Ga naar inhoud

Even voorstellen...heb jullie hulp nodig šŸ˜Š


JR1981

Aanbevolen berichten

Hey meiden, superfijn om hier informatie en ervaringen te lezen!

Ik hoop dat jullie mij wat wegwijs kunnen maken want ik ben een bleutje šŸ˜‰

Me even voorstellen: ik ben eenĀ mama van 2 dochters.

Ik spreek al jaren (ong 10 jaar al!) dat ik graag een bv zou laten doen.

Ik heb nl heel weinig vanboven (A tot mini B)Ā šŸ˜œ maar altijd kwam er wel iets tussen...

Dit jaar word ik 40 en heb beslist om de knoop door te hakken!

Van mijn man moet ik bij het begin beginnen, nl de prijs šŸ™„ (want voor hem is het natuurlijk niet nodig dat ik dat laat doen šŸ˜‰)

Dus heb ik een afspraak gemaakt met dr Verdonck volgende week vrijdag 25/06.

Na het lezen van toch wel goede recensies... hebben jullie ervaring met dr. Verdonck?

Ik ben zo benieuwd! En nu al zenuwachtig...

Hebben jullie tips waar ik zeker rekening mee moet houden/vragen Ā tijdens deze consultatie?

Alvast superbedankt!

Vele groetjesĀ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @JR1981Ā fijn is dat hešŸ™‚. Ik zit ook nog niet zo lang op dit forum. Maar het is ideaal om andere ervaringen te lezen. Ik ben 2 jaar jonger, maar heb nu ook pas de knoop doorgehakt. Wilde het zelf al wel vanaf mijn 18e jaar, maar nooit echt de knoop doorgehakt...tot nu.Ā 

Ā 

Belangrijkste is dat je geen onderbuik gevoel krijgt en je merkt snel genoeg of je een klik hebt met iemand. Ik vind de uitleg ook belangrijk. Wordt de vraag snel beantwoord of geeft iemand echt een onderbouwing. Ik heb trouwens geen ervaring met jouw chirurg.Ā 

Ā 

Ik heb wel van te voren een vragenlijst gemaakt. Een chirurg heeft een voorkeur voor een prothese. Ik wil dan weten waarom en wat volgens hem het beste bij mij past en ook weer waarom. Ook is het handig om voor jezelf helder te hebben wat je wensen zijn. De chirurg zegt wel wat wel of niet kan. Spelen namelijk factoren mee als bijvoorbeeldĀ je borstbreedte:-).Ā 

Ā 

Ā 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Via de zoekfunctie kun je wel een aantal vragenlijstjes vinden. Voor mij was het van belang te weten welke prothese er in ging omdat ik een kwalitatief product wou en geen rommel in mijn lijf. Wat de pc aanraadde voor mijn lichaam: voor of na de spier. Hoeveel cc en welke projectie hij aanraadde voor een natuurlijk resultaat, en wat de nazorg allemaal in hield.

Ik ben ook bij Verdonck geweest en vond het een fijne consultatie. Uiteindelijk toch voor iemand anders gekozen. Het gekke is dat bij mij geld helemaal geen rol speelde, ik wou er zelfs 10k voor betalen als het gevoel helemaal juist zat, en ik uiteindelijk voor de goedkoopste gekozen heb. Omdat daar mijn gevoel helemaal juist was. En we zijn nu drie weken po en ik ben nog steeds helemaal tevreden van mijn keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, RN27 zei:

Welkom @JR1981Ā fijn is dat hešŸ™‚. Ik zit ook nog niet zo lang op dit forum. Maar het is ideaal om andere ervaringen te lezen. Ik ben 2 jaar jonger, maar heb nu ook pas de knoop doorgehakt. Wilde het zelf al wel vanaf mijn 18e jaar, maar nooit echt de knoop doorgehakt...tot nu.Ā 

Ā 

Belangrijkste is dat je geen onderbuik gevoel krijgt en je merkt snel genoeg of je een klik hebt met iemand. Ik vind de uitleg ook belangrijk. Wordt de vraag snel beantwoord of geeft iemand echt een onderbouwing. Ik heb trouwens geen ervaring met jouw chirurg.Ā 

Ā 

Ik heb wel van te voren een vragenlijst gemaakt. Een chirurg heeft een voorkeur voor een prothese. Ik wil dan weten waarom en wat volgens hem het beste bij mij past en ook weer waarom. Ook is het handig om voor jezelf helder te hebben wat je wensen zijn. De chirurg zegt wel wat wel of niet kan. Spelen namelijk factoren mee als bijvoorbeeldĀ je borstbreedte:-).Ā 

Ā 

Ā 

Dankjewel voor de info.

