Ga naar inhoud

Even voorstellen...heb jullie hulp nodig 😊


JR1981

Aanbevolen berichten

Ja hoor, ik voeg je toe.
Ikzelf heb gekozen voor mentor.Β 
Ik heb voor het maximale gekozen en zelfs nu weleens het gevoel dat ik het klein vind.Β 
Het went heel snel. Maar ben echt super blij met het resultaat 😁. 
Β 


Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Von5385 zei:

Ja hoor, ik voeg je toe.
Ikzelf heb gekozen voor mentor.Β 
Ik heb voor het maximale gekozen en zelfs nu weleens het gevoel dat ik het klein vind.Β 
Het went heel snel. Maar ben echt super blij met het resultaat 😁. 
Β 


Β 

Mercitjes om me toe te voegen. Ziet er inderdaad heel goed uit! Mijn borstbeen is 5cm dus van mij zullen ze wss verder uit elkaar staan... πŸ™ƒ

mss toch maar eens vragen wat bij mij het Max zou kunnen zijn. Hij zei ook dat het op het moment zelf beslist of het wel degelijk kan of niet.

Maar ik ben bang om dan striemen te krijgen omdat het teveel uitgerokken wordt...Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2021 om 22:28, JR1981 zei:

Oooogh spannend!!!!Β 
En moet er iets gebeuren met de ingetrokken tepel? Heb ook ergens gelezen dat dit na een BV weg zou zijn.Β 
goh borstbreedte nu vraag je wat πŸ˜‰ hij heeft vandalen opgemeten maar ik wss niet goed geluisterd πŸ˜… Enige wat me bijgebleven was is dat mijn borstbeen 5 cm is, dus er zowiezo 5 cm tss de borsten zal zijn.Β 
ivm de cc, hangt af hoeveel er in kan... ik heb blijkbaar ook een hele dunnen huid. Ook om geen striemen te krijgen bij teveel uitrekking...

Ik twijfel nog tss mentor en motiva, wat heeft bij jou de doorslag gegeven om voor motiva te kiezen?
Β 

@JR1981Β nee gelukkig hoeft er niets met de tepel te gebeuren. Ik lees wel dat ik er iets tegen kan doen, maar ik heb het idee dat de tepel door de bv al minder ingetrokken is. Dus wat je hebt gelezen is hopelijk op mij van toepassingπŸ˜‡πŸ˜‰. Ohh ik weet dan weer niet wat de breedte is van mijn borstbeen😜. Ik heb voor Motiva gekozen omdat de implantaat er strak en gladΒ uitziet. Ook heeft de implantaat een BluSeal laag.Β Dit is een licht blauwe getinte barriΓ¨relaag ter voorkoming van gelverlies. Mentor heeft plooien en kan gaan rimpelen. Heb je ze beide toevallig gezien en gevoeld?Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-7-2021 om 07:59, boob1234 zei:

Hi, lees nu hier dat je er helemaal uit bent en aanstaande dinsdag al de operatie, lekker snel! Wat fijn 😍 Ik heb ook op aanraden van de pc een mammografie laten doen, vond dat ook wel een prettig idee.

Β 

Haaai @boob1234jaaa ben nu 2 dagen PO. Heb mijn operatieverslag met terugwerkende kracht getypt 😜. Is ook een fijn idee om zeker te weten dat er niets aan de hand is. Maar ik kreeg er wel echt stress van. De ergste gedachte spookte toch door mijn hoofd dat er misschien toch iets is en de hele operatie niet door kan gaan. Waarom raadde de pc jouw aan om een mammografie te laten maken? En jij wordt in augustus geopereerd toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, RN27 zei:

@JR1981Β nee gelukkig hoeft er niets met de tepel te gebeuren. Ik lees wel dat ik er iets tegen kan doen, maar ik heb het idee dat de tepel door de bv al minder ingetrokken is. Dus wat je hebt gelezen is hopelijk op mij van toepassingπŸ˜‡πŸ˜‰. Ohh ik weet dan weer niet wat de breedte is van mijn borstbeen😜. Ik heb voor Motiva gekozen omdat de implantaat er strak en gladΒ uitziet. Ook heeft de implantaat een BluSeal laag.Β Dit is een licht blauwe getinte barriΓ¨relaag ter voorkoming van gelverlies. Mentor heeft plooien en kan gaan rimpelen. Heb je ze beide toevallig gezien en gevoeld?Β 

Dat is goed nieuws dat er niets dient te gebeuren aan de tepel. En wat heb je gelezen dat je er aan kunt doen? Misschien heb ik er iets aan πŸ˜‰
Ja ik heb beiden gezien en volgens dr Verdonck is er weinig verschil tussen de twee, buiten dat blauwe laagje...

