Ga naar inhoud

Jjjjb : 3 augustus 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoihoi dames πŸ‘‹

Β 

Ik lees nu een tijdje mee op het forum en wil me graag even voorstellen aan jullie.Β 

Β 

Ik ben Jany, 31 jaar jong, mijn lengte is 1.65 en weeg rond de 57 kilo. Ik heb altijd een mooi C cup gehad en nu na 3 ontzettend lieve kindjes op de wereld gezet te hebben zijn mijn borsten natuurlijk veranderd. Ze zijn nu een lege B cup. Omdat ik heb gemerkt dat dit mij best wel erg dwars zit heb ik de knoop doorgehakt en gekozen om een borstvergroting te nemen. Op 30 Juni heb ik een afspraak bij Boerhaave, dokter van der Weij.Β 

Na veel research te hebben gedaan vind ik anatomisch erg mooi en natuurlijk eruit zien, ik heb nog geen idee van het aantal cc. Ik hoop dat het voor de spier geplaatst kan worden. Ik hoor graag ervaringen en eventueel tips πŸ€—πŸ€—

Liefs Jany

Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jany,

Β 

Welkom hier!Β 
Β 

Ikzelf ben op 3 mei geopereerd.Β 
Mentor 425cc round, high profile xtra en dual plane geplaatst.Β 
Mijn voor situatie is heel anders als die van jou want ik had gewoonweg nooit iets. Ik kom van een 75aa.Β 
Het is mij 100% meegevallen en ben nog nooit zo blij geweest met mijn lichaam als nu.Β 
Β 

Heel veel succes opΒ je consult!Β 
Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Von5385 zei:

Hoi Jany,

Β 

Welkom hier!Β 
Β 

Ikzelf ben op 3 mei geopereerd.Β 
Mentor 425cc round, high profile xtra en dual plane geplaatst.Β 
Mijn voor situatie is heel anders als die van jou want ik had gewoonweg nooit iets. Ik kom van een 75aa.Β 
Het is mij 100% meegevallen en ben nog nooit zo blij geweest met mijn lichaam als nu.Β 
Β 

Heel veel succes opΒ je consult!Β 
Β 

Hiii, wat super fijn om te horen!!Β 

Vind het wel spannend hoor en ben erg benieuwd hoe het eruit zal komen te zien. Goed om te horen dat je blij bent ermee, dat is het allerbelangrijkst!,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi! ook net lid van dit forum en ik ben volgende week vrijdag 25 juni aan de beurt. Ik heb nu een (slappe) C en heb nu gekozen voor 400cc, rond, voor de borstspier. Hiervoor is gekozen omdat ik heel veel ruimte heb om te vullen en ik 25 jaar geleden al een lift heb gehad. Mijn huid is blijkbaar heel rekbaar, helaas. Jouw lengte en gewicht zijn bij mij gelijk. Ik zit ook bij Boerhaave bij dr. J. Zguircas. Succes en ik ben benieuwd wat jij kiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, LadiDi zei:

Hoooi! ook net lid van dit forum en ik ben volgende week vrijdag 25 juni aan de beurt. Ik heb nu een (slappe) C en heb nu gekozen voor 400cc, rond, voor de borstspier. Hiervoor is gekozen omdat ik heel veel ruimte heb om te vullen en ik 25 jaar geleden al een lift heb gehad. Mijn huid is blijkbaar heel rekbaar, helaas. Jouw lengte en gewicht zijn bij mij gelijk. Ik zit ook bij Boerhaave bij dr. J. Zguircas. Succes en ik ben benieuwd wat jij kiest.

