Ga naar inhoud

Jjjjb : 3 augustus 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, boob1234 zei:

@Jjjjbbij Dr. Verduijn bij Bergman Clinics. Ik krijg 295 cc rond moderate plus, dual plane geplaatst. Ik kan echt niet wachten ook al zie ik enorm op tegen de herstelperiode. Ik heb ook 3 kids, jongste is 9 en heb 9 jaar getwijfeld over de operatie πŸ˜…

Spannend!! En na 9 jaar heb je de knoop doorgehakt!!😊😊

Jaa idd, hoor zoveel verschillende verhalen over het herstel...De plaatsing telt natuurlijk ook daarbij mee. Gelukkig valt de operatie in de zomervakantie! We kunnen elkaar op de hoogte houden van het herstel😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2021 om 21:09, Jjjjb zei:

Ik heb een operatie datum, het is 11 augustus! SpannendddΒ  en ontzettend veel zin in!Β 

Heeeey goed zeg! gelukt! heb je nu ook definitief wat je er precies in gaat doen en hoe? Wij hebben precies dezelfde lengte en gewicht :)Β Ik heb uiteindelijk dus die 375cc genomen en voor de spier laten plaatsen.
Ik ben nu 11 dagen po en eigenlijk doe ik alles alweer, behalve zwaar tillen en overstrekken natuurlijk.Β Werk wel in de ITC dus dat scheelt wel. Tot nu toe kan ik zeggen dat het qua pijn, me alles mee valt. Slapen is nog wel wat lastig maar ik hoop dat dit zo voortzet. En dat jij kracht kan halen uit alle succes verhalen.

Β 

Leuk vooruitzicht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, LadiDi zei:

Heeeey goed zeg! gelukt! heb je nu ook definitief wat je er precies in gaat doen en hoe? Wij hebben precies dezelfde lengte en gewicht :)Β Ik heb uiteindelijk dus die 375cc genomen en voor de spier laten plaatsen.
Ik ben nu 11 dagen po en eigenlijk doe ik alles alweer, behalve zwaar tillen en overstrekken natuurlijk.Β Werk wel in de ITC dus dat scheelt wel. Tot nu toe kan ik zeggen dat het qua pijn, me alles mee valt. Slapen is nog wel wat lastig maar ik hoop dat dit zo voortzet. En dat jij kracht kan halen uit alle succes verhalen.

Β 

Leuk vooruitzicht!

Hoihoi, ahhhhh dat is erg fijn om te lezen dat je 't zo fijn hebt ervaren en zo goed herstelt!!!Β 

Ik heb gekozen voor 340cc anatomisch voor de spier, dit leek het meest natuurlijk bij mij.Β 

Ik heb een kantoorbaan, hoop dat ik na 1,5 week ook weer aan de slag kan ☺️☺️

Heb je een album?Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2021 om 21:50, Jjjjb zei:

Hoihoi, ahhhhh dat is erg fijn om te lezen dat je 't zo fijn hebt ervaren en zo goed herstelt!!!Β 

Ik heb gekozen voor 340cc anatomisch voor de spier, dit leek het meest natuurlijk bij mij.Β 

Ik heb een kantoorbaan, hoop dat ik na 1,5 week ook weer aan de slag kan ☺️☺️

Heb je een album?Β 

Hey! ja bij mij is het eigenlijk alleen maar typen en dat gaat gewoon goed! geen problemen :)Β 
Ik heb "nog" geen album gemaakt, twijfelde daar eerst over maar is misschien wel leuk om dat bij te houden. Ik heb wel voor foto's en ik maak alleen 1x per week een foto om zo de veranderingen te zien :DΒ Als ik het heb, laat ik het je weten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2021 om 21:50, Jjjjb zei:

Hoihoi, ahhhhh dat is erg fijn om te lezen dat je 't zo fijn hebt ervaren en zo goed herstelt!!!Β 

Ik heb gekozen voor 340cc anatomisch voor de spier, dit leek het meest natuurlijk bij mij.Β 

Ik heb een kantoorbaan, hoop dat ik na 1,5 week ook weer aan de slag kan ☺️☺️

Heb je een album?Β 

Nou gelukt! ik heb je toegevoegd :DΒ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gebeld door de kliniek dat er een week eerder plek vrij is gekomen en of ik interesse heb. Uiteraaarddddd!!
Op 5 of 6 aug gaat t dan plaats vinden.