Heb jij al een datum vastliggen?

Bij welke chirurg?Ā 
Ik denk dat mijn borstbreedte niet zo groot is šŸ˜‰

Ik ben 1m64 en weeg 50kg, heel dun vanboven maar wel billen šŸ¤Ŗ

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Cassie zei:

Hoi

Via de zoekfunctie kun je wel een aantal vragenlijstjes vinden. Voor mij was het van belang te weten welke prothese er in ging omdat ik een kwalitatief product wou en geen rommel in mijn lijf. Wat de pc aanraadde voor mijn lichaam: voor of na de spier. Hoeveel cc en welke projectie hij aanraadde voor een natuurlijk resultaat, en wat de nazorg allemaal in hield.

Ik ben ook bij Verdonck geweest en vond het een fijne consultatie. Uiteindelijk toch voor iemand anders gekozen. Het gekke is dat bij mij geld helemaal geen rol speelde, ik wou er zelfs 10k voor betalen als het gevoel helemaal juist zat, en ik uiteindelijk voor de goedkoopste gekozen heb. Omdat daar mijn gevoel helemaal juist was. En we zijn nu drie weken po en ik ben nog steeds helemaal tevreden van mijn keuze.

Hey, de dingen die je aanhaalt zijn voor mij inderdaad ook belangrijk.

Ik sport nl veel en dan heb ik gelezen dat na de borstspier niet zoā€™n goed plan is maar er wel natuurlijker uit ziet...

Mag ik vragen wie je uiteindelijk gekozen hebt als chirurg?

3 weken po, ik wou dat ik al zo ver was šŸ˜‰

Blij dat alles goed gaat, wss allemaal heel spannend.

Niet teveel last?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @JR1981Ā welkom šŸ˜€

Ā 

super dat je de knoop doorgehakt hebt en nu begint t avontuur!Ā 
Ā 

Een pc waar je een goed gevoel bij hebt is heel belangrijk. Goede recensies en hoe gaan ze om met nazorg, dat vind ik ook een belangrijke.

en de prijs. Ja t is niet goedkoop en de keuze bij wie je uiteindelijk gaat zou ik er niet direct door laten afhangen. Het is niet iets wat je ā€œzomaarā€ doet.

Ā 

ik word over 3 weekjes door vd Pot geopereerd. (Over prijs gesproken zeker niet de goedkoopste helaas) daar is het gebruikelijk om een nachtje te blijven, dat scheelt natuurlijk ookĀ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, JR1981 zei:

Hey, de dingen die je aanhaalt zijn voor mij inderdaad ook belangrijk.

Ik sport nl veel en dan heb ik gelezen dat na de borstspier niet zoā€™n goed plan is maar er wel natuurlijker uit ziet...

Mag ik vragen wie je uiteindelijk gekozen hebt als chirurg?

3 weken po, ik wou dat ik al zo ver was šŸ˜‰

Blij dat alles goed gaat, wss allemaal heel spannend.

Niet teveel last?

Ik heb gekozen voor dokter De Meyere uit Gent. Mijn sport was indd ook een reden waarvoor ik voor de borstspier ging.

Alles gaat tot hiertoe zeer goed. Ik heb eigenlijk nauwelijks last ondervonden. Soms denk ik dat het te goed gaat als ik sommige meiden hun verhaal hier lees.

veel succes met de zoektocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!Ā 
Welkom.Ā 
Ik herken je verhaal heel erg.l, ik wilde al 20 jaar een borstvergroting. Ā Zelf kwam ik ook van een aa cup. Ik ben inmiddels 6 weken en 3 dagen po.Ā 
De protheses die ik heb gekregen zijn mentor 425cc high profile xtra. Ze zijn dual plane geplaatst. Voor de spier ging sowieso niet omdat ik daar te weinig weefsel voor had.Ā 
Ā 

Helaas kan ik niets zeggen over dr. Verdonck, ik heb hier wel positieve verhalen over gelezen. Het belangrijkste is je gevoel bij iemand.Ā 
Ā 

Wat betreft vragen; er zijn lijstjes te vinden op dit forum, zelf had ik mijn vragen in de notities opgeschreven. Ook had ik fotoā€™s meegenomen wat ik wel en niet mooi vond/wenste.Ā 
Ikzelf ben voor het maximale gegaan wat erin kon. En als ik het nu zie ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Ik vind het nog aan de ā€œkleineā€ kantĀ maar ditĀ past wel heel mooi bij mijn lichaam. IkĀ ben 1.74 , 55kgĀ en slank. Ā 
Ā 