Vandaar dat ik twijfel, want is toch een prijsverschil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor mentor gekozen omdat ik weer β€œnegatievere” verhalen over motivaΒ te horen kreeg.
Daarnaast is mentor al 30 jaar op de markt en ondervinden ze weinig problemen. Ik kreeg de indrukΒ dat mijnΒ pc ook liever met mentor werkte.

Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, JR1981 zei:

Dat is goed nieuws dat er niets dient te gebeuren aan de tepel. En wat heb je gelezen dat je er aan kunt doen? Misschien heb ik er iets aan πŸ˜‰
Ja ik heb beiden gezien en volgens dr Verdonck is er weinig verschil tussen de twee, buiten dat blauwe laagje...

Vandaar dat ik twijfel, want is toch een prijsverschil...

@JR1981Β heb mij er nog niet heel erg in verdiept hoor, maar wat ik zag en las is een staafje door de tepel heen. Leek wel een soort van piercing. Keuze kan ook lastig zijn hoor. Mentor is al wel langer op de markt, maar ik wil niet het risico lopen dat het gaat rimpelen en dat het effect heeft op het eindresultaat. En de BluSeal laag vind ik ook wel een voordeel.Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, RN27 zei:

@JR1981Β heb mij er nog niet heel erg in verdiept hoor, maar wat ik zag en las is een staafje door de tepel heen. Leek wel een soort van piercing. Keuze kan ook lastig zijn hoor. Mentor is al wel langer op de markt, maar ik wil niet het risico lopen dat het gaat rimpelen en dat het effect heeft op het eindresultaat. En de BluSeal laag vind ik ook wel een voordeel.Β 

Dat van dat staafje heb ik ook gezien, maar lijkt me toch niets voor mij πŸ˜‰

rimpelt het dan ook als het dual plane wordt geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Von5385 zei:

Ik heb voor mentor gekozen omdat ik weer β€œnegatievere” verhalen over motivaΒ te horen kreeg.
Daarnaast is mentor al 30 jaar op de markt en ondervinden ze weinig problemen. Ik kreeg de indrukΒ dat mijnΒ pc ook liever met mentor werkte.

Β 

Wel dat is ook beetje mijn idee, mentor is al langer op de markt en is er al meer over geweten dan motiva. Volgens de Verdonck is er weinig verschil in uitzicht, behalve dat het een extra veiligheidsschild heeft. Maar of dat nu echt het verschil maakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou inderdaad en dat veiligheidsschild schijnt ook te kunnen scheuren.Β 

Wat ik begreep is dat de kans op rimpelen bij Mentor ook al niet meer zo groot is. Tenzij je eigenlijk net teveel voor je huid neemt qua grootte. (Dat zeiden ze bij mij in ieder geval en was de reden waarom ze max. 425cc wilden plaatsen en geen 450cc)Β 
Het kan toch niet zo zijn dat mentor zo groot en wereldwijd bekend is en dit niet al verholpen zouden hebben als er klachten over komen? Dan zouden er duizenden vrouwen met gerimpelde borsten rondlopen. 🀣
Kans op verzakking,Β infectie, breast implant illness en andere complicatiesΒ zijnΒ ook aanwezig, met welke prothese dan ook.Β 

Ik had na de bv wat rimpels in de borstplooi maar dat kwam door de hechtingen. Ik maakte me er zorgen over maar nu na bijna 10 weken zie ik er niets meer van.Β 

Ik denk dat je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Is dat Motiva, ga voor Motiva. Is dat Mentor, ga voor Mentor.Β 
Β 