Aanstaande zondag meteen nog een extra pas sessie ingepland om de def maat te bepalen, want daar ging ik toch om twijfelen hihih. Kan het toch niet nog iets groter (bekende gedachte volgens mij). Dus toch nog maar even passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat je eerder kan, kan me helemaal voorstellen dat je daar blij mee bent! Worden we in dezelfde week geopereerd πŸ˜…Β Β En extra passen denk ik altijd een goed idee, kan je later geen spijt krijgen dat je er niet goed genoeg over nagedacht hebt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, boob1234 zei:

Wat super dat je eerder kan, kan me helemaal voorstellen dat je daar blij mee bent! Worden we in dezelfde week geopereerd πŸ˜…Β Β En extra passen denk ik altijd een goed idee, kan je later geen spijt krijgen dat je er niet goed genoeg over nagedacht hebt.

Spannenddddd.Β 

Ja idd better save than sorry hihi. Lees zo vaak verhalen dat een maatje groter ook wel had gekund, dus toch nog even passen.Β 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Jjjjb zei:

Vandaag nog een hele fijn pas afspraak gehad. En opnieuw gemeten en ook groter gepast en kleiner. Obv de berekeningen past nog 1 maatje groter, 380cc. Daar gaan we voor! Heel veel zin in

Yes! Wat fijn dat je eruit bent. Gaf mij veel rust toen ik definitief de knoop had doorgehakt voor het aantal cc. Nu gaan we aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, boob1234 zei:

Yes! Wat fijn dat je eruit bent. Gaf mij veel rust toen ik definitief de knoop had doorgehakt voor het aantal cc. Nu gaan we aftellen!

Jaaa idd. Dat scheelt inderdaad. Hoe gaat het bij jou met de zenuwen/vreugde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jjjjb zei:

Jaaa idd. Dat scheelt inderdaad. Hoe gaat het bij jou met de zenuwen/vreugde?

Nog een zenuwen eigenlijk, misschien komt dat nog? Over een paar dagen krijg ik de tijd door dat ik me moet melden, misschien dat dat dan gaat komen. Jij al zenuwachtig?Β 
Β 

Ik ben wel zo nieuwsgierig hoe het straks gaat voelen en eruit gaat zien. Maar voor het uiteindelijke resultaat moeten we nog wel even geduld hebben.

Β 

Wel zie ik op tegen het herstel. Na twee weken ga ik weer werken, hopelijk kan dat ook. Hoe heb jij het geregeld met werk/hoe lang heb je vrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, boob1234 zei:

Nog een zenuwen eigenlijk, misschien komt dat nog? Over een paar dagen krijg ik de tijd door dat ik me moet melden, misschien dat dat dan gaat komen. Jij al zenuwachtig?Β 
Β 

Ik ben wel zo nieuwsgierig hoe het straks gaat voelen en eruit gaat zien. Maar voor het uiteindelijke resultaat moeten we nog wel even geduld hebben.

Β 

Wel zie ik op tegen het herstel. Na twee weken ga ik weer werken, hopelijk kan dat ook. Hoe heb jij het geregeld met werk/hoe lang heb je vrij?

Ahhh wat fijn!!!Β 

Nog niet echt veel zenuwen, begint beetje te kriebelen maar vooral heel veel zin in.Β 

Ik hΓ©b een weekje vrij, maar heb een zittende kantoorbaan.Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Jjjjb zei:

Vandaag nog een hele fijn pas afspraak gehad. En opnieuw gemeten en ook groter gepast en kleiner. Obv de berekeningen past nog 1 maatje groter, 380cc. Daar gaan we voor! Heel veel zin in

Jaaa, echt ik heb dat ook gehad alleen dan andersom :DΒ ik ging van 400cc naar 375cc. Ben achteraf heel erg blij! wij hebben dezelfde lengte en gewicht dus het is een perfecte maat! bijna aan de beurt, nu is het aftellen begonnen! succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, LadiDi zei:

Jaaa, echt ik heb dat ook gehad alleen dan andersom :DΒ ik ging van 400cc naar 375cc. Ben achteraf heel erg blij! wij hebben dezelfde lengte en gewicht dus het is een perfecte maat! bijna aan de beurt, nu is het aftellen begonnen! succes!

Watt fijn om te horen!!!Β 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.