Succes met de zoektocht en je consult volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Von5385 zei:

Hallo!Ā 
Welkom.Ā 
Ik herken je verhaal heel erg.l, ik wilde al 20 jaar een borstvergroting. Ā Zelf kwam ik ook van een aa cup. Ik ben inmiddels 6 weken en 3 dagen po.Ā 
De protheses die ik heb gekregen zijn mentor 425cc high profile xtra. Ze zijn dual plane geplaatst. Voor de spier ging sowieso niet omdat ik daar te weinig weefsel voor had.Ā 
Ā 

Helaas kan ik niets zeggen over dr. Verdonck, ik heb hier wel positieve verhalen over gelezen. Het belangrijkste is je gevoel bij iemand.Ā 
Ā 

Wat betreft vragen; er zijn lijstjes te vinden op dit forum, zelf had ik mijn vragen in de notities opgeschreven. Ook had ik fotoā€™s meegenomen wat ik wel en niet mooi vond/wenste.Ā 
Ikzelf ben voor het maximale gegaan wat erin kon. En als ik het nu zie ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Ik vind het nog aan de ā€œkleineā€ kantĀ maar ditĀ past wel heel mooi bij mijn lichaam. IkĀ ben 1.74 , 55kgĀ en slank. Ā 
Ā 

Succes met de zoektocht en je consult volgende week!

Hey, Mercitjes voor de info! Oei straks heb ik ook niet genoeg weefsel... Als je vaak sport had ik gelezen dat na de spier het beste zou zijn...

Bij welke chirurg ben jij geweest?

Verloopt het herstel goed?

Ā 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, JR1981 zei:

Hey, Mercitjes voor de info! Oei straks heb ik ook niet genoeg weefsel... Als je vaak sport had ik gelezen dat na de spier het beste zou zijn...

Bij welke chirurg ben jij geweest?

Verloopt het herstel goed?

Ā 

Nochtans heb ik overal gelezen dat bij veel sporten voor de spier interessanter is. Al zijn er hier ook wel die veel sporten en ze na de spier hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai! Herkenbaar verhaal. Ik ben 51 en heb nu dan ook de knoop doorgehakt. Ik word 10 sept geopereerd. Ik ben 1,80 en weegĀ 75 kg. Ik krijg mentor cpg331 implantaten, 380 cc. Zijn anatomische implantaten, ik krijg ze voor de spier. Ik ben uiteindelijk maar bij 1 pc geweest. Voelde goed. En nu aftellen! Ik heb wel as zondag nog een consult. Dubbelcheck mbt de gemaakte afspraken.Ā 
Succes maar ook veel plezier met het kiezen! Voortraject is ook spannend maar leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Jenster zei:

Haaaai! Herkenbaar verhaal. Ik ben 51 en heb nu dan ook de knoop doorgehakt. Ik word 10 sept geopereerd. Ik ben 1,80 en weegĀ 75 kg. Ik krijg mentor cpg331 implantaten, 380 cc. Zijn anatomische implantaten, ik krijg ze voor de spier. Ik ben uiteindelijk maar bij 1 pc geweest. Voelde goed. En nu aftellen! Ik heb wel as zondag nog een consult. Dubbelcheck mbt de gemaakte afspraken.Ā 
Succes maar ook veel plezier met het kiezen! Voortraject is ook spannend maar leuk!

Hey, oh jij hebt al een afspraak. Nu spannend aftellen šŸ˜Š

Door wie laat je je opereren?

Ik zou het ook graag rond oktober laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2021 om 23:03, Cassie zei:

Ik heb gekozen voor dokter De Meyere uit Gent. Mijn sport was indd ook een reden waarvoor ik voor de borstspier ging.

Alles gaat tot hiertoe zeer goed. Ik heb eigenlijk nauwelijks last ondervonden. Soms denk ik dat het te goed gaat als ik sommige meiden hun verhaal hier lees.

veel succes met de zoektocht.

Heb je eventueel een fotoalbum?Ā 
Leuk te lezen dat je weinig last hebt ondervonden, want daar ben ik ook wel een beetje bang voor...

Zou je mij de richtprijzen van beide artsen kunnen zeggen, zo heb ik al een ideetje en kan ik mijn man hierop voorbereiden šŸ˜œ

Indien je dit liever niet zegt, geen probleem hoor.