Hoi, bedankt voor jouw berichtje. Jeetje wat spannend, ben heel benieuwd hoe je herstel en resultaat zal zijn!! Heel veel succes vrijdag πŸ™Œ

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-6-2021 om 09:59, Jjjjb zei:

Hoihoi dames πŸ‘‹

Β 

Ik lees nu een tijdje mee op het forum en wil me graag even voorstellen aan jullie.Β 

Β 

Ik ben Jany, 31 jaar jong, mijn lengte is 1.65 en weeg rond de 57 kilo. Ik heb altijd een mooi C cup gehad en nu na 3 ontzettend lieve kindjes op de wereld gezet te hebben zijn mijn borsten natuurlijk veranderd. Ze zijn nu een lege B cup. Omdat ik heb gemerkt dat dit mij best wel erg dwars zit heb ik de knoop doorgehakt en gekozen om een borstvergroting te nemen. Op 30 Juni heb ik een afspraak bij Boerhaave, dokter van der Weij.Β 

Na veel research te hebben gedaan vind ik anatomisch erg mooi en natuurlijk eruit zien, ik heb nog geen idee van het aantal cc. Ik hoop dat het voor de spier geplaatst kan worden. Ik hoor graag ervaringen en eventueel tips πŸ€—πŸ€—

Liefs Jany

Β 

HoihoiΒ πŸ€—Β jouw verhaal lijkt erg op de mijne.. ik ben ook 1.65 en weeg 61 kilo. Ook altijd een mooie c-cup gehad maar na 2 kids een vrij lege b overgehouden. Ik ben ook door dr. Van der Weij geopereerd en heb 300 cc anatomisch voor de spier gekregen.

Ik zal je toevoegen aan mijn albumΒ πŸ˜‰

Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, LadiDi zei:

Hi @Jjjjb, is het gelukt vandaag? benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

Hoihoi, leuk dat je 't vraagt. Ja zeker gelukt vandaag. We waren het eens over 340cc voor de spier anatomisch. Dat voelde voor mijzelf ook goed.Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Marietjuh zei:

Lees net je dat vandaag op consult bent geweest, spannend.. hoe is het gegaan?? 😊

Hiii, ahhh dankjewel. Ikga zo meteen even bij je spieken. Consult ging erg fijn en ik kon ook fijn passen en maten vergelijken. We kwamen uit op 340cc voor de spier anatomisch.Β 

Hoe is jouw operatie gegaan?Β 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Jjjjb zei:

Hoihoi, leuk dat je 't vraagt. Ja zeker gelukt vandaag. We waren het eens over 340cc voor de spier anatomisch. Dat voelde voor mijzelf ook goed.Β 

Spannend! nou ben heel benieuwd! heb je al een datum voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, LadiDi zei:

Spannend! nou ben heel benieuwd! heb je al een datum voor de operatie?

Nee nog geen datum, ik wil graag begin augustus. Ze ging de beschikbare dagen mailen met de rest van de informatie. En dan kan ik het zo plannen wanneer ik de meeste hulp kan hebben. Ik las wel dat voor de spier een verschil maakt qua herstel, daar duim ik dan maar voor 😊😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jjjjb zei:

Nee nog geen datum, ik wil graag begin augustus. Ze ging de beschikbare dagen mailen met de rest van de informatie. En dan kan ik het zo plannen wanneer ik de meeste hulp kan hebben. Ik las wel dat voor de spier een verschil maakt qua herstel, daar duim ik dan maar voor 😊😊

Is ook gewoon al over een maandje 😊 ik heb 6 weken moeten wachten. Was ook prima. Ik heb voor de spier, heb nergens last van, los van de normale dingetjes denk. En de eerste 3 dagen mega vocht maar gaat ook al weg. Bij mij is het nu dat ik mezelf moet verplichten te rusten want ga maar door. Spannend hoor! Keuzes maken. Ik heb last minute m’n plan nog aangepast dus je kan nog alle kanten op πŸ™ƒ

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, LadiDi zei:

Is ook gewoon al over een maandje 😊 ik heb 6 weken moeten wachten. Was ook prima. Ik heb voor de spier, heb nergens last van, los van de normale dingetjes denk. En de eerste 3 dagen mega vocht maar gaat ook al weg. Bij mij is het nu dat ik mezelf moet verplichten te rusten want ga maar door. Spannend hoor! Keuzes maken. Ik heb last minute m’n plan nog aangepast dus je kan nog alle kanten op πŸ™ƒ

