Ik héb vandaag weer wat meer last van m'n linker borst. Is geen pijn, meer een apart gevoel aan de binnenkant borst. En soms ook het borrel gevoel wat met vocht te maken zou hebben. twijfel om de arts te vragen voor controle, en wat ik van dit forum heb geleerd is bij twijfel altijd doen. Aan de buitenkant is namelijk niks te zien. Morgen maar even kijken hoe ik wakker word en anders bellen voor een controle bij de kliniek 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Jjjjb zei:

Ik ben benieuwd. Succes bij de controle morgen! 

Ik héb vandaag weer wat meer last van m'n linker borst. Is geen pijn, meer een apart gevoel aan de binnenkant borst. En soms ook het borrel gevoel wat met vocht te maken zou hebben. twijfel om de arts te vragen voor controle, en wat ik van dit forum heb geleerd is bij twijfel altijd doen. Aan de buitenkant is namelijk niks te zien. Morgen maar even kijken hoe ik wakker word en anders bellen voor een controle bij de kliniek 😊

Vervelend dat je weer meer pijn hebt. Dat borrelende gevoel heb ik wel vaker gelezen, dat is geloof ik vocht. Maar het kan natuurlijk nooit  kwaad om te bellen. Better safe than sorry. Soms komen toch even die onzekerheden he? Ik heb vandaag een soort diepe pijn (meer vervelend gevoel) bij de incisies. En vroeg me ineens af of het zwarte bij de incisies wel blauwe plekken waren en niet dood vlees 🙄Dus toch wel een fijn idee dat het morgen gecheckt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jjjjb Hi! ik ben zelf ook geopereerd bij Boerhaave op 5 augustus, heb 265 cc anatomisch voor de spier. Vind het daarom wel leuk om jouw verhaal ook mee te lezen. Hoe is het afgelopen met het borrelende gevoel bij je linker borst? 

En zou ik ook mee mogen kijken in je album?😊

 

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Larissa2021 zei:

@Jjjjb Hi! ik ben zelf ook geopereerd bij Boerhaave op 5 augustus, heb 265 cc anatomisch voor de spier. Vind het daarom wel leuk om jouw verhaal ook mee te lezen. Hoe is het afgelopen met het borrelende gevoel bij je linker borst? 

En zou ik ook mee mogen kijken in je album?😊

 

Groetjess

Hiii wat leuk en gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen😊😊

Hoe gaat 't nu met je? 

 

Het borrelende gevoel is er nog steeds, niet de hele dag maar echt op momenten. Ik heb wel af en toe nog steken in de Linkerborst, had daarover even gebeld met consulent en zij gaven aan dat je idd na 2 weken nog steeds pijn kan voelen. De herstelperiode is natuurlijk 6 weken. Dus ik hou 't in de gaten, wordt 't erger dan moet ik wel even aan de bel trekken. 

Ik Voeg je toe. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jjjjb Ah ja inderdaad even afwachten dan maar. Maar wauw wat zijn ze bij jou al mooi gaan zakken!! Bij mij blijven ze nog stug op hun plek. Ook vind ik dat ze er bij jou al zachter uitzien, is dat ook zo?

 

En dankjewel, jij ook😀 Mijn herstel gaat tot nu toe aardig vlot, naast sommige ongemakken gelukkig geen pjinklachten. Ben precies vandaag 2 weken PO dus de pleisters mochten eraf. Ga zo wat nieuwe foto's toevoegen aan mijn album, zal je toevoegen dan kun je meekijken mocht je benieuwd zijn haha😊 Maar voel je niet verplicht hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Larissa2021 zei:

@Jjjjb Ah ja inderdaad even afwachten dan maar. Maar wauw wat zijn ze bij jou al mooi gaan zakken!! Bij mij blijven ze nog stug op hun plek. Ook vind ik dat ze er bij jou al zachter uitzien, is dat ook zo?

 

En dankjewel, jij ook😀 Mijn herstel gaat tot nu toe aardig vlot, naast sommige ongemakken gelukkig geen pjinklachten. Ben precies vandaag 2 weken PO dus de pleisters mochten eraf. Ga zo wat nieuwe foto's toevoegen aan mijn album, zal je toevoegen dan kun je meekijken mocht je benieuwd zijn haha😊 Maar voel je niet verplicht hoor!

Ja ze zijn idd al aan 't zakken. Maar dat was leek wel van de een op de andere dag

 En ik zag pas dat 't was gebeurt aan de hand van de foto's hahaha (toch wel handig die foto updates) . En ze zijn idd ook al zacht aan't worden. 

Wat super superrrr fijn!!! Toch spannend moment als die pleisters eraf gaan. Ik was erg benieuwd naar 't litteken, kon 't met spiegel goed bekijken. 

Jaaaa ben benieuwd!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.