Ga naar inhoud

Ervaringen Verdonck of Demeyere? Dual plane of voor de spier?


Aanbevolen berichten

Dag iedereen, 

 

Ik twijfel al 5 jaar over een borstvergroting. Ik ben 5 jaar terug al eens op consult geweest bij een plastisch chirurg die me prothesen voor de spier aanraadde. Ik durfde toen de stap nog niet zetten.

Nu heb ik de knoop 100% doorgehakt dat ik de operatie ga doen. Dat is al stap 1! Nu twijfel ik nog enorm of ik voor dual plane zou gaan of voor de spier. Ik ben namelijk vandaag op consult geweest bij dr. Verdonck, die me dual plane aanraadde (250 cc). Zijn argumenten zijn: minder kans op kapselvorming, minder kans op hangen en mooier resultaat. Maar ik heb ook al vaak mooie, natuurlijke resultaten gezien bij voor de spier geplaatste prothesen. Voor de duidelijkheid: een natuurlijk ogend resultaat is voor mij nummer 1 prioriteit! 

Graag zou ik ook nog eens bij dr Demeyere op consult gaan omdat die voor de spier plaatst. De enige reden waarom ik voor de spier zou willen is eigenlijk omdat ik veel sport. Ik ben sinds kort begonnen met crossfitten en ben een beetje bang geworden door alle verhalen dat je de prothese ziet zitten wanneer je de borstspier aanspant...

 

Mijn vraag is dus, kan iemand mij raad geven in dit geval? Zijn er vrouwen die hun ervaringen willen delen van dr Demeyere of dr Verdonck? Zijn er mensen die krachttraining doen en dual plane hebben gehad?

Indien iemand foto's wilt delen zou dat heel vriendelijk zijn! Dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.