Ga naar inhoud

Jjjjb : 3 augustus 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dank jullie wel voor de berichtjes. 

 

Vandaag was De dag van de operatie, spannend.
De operatie was rond 12u, half 12 aanmelden bij de kliniek. Let do this.
Goed geslapen vannacht, daarna nuchter gebleven. Rond 11:15 vertrokken we richting de kliniek. Ik werd al vrij snel opgehaald uit de wachtkamer en mocht mij in de operatie jurk omkleden. Nog even wachten, de vragenlijst werd doorgenomen en ik werd afgetekend door dr van der Weij.  Daar gaan we dan, op naar de operatiezaal. Infuus werd ingebracht, nog even gezellig kletsen en ik val in slaap.
Daarna ontwaak ik op een andere kamer en wordt teruggebracht naar de kamer waar 't begon. Ik ben nog een beetje dissy van de narcose. Als ik weer wakker word staat er een broodje en kopje thee(helemaal vergeten dat ik daar gesprek over heb gehad haahah). Broodje op, iets tegen de missijkheid gehad en geplast. De verpleging neemt nog de documenten voor de periode hierna met mij door, ik kleed me aan (wijde jonggingsbroek, een grooooot vest en slippers aan)
Ready to go home. De pijn?  Valt me gelukkig nu nog reuze mee (wss door de pijnstilling). Ik ben wel duizelig. De verpleging kijkt de wonden nog even na. Ik word gebeld dat m'n hubby voor de deur geparkeerd staat en kan zo instappen, op naar huis. De rit naar huis valt gelukkig mee, alleen misselijk. Thuis staat t Bed al klaar in de zitstand. Heerlijk even gespiekt alvast, heeeeeel blij mee. Tot nu toe voel ik me ook nog oké, voel wel de druk al. Ik blijf paracetamol nemen. Op naar de eerste nacht. Ik zal mijn album nog even maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeej!!! Je hebt ze!!! Gefeliciteerd🎉🎉

Fijn dat alles zo goed en vlot is verlopen en dat je eerste blik al positief is. 😁 

Verstandig dat je paracetamol blijft nemen. Heb je ook echt nodig. Morgen zal alles best stijf en strak aan kunnen voelen. Al ervaart iedereen dat weer anders. 
 

Hopelijk straks een goede nacht🍀😘

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Von5385 zei:

Jeeej!!! Je hebt ze!!! Gefeliciteerd🎉🎉

Fijn dat alles zo goed en vlot is verlopen en dat je eerste blik al positief is. 😁 

Verstandig dat je paracetamol blijft nemen. Heb je ook echt nodig. Morgen zal alles best stijf en strak aan kunnen voelen. Al ervaart iedereen dat weer anders. 
 

Hopelijk straks een goede nacht🍀😘

 

 

Damkjewel🤗🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jjjjbgefeliciteerd met je nieuwe boobs! 🥳🥳🥳 Klinkt alsof het heel voorspoedig is gegaan, fijn. En ook al even gespiekt dus, en blij met wat je zag. Nu op naar de eerste nacht voor jou. Ik heb in totaal zo’n 5/6 uur geslapen, viel me niet tegen. Wel een naproxen genomen voor de zekerheid. Doe ik vanavond ook weer. Mag ik ook meekijken in je album? Slaap lekker straks hopelijk 😴

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, boob1234 zei:

@Jjjjbgefeliciteerd met je nieuwe boobs! 🥳🥳🥳 Klinkt alsof het heel voorspoedig is gegaan, fijn. En ook al even gespiekt dus, en blij met wat je zag. Nu op naar de eerste nacht voor jou. Ik heb in totaal zo’n 5/6 uur geslapen, viel me niet tegen. Wel een naproxen genomen voor de zekerheid. Doe ik vanavond ook weer. Mag ik ook meekijken in je album? Slaap lekker straks hopelijk 😴

Damkjewel!! Ik ben benieuwd naar de eerste nacht, fijn dat jij een aantal uren hebt kunnen slapen! 

Ik héb je toegevoegd aan m'n album. 