Β 

Ik zag dat jullie het hadden over ingetrokken tepels…

Mijn zusje heeft beide tepels laten β€˜piercen’ vanwege ingetrokken tepels. Wel schijnt dit bij haar levenslang te moeten omdat ze anders weer terug trekken als de β€˜staafjes’ eruit gaan.Β 
Dan moet het operatief worden gedaan.Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Von5385 zei:

Nou inderdaad en dat veiligheidsschild schijnt ook te kunnen scheuren.Β 

Wat ik begreep is dat de kans op rimpelen bij Mentor ook al niet meer zo groot is. Tenzij je eigenlijk net teveel voor je huid neemt qua grootte. (Dat zeiden ze bij mij in ieder geval en was de reden waarom ze max. 425cc wilden plaatsen en geen 450cc)Β 
Het kan toch niet zo zijn dat mentor zo groot en wereldwijd bekend is en dit niet al verholpen zouden hebben als er klachten over komen? Dan zouden er duizenden vrouwen met gerimpelde borsten rondlopen. 🀣
Kans op verzakking,Β infectie, breast implant illness en andere complicatiesΒ zijnΒ ook aanwezig, met welke prothese dan ook.Β 

Ik had na de bv wat rimpels in de borstplooi maar dat kwam door de hechtingen. Ik maakte me er zorgen over maar nu na bijna 10 weken zie ik er niets meer van.Β 

Ik denk dat je moet doen waar jij je het beste bij voelt. Is dat Motiva, ga voor Motiva. Is dat Mentor, ga voor Mentor.Β 
Β 

Β 

Ik zag dat jullie het hadden over ingetrokken tepels…

Mijn zusje heeft beide tepels laten β€˜piercen’ vanwege ingetrokken tepels. Wel schijnt dit bij haar levenslang te moeten omdat ze anders weer terug trekken als de β€˜staafjes’ eruit gaan.Β 
Dan moet het operatief worden gedaan.Β 

Mercitjes voor je reactie! Ik sluit me daarbij aan. De volgende consultatie zal ik eens navraag doen voor dat rimpelen πŸ˜‰ daar had hij niets van gezegd. Zowel motiva als mentor hadden een lichte push-up zei hij ook.

Β 

ivm die staafjes, denk niet dat dat mijn ding is πŸ™ƒ maar indien het erger wordt kan ik het wel overwegen. Ik hoop dat het na de bv verholpen is 😊

Is bij mij vooral wanneer ze warm ingepakt zitten (en in die voorgevulde bh’s kan dat warm zijn voor hen πŸ˜‚)

Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha leuk hoe je het verwoord @Von5385dat anders duizenden vrouwen met gerimpelde borsten zouden rond lopen πŸ˜…. Iedereen heeft andere wensen,Β voorsituatie en gedachten bij een bepaalde merk protheses. Ik ben het met je eens wat betreft dat iedereen moet doen waar diegene zich goed bij voeltπŸ™‚. Fijn dat je geen rimpels meer ziet en dat dit kwam door de hechtingen. Zou ik toegang mogen tot jouw album?Β 

Β 

Piercings heb ik al wel gehad zoals navel, tong en wenkbrauw (zijn nu overigens allemaal uit), maar nooit in mijn tepels. Dat lijkt me zoveel pijnlijker πŸ˜†

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2021 om 10:39, JR1981 zei:

Mercitjes voor je reactie! Ik sluit me daarbij aan. De volgende consultatie zal ik eens navraag doen voor dat rimpelen πŸ˜‰ daar had hij niets van gezegd. Zowel motiva als mentor hadden een lichte push-up zei hij ook.

Β 

ivm die staafjes, denk niet dat dat mijn ding is πŸ™ƒ maar indien het erger wordt kan ik het wel overwegen. Ik hoop dat het na de bv verholpen is 😊

Is bij mij vooral wanneer ze warm ingepakt zitten (en in die voorgevulde bh’s kan dat warm zijn voor hen πŸ˜‚)

Β 

Ik heb geen idee of er bij Dual Plane meer kans is op rimpelen. Na het advies, voelen en zien had ik besloten om te kiezen voor Motiva. Ben benieuwd wat de pc zegt.Β 

