Ga naar inhoud

Birte : 1 juli 2021 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey iedereen.

ik ben 34j en heb 3kids en na de zwangerschappen helaas niks overgehouden. 
Jarenlang speelde het in men hoofd om een vergroting te ondergaan. 
Uiteindelijk toch besloten ervoor te gaan! 
En op 1/7/2021 is mijn D-day!!

ik zal geopereerd worden door dr verdonck in diest. En krijg motiva round full 425cc. Ik heb nu een A-cup en ben 164cm en 62kg 

tijdens de passessie voelde ik me sinds lange tijd weer vrouwelijk. En dr verdonck begreep ook goed wat ik bedoelde. 
ik volg vaak de verhalen hier en heb er al veel info uit gehaald. Top dat dit bestaat!! 
 

lieve groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Daniëla89 zei:

@Birte dat is al snel! Mooie maat heb je gekozen👍🏼Ik heb zelf 450 cc rond dual plane gekregen. Hoe worden ze bij jou geplaatst? Groetjes xx

Ze worden ook dual plane geplaatst. Hoe heb jij het ervaren? Grts x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Birte ik vond het begin van het herstel best pittig en moest wel echt even bikkelen maar ben heel blij dat ik het gedaan heb😇 als je in mijn album wilt kijken kan ik je even toevoegen! Veel suc6 xx

Ooh graag! Dankjewel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BirteWelkom op het forum! Wat fijn dat je er al helemaal uit bent en je datum al gepland staat. Dat gaat al opschieten! Aan het einde van de zomer shine jij ook in je bikini! 👙 
 

Ik ben vrijdag 3 weekjes PO, heb 360 en 380 dual plane geplaatst gekregen. 

Wel fijn in de zomer, heb je het in je ‘vakantie’ gepland of wel op het werk tegen collega’s verteld? 
 

heel veel succes en plezier met de voorbereidingen! 😊

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Wendy2020 zei:

@BirteWelkom op het forum! Wat fijn dat je er al helemaal uit bent en je datum al gepland staat. Dat gaat al opschieten! Aan het einde van de zomer shine jij ook in je bikini! 👙 
 

Ik ben vrijdag 3 weekjes PO, heb 360 en 380 dual plane geplaatst gekregen. 

Wel fijn in de zomer, heb je het in je ‘vakantie’ gepland of wel op het werk tegen collega’s verteld? 
 

heel veel succes en plezier met de voorbereidingen! 😊

 

Ik heb het eerlijk verteld tegen mijn werkgever. En ik ben 3weken in ‘ziekte’.

hoe gaat het met jou ondertussen? Vlot herstel? 
en ik kijk er zo hard naar uit om in bikini te liggen zonder schaamte. 
want nu is het echt zo goed als niks 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BirteOh wauw, wat een prettige werkgever! Denk niet dat ik dat voor elkaar had kunnen krijgen, dus doei vakantiedagen haha. 
 

Al met al mag ik tot nu toe niet klagen! Buiten het slapen om, dat blijf ik een dingetje vinden al drie weken rechtop slapen. 
Maar eigenlijk na 4 dagen al wel compleet van de pijnstilling af. 
 

aanstaande maandag start ik weer met werken, dus hopelijk blijft dan ook alles goed gaan! 😊

 

En ik snap je helemaal hoor! Ik kan ook niet wachten om eindelijk een leuke bikini te gaan shoppen, en nee geen maximizers meer! 👙 ☀️ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Wendy2020 zei:

@BirteOh wauw, wat een prettige werkgever! Denk niet dat ik dat voor elkaar had kunnen krijgen, dus doei vakantiedagen haha. 
 

Al met al mag ik tot nu toe niet klagen! Buiten het slapen om, dat blijf ik een dingetje vinden al drie weken rechtop slapen. 
Maar eigenlijk na 4 dagen al wel compleet van de pijnstilling af. 
 

aanstaande maandag start ik weer met werken, dus hopelijk blijft dan ook alles goed gaan! 😊

 

En ik snap je helemaal hoor! Ik kan ook niet wachten om eindelijk een leuke bikini te gaan shoppen, en nee geen maximizers meer! 👙 ☀️ 

Weg met de opvulling! :) 

Hopelijk niet teveel last om te werken dan. Ik ben er wat bang voor om te werken achteraf. Ik sta in de zorg. 
nu eerlijk gezegd, neem ik ook nooit echt lange vakantie, eerder zo verlengde weekends. 
en ga ook veel op rustdagen inspringen. 
ik ga me wel zo een borstvoedingskussen halen om toch wat comfi te liggen 😀

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey, ik heb volgende week vrijdag een afspraak bij dr. Verdonck. Ben heel benieuwd 😊 dus volg even mee met je.

Ik heb ook al gelezen dat hij vooral dual plane doet, terwijl ik vaak lees als je veel sport best voor de spier doet.

Ik ben benieuwd wat hij zal zeggen.

spannend dat jij al een datum hebt, het aftellen kan beginnen 😃

Indien je een album hebt/maakt zou je me eventueel willen toevoegen?

alvast bedankt!

vele groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2021 om 11:44, Daniëla89 zei:

@Birte ik vond het begin van het herstel best pittig en moest wel echt even bikkelen maar ben heel blij dat ik het gedaan heb😇 als je in mijn album wilt kijken kan ik je even toevoegen! Veel suc6 xx

@Daniëla89mag ik misschien ook meekijken? En welk profiel heb je gekregen? Ik ben heerlijk aan het twijfelen over profiel en aantal cc…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Birte,

 

Welkom hier! 
Ik heb op 3 mei een borstvergroting gehad. Na 20 jaar eindelijk de stap genomen. 
Mentor, 425cc, round, high profile xtra en dual plane geplaatst. 
Ik ben 1.74 weeg 55 kg en kom van 75aa cup af en heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld als nu! Het herstel is mij 100% meegevallen. 


Het is zo heerlijk om geen opgevulde bh’s en bikini’s te gebruiken. Vorige week heb ik geshopt en voelde me echt een klein kind in de snoepjeswinkel. Zo fijn om keuze te hebben en mooie bh’s te kopen. 
 

Als je wil kan ik je toevoegen in mijn album. 
 

heel veel succes 1 juli!!🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2021 om 10:58, Von5385 zei:

Hoi Birte,

 

Welkom hier! 
Ik heb op 3 mei een borstvergroting gehad. Na 20 jaar eindelijk de stap genomen. 
Mentor, 425cc, round, high profile xtra en dual plane geplaatst. 
Ik ben 1.74 weeg 55 kg en kom van 75aa cup af en heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoeld als nu! Het herstel is mij 100% meegevallen. 


Het is zo heerlijk om geen opgevulde bh’s en bikini’s te gebruiken. Vorige week heb ik geshopt en voelde me echt een klein kind in de snoepjeswinkel. Zo fijn om keuze te hebben en mooie bh’s te kopen. 
 

Als je wil kan ik je toevoegen in mijn album. 
 

heel veel succes 1 juli!!🍀

Hey von, 

dankjewel! 
Ja ik kijk er zo naar uit om ook eindelijk eens een mooi gevulde bikini of bh te hebben, zonder die opvullingen. 
 

ik wil graag eens een kijkje nemen in je album! En ik hoop er snel zelf een aan te kunnen maken :) 

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.