Fijne nacht alvast!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeej!!! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! :1bouncingboobs:

Je was ineens snel aan de beurt zeg! Ik ben ook heel benieuwd naar je foto's.

Mijn boobs van Van der Weij zijn inmiddels 7 maanden 🥳 en ben nog steeds zo blij met ze!

Hoeveel cc heb jij gehad en ik denk ook voor de spier?

Ikzelf heb vrij weinig napijn gehad. Meeste waar ik last van had de eerste dagen was de rugpijn en het drukkende gevoel op mijn borst maar na een week voelde ik me al stukken beter.

Heel veel succes met herstellen en neem goed je rust! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Jjjjb zei:

Damkjewel!! Ik ben benieuwd naar de eerste nacht, fijn dat jij een aantal uren hebt kunnen slapen! 

Ik héb je toegevoegd aan m'n album. 

Fijne nacht alvast!! 

Ziet er al mooi uit zeg! Heb je een beetje kunnen slapen?

 

Ik heb vannacht in bed geslapen en al ietsje langer geslapen, dus wel blij mee. Alleen erg stijf nu, ik ga vandaag maar proberen een wandelingetje te maken zodat alles wat losser wordt. En een frisse neus halen kan ook geen kwaad, voel me een soort kluizenaar ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Marietjuh zei:

Jeeeeeej!!! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! :1bouncingboobs:

Je was ineens snel aan de beurt zeg! Ik ben ook heel benieuwd naar je foto's.

Mijn boobs van Van der Weij zijn inmiddels 7 maanden 🥳 en ben nog steeds zo blij met ze!

Hoeveel cc heb jij gehad en ik denk ook voor de spier?

Ikzelf heb vrij weinig napijn gehad. Meeste waar ik last van had de eerste dagen was de rugpijn en het drukkende gevoel op mijn borst maar na een week voelde ik me al stukken beter.

Heel veel succes met herstellen en neem goed je rust! 🤗

Thank youuuu

Ik hebje toegevoegd. 

Ik héb nu 380cc voor de spier. Ik neem om de 6 uur paracetamol en dan is 't goed te doen met de pijn. Het drukkende gevoel herken ik idd en af en toe een steek bij een beweging. Ik neem nu goed m'n rust, ben anders in staat om al te veel te gaan doen en het herstel in de weg te zitten. Dus verplicht lekker niks doen hihih. Kids komen zelf af en toe boven om te zien hoe 't gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, boob1234 zei:

Ziet er al mooi uit zeg! Heb je een beetje kunnen slapen?

 

Ik heb vannacht in bed geslapen en al ietsje langer geslapen, dus wel blij mee. Alleen erg stijf nu, ik ga vandaag maar proberen een wandelingetje te maken zodat alles wat losser wordt. En een frisse neus halen kan ook geen kwaad, voel me een soort kluizenaar ☺️

Damkjewel. Ben ook heel benieuwd naar jouw resultaat!! 😊😊

Ik héb vannacht ook in bed geslapen, rugleuning gelukkig elektrisch en voedingskussen om me heen, ging prima. Idd erg stijf wakker worden en telkens bij opstaan stijf.

Helpt een wandeling? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOOOOOOoohhhhhhhhh je hebt ze al!!! Jeujjjj!!!!! Hoe is het met de pijn? Gefelicitoeterd met je boobs!! Was vd Weij een beetje te genieten? Ben heel benieuwd hoe hij is op de dag van de operatie!

We hebben exact hetzelfde volume (ik krijg ze ook voor de spier), zou ik met je mee mogen kijken in je album? Zal je ook aan mijn album toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jenster zei:

OOOOOOOoohhhhhhhhh je hebt ze al!!! Jeujjjj!!!!! Hoe is het met de pijn? Gefelicitoeterd met je boobs!! Was vd Weij een beetje te genieten? Ben heel benieuwd hoe hij is op de dag van de operatie!

We hebben exact hetzelfde volume (ik krijg ze ook voor de spier), zou ik met je mee mogen kijken in je album? Zal je ook aan mijn album toevoegen. 

Jaaaaa ze zijn er al hahaha. 

Pijn is nu nog goed te doen, het is meer een soort gekke pijn. Zoiets heb je niet snel.