Β 

Ik weet ook niet of dat wel iets voor mij is en of ik het wel wil.Β Alhoewel ik vroeger wel piercings heb gehad. Het lijkt mij best wel pijnlijk, omdat een tepel stugger is dan gewoon huid πŸ™‚. Maar het is zeker een optie om te onthouden.Β 

Β 

We moeten er gewoon op hopen dat de bv de ingetrokken tepel vermindertπŸ˜€

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 7-8-2021 om 10:22, RN27 zei:

Haaaiii, alweer tijdje terug! Heb je al iets meer duidelijkheid voor jezelf? En heb je nog meerdere gesprekken gehad?Β 

Hey, inderdaad tijdje geleden.Β 
Ik heb ondertussen de knoop doorgehakt, zalΒ deze week bellen naar dr Verdonck om de operatie in te plannen rond eind oktober.

Tussenin wil ik wel nog een consult πŸ˜…

Ik heb een klein knobbeltje (kliertje) die je ziet zitten (een erwtje), dit is niet kwaadaardig en volgens de genae moest ik hier niet aankomen.Β 
Ik vraag me af of dit meer zal opvallen met de bv… en ik het toch niet beter laat verwijderen… eens mailen naar mijn genae…


Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je er helemaal uit bent en je operatie kan inplannenΒ πŸ™‚. Voor welke implantaten heb je gekozen? Het is niet zomaar iets en ook nog een behoorlijke uitgave. Jij moet je er goed bij voelen en als je daar nog 1 of 2 of meer consultaties nodig hebt, gewoon doen.Β Β Oehhh geen idee. Wel goed om dat na te vragen en fijn dat het niet kwaadaardig is. Heb je dat al lang?Β 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-8-2021 om 21:30, RN27 zei:

Wat fijn dat je er helemaal uit bent en je operatie kan inplannenΒ πŸ™‚. Voor welke implantaten heb je gekozen? Het is niet zomaar iets en ook nog een behoorlijke uitgave. Jij moet je er goed bij voelen en als je daar nog 1 of 2 of meer consultaties nodig hebt, gewoon doen.Β Β Oehhh geen idee. Wel goed om dat na te vragen en fijn dat het niet kwaadaardig is. Heb je dat al lang?Β 

Ik zou voor mentor gaan.

Heb het al een jaartje of 2, mijn genae zegt om de pc het te laten verwijderen tijdens de bv.

Daarom is een extra consultatie ook aangewezen, want ik weet niet of hij dat ook zal willen doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2021 om 21:30, RN27 zei:

Wat fijn dat je er helemaal uit bent en je operatie kan inplannenΒ πŸ™‚. Voor welke implantaten heb je gekozen? Het is niet zomaar iets en ook nog een behoorlijke uitgave. Jij moet je er goed bij voelen en als je daar nog 1 of 2 of meer consultaties nodig hebt, gewoon doen.Β Β Oehhh geen idee. Wel goed om dat na te vragen en fijn dat het niet kwaadaardig is. Heb je dat al lang?Β 

@RN27 ik heb eindelijk mijn datum vastgelegd voor de operatie 😊

27/10 πŸ™ŒπŸ»

Nu twijfel ik terug ivm het type implantaten…

Jij hebt Motiva? Zou ik eventueel in je album eens mogen kijken?
Ik heb 15/10 nog een consult staan.

Β 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2021 om 19:32, JR1981 zei:

@RN27 ik heb eindelijk mijn datum vastgelegd voor de operatie 😊

27/10 πŸ™ŒπŸ»

Nu twijfel ik terug ivm het type implantaten…

Jij hebt Motiva? Zou ik eventueel in je album eens mogen kijken?
Ik heb 15/10 nog een consult staan.

Β 

groetjes

Haaaai, ben een tijdje niet online geweest πŸ™ˆ. Wat fijn datΒ jeΒ een operatie ingepland hebt staan:). Ja ik heb Motiva Round Silk. Ik voeg je toe:). Mag ik ook met jou meekijken tegen die tijd als je een album hebt? En dat is fijn dat je nog een extra consult hebt en dat kan navragen. Hopen dat de chirurg dit ook wil doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, RN27 zei:

Haaaai, ben een tijdje niet online geweest πŸ™ˆ. Wat fijn datΒ jeΒ een operatie ingepland hebt staan:). Ja ik heb Motiva Round Silk. Ik voeg je toe:). Mag ik ook met jou meekijken tegen die tijd als je een album hebt? En dat is fijn dat je nog een extra consult hebt en dat kan navragen. Hopen dat de chirurg dit ook wil doen.


heyhey, heb vlug eens gepiept 😊 en Waauw wat zien ze er goed uit!