Hahah jaaaa dat is ook zo, het is al snel idd. Wat fijn om te horen dat 't herstel ook op die manier kan..ik hoop daar ook op met 3 kleintjes thuis. Ik heb namelijk meer verhalen gehoord dat 't de eerste dagen voelt alsof er een vrachtwagen over je borst heeft gereden, maar zij hadden wel dual plane bv.Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Jjjjb zei:

Hahah jaaaa dat is ook zo, het is al snel idd. Wat fijn om te horen dat 't herstel ook op die manier kan..ik hoop daar ook op met 3 kleintjes thuis. Ik heb namelijk meer verhalen gehoord dat 't de eerste dagen voelt alsof er een vrachtwagen over je borst heeft gereden, maar zij hadden wel dual plane bv.Β 

Hoi. Welkom hier. Spannend he, ben benieuwd wanneer je terecht kan. Β 
Ik heb ook voor de spier en heb dat echt onderschat. Heb 5,5 week pijn gehad. Nu gaat het super. Niet om je ongerust te maken, want over het algemeen is het echt veel minder pijnlijk voor de spier; maar dus niet altijd. Ik heb er in elk geval te makkelijk over gedacht. Β Wel heel blij nu, ben 9 weken PO. En de nazorg van Boerhaave heb ik als zeer goed ervaren. En het resultaat is top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Jjjjb zei:

Hahah jaaaa dat is ook zo, het is al snel idd. Wat fijn om te horen dat 't herstel ook op die manier kan..ik hoop daar ook op met 3 kleintjes thuis. Ik heb namelijk meer verhalen gehoord dat 't de eerste dagen voelt alsof er een vrachtwagen over je borst heeft gereden, maar zij hadden wel dual plane bv.Β 

Oooohw jeetje, 3 kleintjes thuis! Dat wordt denk wel een uitdaging? Ik heb 2 kids en een kleindochter hier in huis maar mijn dochter is 20 dus die kan veel uit handen nemen. Ik doe veel zelf hoor maar de zware dingen besteed ik uit.Β 
Β 

Die vrachtwagen heb ik gelukkig niet gehad en ervaren πŸ˜…Β 


Waar ik nu tegen aan loop is slaap gebrek dus ben wel echt gebroken. Gelukkig kan ik thuis werken en m’n tijd een beetje indelen dus m’n rust momenten pakken.Β 
Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LadiDi zei:

Oooohw jeetje, 3 kleintjes thuis! Dat wordt denk wel een uitdaging? Ik heb 2 kids en een kleindochter hier in huis maar mijn dochter is 20 dus die kan veel uit handen nemen. Ik doe veel zelf hoor maar de zware dingen besteed ik uit.Β 
Β 

Die vrachtwagen heb ik gelukkig niet gehad en ervaren πŸ˜…Β 


Waar ik nu tegen aan loop is slaap gebrek dus ben wel echt gebroken. Gelukkig kan ik thuis werken en m’n tijd een beetje indelen dus m’n rust momenten pakken.Β 
Β 

Hihi jaaaa, daarom hoop ik geopereerd te kunnen worden in augustus

De valt fijn in de zomervakantie en is m'n man thuis en kan ik extra hulp krijgen ☺️. Slaapgebrek is niet zo een probleem, de korte nachtjes ben ik nu wel gewend. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2021 om 08:28, Noor45 zei:

Hoi. Welkom hier. Spannend he, ben benieuwd wanneer je terecht kan. Β 
Ik heb ook voor de spier en heb dat echt onderschat. Heb 5,5 week pijn gehad. Nu gaat het super. Niet om je ongerust te maken, want over het algemeen is het echt veel minder pijnlijk voor de spier; maar dus niet altijd. Ik heb er in elk geval te makkelijk over gedacht. Β Wel heel blij nu, ben 9 weken PO. En de nazorg van Boerhaave heb ik als zeer goed ervaren. En het resultaat is top!

Hiii, mag ik in je album meespieken?Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.