Ja van der Weij was prima op de dag vd operatie, hij kwam langs en we hebben nog even gepraat en hij heeft 't afgetekend. Daarna kwam de andere verpleging me ophalen en werd ik onder narcose gebracht. 

Ik voeg je toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jenster zei:

Wauw! Mooi! Nu al. Dat gaat echt prachtig worden!

Mijn voorsituatie is beduidend minder mooi dan de jouwe.....ben heel benieuwd wat vd Weij daarvan gaat brouwsen!

Ah zo lief. Dankjewel!!! 

Ik ben heel benieuwd hoe 't gaat veranderen. 🤗🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes! eindelijk gebeurd! nou lekker herstellen en nog meer genieten :) 

Ben heel benieuwd hoe je herstel gaat verlopen, los van de standaard kwaaltjes heb ik eigenlijk nergens last van gehad. Ik hoop dat jij dat ook straks kan zeggen :D 

Mag ik ook mee kijken in je album? ben erg benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Jjjjb zei:

Damkjewel. Ben ook heel benieuwd naar jouw resultaat!! 😊😊

Ik héb vannacht ook in bed geslapen, rugleuning gelukkig elektrisch en voedingskussen om me heen, ging prima. Idd erg stijf wakker worden en telkens bij opstaan stijf.

Helpt een wandeling? 

Ik had me wel verkeken op de ‘wandeling’. Wilde eigenlijk twee keer een klein stukje lopen, maar het is 1 keer een klein rondje geworden. Wel fijn om even buiten te zijn. Maar borst voelt zo zwaar dat het erg oncomfortabel was. Ik schuifelde als een soort hoogbejaarde 🙈 Morgen een nieuwe poging 😅

 

Wat fijn een elektrisch verstelbaar bed, heb nu spijt dat wij dat ook niet genomen hebben een paar jaar terug. Ik heb een ‘lui lezen’ kussen wat ik gebruik, gaat redelijk, maar is natuurlijk niet zo makkelijk bij te stellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs 😀😀. Ook fijn dat alles goed is gegaan en je blij werd van je eerste spiekmoment. Wat ideaal dat je bed een elektrische rugleuning heeft. Scheelt denk ik wel heel veel. Zou ik ook mogen kijken in je album? Ben ook benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, LadiDi zei:

Yes! eindelijk gebeurd! nou lekker herstellen en nog meer genieten :) 

Ben heel benieuwd hoe je herstel gaat verlopen, los van de standaard kwaaltjes heb ik eigenlijk nergens last van gehad. Ik hoop dat jij dat ook straks kan zeggen :D 

Mag ik ook mee kijken in je album? ben erg benieuwd! 

Ojh wauw hoop zo dat ik dat ook kan zeggen hihi. Heb je toegevoegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, boob1234 zei:

Ik had me wel verkeken op de ‘wandeling’. Wilde eigenlijk twee keer een klein stukje lopen, maar het is 1 keer een klein rondje geworden. Wel fijn om even buiten te zijn. Maar borst voelt zo zwaar dat het erg oncomfortabel was. Ik schuifelde als een soort hoogbejaarde 🙈 Morgen een nieuwe poging 😅

 

Wat fijn een elektrisch verstelbaar bed, heb nu spijt dat wij dat ook niet genomen hebben een paar jaar terug. Ik heb een ‘lui lezen’ kussen wat ik gebruik, gaat redelijk, maar is natuurlijk niet zo makkelijk bij te stellen

Je hebt t geprobeerd, dat is al heel goed! Komt vanzelf, ik luister vooral naar wat m'n lichaam aangeeft en lukt 't niet dan maar niet. Dag later weer poging. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RN27 zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs 😀😀. Ook fijn dat alles goed is gegaan en je blij werd van je eerste spiekmoment. Wat ideaal dat je bed een elektrische rugleuning heeft. Scheelt denk ik wel heel veel. Zou ik ook mogen kijken in je album? Ben ook benieuwd!

Dankje!! Ja scheelt voor mij ook met opstaan en gaan liggen. Kan tot erg rechtop komen en dan wat makkelijker instappen en uit bed stappen. 

Heb je toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.