Je ziet ze steeds mooier worden.

Van zodra ik album heb voeg ik je zeker toe.

Mijn voorsituatie is zeer gelijkend met die van jou.

Zal ook eens vragen wat bij mij de maximum is, want nu zaten we op 335 dacht ik.

Misschien dat iets meer ook nog haalbaar is πŸ™ƒ

Want jou grootte vind ik echt mooi!

Toen ik belde voor een extra afspraak had ik dr. Verdonck zelf aan de lijn πŸ˜…

Hij doet dit eigenlijk niet (het knobbeltje verwijderen)Β omdat er dan meer kans op infectie bestaat zegt hij…

Hij heeft liever ervoor of erna maar dan heb ik extra littekentjes…

Maar hij zal het eens bekijken als ik kom.

Mijn genae zei als je toch operatie doet kun je het zowel terwijl verwijderen…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai, dank je wel:). Ben er ook super blij mee! Ik vind ze nu qua vorm niet meer veranderen, maar wel worden ze steeds zachter gelukkig. Zachtere borsten is toch wel fijner, dan van die harde boobs. Mijn max was 375 cc en ben daar ook voor gegaan. Datt voelde meteen goed en heb er ook geen spijt van. Want ze ogen groter dan dat ze daadwerkelijk aanvoelen haha. Als ik ze vastpak dan vind ik ze helemaal niet groot aanvoelen, eerder klein en zulke grote handen heb ik niet 🀣Mijn borstbreedte was 13 cm. Weet je jouw borstbreedte toevallig? Ik snap dat je liever tegelijkertijd wil, maar snap de onderbouwing van de chirurg ook wel. De chirurg wil alle kansen op een infectie zoveel mogelijk elimineren/voorkomen. Ik zou toch uitgaan van het advies van de chirurg:). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-9-2021 om 17:46, RN27 zei:

Haaaai, dank je wel:). Ben er ook super blij mee! Ik vind ze nu qua vorm niet meer veranderen, maar wel worden ze steeds zachter gelukkig. Zachtere borsten is toch wel fijner, dan van die harde boobs. Mijn max was 375 cc en ben daar ook voor gegaan. Datt voelde meteen goed en heb er ook geen spijt van. Want ze ogen groter dan dat ze daadwerkelijk aanvoelen haha. Als ik ze vastpak dan vind ik ze helemaal niet groot aanvoelen, eerder klein en zulke grote handen heb ik niet 🀣Mijn borstbreedte was 13 cm. Weet je jouw borstbreedte toevallig? Ik snap dat je liever tegelijkertijd wil, maar snap de onderbouwing van de chirurg ook wel. De chirurg wil alle kansen op een infectie zoveel mogelijk elimineren/voorkomen. Ik zou toch uitgaan van het advies van de chirurg:). 

Hahaha πŸ˜‚

Neen ik weet mijn borstbreedte niet...hoe meet je dit op?Β 
Denk wel dat de chirurg dat gedaan heeft maar heb daar heel weinig van onthouden πŸ™ƒ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisteren laatste consult gehad bij dr Verdonck . We zijn uitgekomen op 350cc, toch al iets meer dan vorige keer. 😊

375 kon ook, maar dan ging het al wat meer neigen naar het neppe zei hij.

Ik twijfel nog steeds over het merk van protheses, ik begin nu meer naar motiva te neigen... ik moet het maandag doorgeven.Β 
Ik begin ook te twijfelen om toch niet de 375 te proberen maar ben bang dat het dan idd te nep zal zijn. Die pasprothese zag er zo huge uit πŸ™ƒΒ 

27 oktober is boob-day! πŸŽ‰

Hopelijk kunnen jullie me nog wat helpen bij de laatste twijfels πŸ™

Link naar reactie
Delen op andere sites



Γ—
Γ—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.