Alvast Mercitjes voor de info šŸ˜Š

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, JR1981 zei:

Heb je eventueel een fotoalbum?Ā 
Leuk te lezen dat je weinig last hebt ondervonden, want daar ben ik ook wel een beetje bang voor...

Zou je mij de richtprijzen van beide artsen kunnen zeggen, zo heb ik al een ideetje en kan ik mijn man hierop voorbereiden šŸ˜œ

Indien je dit liever niet zegt, geen probleem hoor.

Alvast Mercitjes voor de info šŸ˜Š

Ik zal je even toevoegen. Ik weet niet in hoeverre het geapprecieerd wordt dat die prijzen hier gezet worden, dus zal je een pm sturen.Ā 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 16-6-2021 om 22:12, JR1981 zei:

Dankjewel voor de info.

Heb jij al een datum vastliggen?

Bij welke chirurg?Ā 
Ik denk dat mijn borstbreedte niet zo groot is šŸ˜‰

Ik ben 1m64 en weeg 50kg, heel dun vanboven maar wel billen šŸ¤Ŗ

Ik heb nu een datum vastliggen. Ga aankomende dinsdag al onder het mes. Het is in een stroomversnelling gegaan. Maar moest ook van de chirurg een mammografie en echo laten maken. Dit omdat ik aan 1 kant een ingetrokken tepel heb. Dit bracht de nodige stress en geregel met zich mee šŸ˜…. Arjan Damen gaat mij opereren. Consult was via Diana Gabriels. Ikzelf ben maar 1.58 en weeg 50 kilo en heb nu (nog) een A cup. Ik krijg 355/375 cc Motiva Round Silk. De implantaten worden dual plane geplaatst.Ā 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, RN27 zei:

Ik heb nu een datum vastliggen. Ga aankomende dinsdag al onder het mes. Het is in een stroomversnelling gegaan. Maar moest ook van de chirurg een mammografie en echo laten maken. Dit omdat ik aan 1 kant een ingetrokken tepel heb. Dit bracht de nodige stress en geregel met zich mee šŸ˜…. Arjan Damen gaat mij opereren. Consult was via Diana Gabriels. Ikzelf ben maar 1.58 en weeg 50 kilo en heb nu (nog) een A cup. Ik krijg 355/375 cc Motiva Round Silk. De implantaten worden dual plane geplaatst.Ā 

Dinsdag al? Zo leuk! Ik heb dat ook af en toe, ingetrokken tepels... eigenlijk nooit bij stilgestaan...

Bij mij zou het ook zowiezo dual plane worden geplaatst want voor de spier is geen optie omdat mijn huid blijkbaar heel dun is...Ā 

355/375cc lijkt mij geweldig, bij mij zei hij 335 Max... en is dan nog op het moment te zien of dit effectief haalbaar is...
Ā 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, RN27 zei:

Heb je ook nog meerdere consults gepland staan?Ā 

Neen voorlopig niet, normaal gezien ging ik nog naar Gent gaan maar aangezien hij enkel voor de borst doet, is dat voor mij niet echt ideaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2021 om 21:27, JR1981 zei:

Dinsdag al? Zo leuk! Ik heb dat ook af en toe, ingetrokken tepels... eigenlijk nooit bij stilgestaan...

Bij mij zou het ook zowiezo dual plane worden geplaatst want voor de spier is geen optie omdat mijn huid blijkbaar heel dun is...Ā 

355/375cc lijkt mij geweldig, bij mij zei hij 335 Max... en is dan nog op het moment te zien of dit effectief haalbaar is...
Ā 

Jaaa dinsdag al, super spannend! Ik heb het bij 1 tepel al heel lang. Denk al wel 8 a 9 jaar. Ik heb er ook nooit bij stil gestaan. Die tepel was ook nooit gevoeliger dan de andere. Ook nooit rare bobbels gevoeld of iets in die trant. Maar kan mij voor een chirurg voorstellen dat als hij mij open snijd, geen rare dingen wil tegen komen šŸ˜œ. En welk merk prothese hebben ze je aangeraden? En wat is jouw borstbreedte? Mijn borstbreedte is 13 cm. Voor de spier is bij mij ook geen optie. En wat voor reden werd er aangegeven of het effectief haalbaar is?

Ā 

Oke dat is inderdaad niet ideaal als hun het alleen voor de borstspier doen. Ik heb 2 consults gehad en de eerste voelde niet goed. Tweede wel en dacht ik ga er vooršŸ˜…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2021 om 20:31, RN27 zei:

Ik heb nu een datum vastliggen. Ga aankomende dinsdag al onder het mes. Het is in een stroomversnelling gegaan. Maar moest ook van de chirurg een mammografie en echo laten maken. Dit omdat ik aan 1 kant een ingetrokken tepel heb. Dit bracht de nodige stress en geregel met zich mee šŸ˜…. Arjan Damen gaat mij opereren. Consult was via Diana Gabriels. Ikzelf ben maar 1.58 en weeg 50 kilo en heb nu (nog) een A cup. Ik krijg 355/375 cc Motiva Round Silk. De implantaten worden dual plane geplaatst.Ā 

Hi, lees nu hierĀ dat je er helemaal uitĀ bent en aanstaande dinsdag al de operatie, lekker snel! Wat fijn šŸ˜ Ik heb ook op aanraden van de pc een mammografie laten doen, vond dat ook wel een prettig idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2021 om 23:21, RN27 zei:

Jaaa dinsdag al, super spannend! Ik heb het bij 1 tepel al heel lang. Denk al wel 8 a 9 jaar. Ik heb er ook nooit bij stil gestaan. Die tepel was ook nooit gevoeliger dan de andere. Ook nooit rare bobbels gevoeld of iets in die trant. Maar kan mij voor een chirurg voorstellen dat als hij mij open snijd, geen rare dingen wil tegen komen šŸ˜œ. En welk merk prothese hebben ze je aangeraden? En wat is jouw borstbreedte? Mijn borstbreedte is 13 cm. Voor de spier is bij mij ook geen optie. En wat voor reden werd er aangegeven of het effectief haalbaar is?

Ā 

Oke dat is inderdaad niet ideaal als hun het alleen voor de borstspier doen. Ik heb 2 consults gehad en de eerste voelde niet goed. Tweede wel en dacht ik ga er vooršŸ˜…

Oooogh spannend!!!!Ā 
En moet er iets gebeuren met de ingetrokken tepel? Heb ook ergens gelezen dat dit na een BV weg zou zijn.Ā 
goh borstbreedte nu vraag je wat šŸ˜‰ hij heeft vandalen opgemeten maar ik wss niet goed geluisterd šŸ˜… Enige wat me bijgebleven was is dat mijn borstbeen 5 cm is, dus er zowiezo 5 cm tss de borsten zal zijn.Ā 
ivm de cc, hangt af hoeveel er in kan... ik heb blijkbaar ook een hele dunnen huid. Ook om geen striemen te krijgen bij teveel uitrekking...

Ik twijfel nog tss mentor en motiva, wat heeft bij jou de doorslag gegeven om voor motiva te kiezen?
Ā 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-6-2021 om 23:30, Von5385 zei:

Hallo!Ā 
Welkom.Ā 
Ik herken je verhaal heel erg.l, ik wilde al 20 jaar een borstvergroting. Ā Zelf kwam ik ook van een aa cup. Ik ben inmiddels 6 weken en 3 dagen po.Ā 
De protheses die ik heb gekregen zijn mentor 425cc high profile xtra. Ze zijn dual plane geplaatst. Voor de spier ging sowieso niet omdat ik daar te weinig weefsel voor had.Ā 
Ā 

Helaas kan ik niets zeggen over dr. Verdonck, ik heb hier wel positieve verhalen over gelezen. Het belangrijkste is je gevoel bij iemand.Ā 
Ā 

Wat betreft vragen; er zijn lijstjes te vinden op dit forum, zelf had ik mijn vragen in de notities opgeschreven. Ook had ik fotoā€™s meegenomen wat ik wel en niet mooi vond/wenste.Ā 
Ikzelf ben voor het maximale gegaan wat erin kon. En als ik het nu zie ben ik blij dat ik dat heb gedaan. Ik vind het nog aan de ā€œkleineā€ kantĀ maar ditĀ past wel heel mooi bij mijn lichaam. IkĀ ben 1.74 , 55kgĀ en slank. Ā 
Ā 

Succes met de zoektocht en je consult volgende week!

Heyhey, ik moet dus ook achter de spier omdat ik te weinig weefsel heb... mijn huid is ook heel dun zegt hij.

Bij mij raaddeĀ hij 335cc aan (mentor of motiva) Zou ik even in jouw album mogen kijken want begin nu ook te twijfelen over het aantal cc...

Ik zou de BV graag laten doen begin november.Ā 

Alvast bedankt!Ā 

Link naar reactie
Delen op andere sites



Ɨ
Ɨ
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.