Ga naar inhoud

D. Smit : 14 juni 2021 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
4 uur geleden, Jjjjb zei:

Hiii, mag ik bij jou meekijken in je album? 

Hey @Jjjjb heb gelezen dat je van de week op consult bent geweest en in afwachting ben van een datum, spannend zeg😃

Zal je toevoegen, als jij een album hebt of gaat maken zou ik je ook graag volgen😉 

Succes met alle voorbereidingen of ben je er al helemaal uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @Jjjjb heb gelezen dat je van de week op consult bent geweest en in afwachting ben van een datum, spannend zeg😃

Zal je toevoegen, als jij een album hebt of gaat maken zou ik je ook graag volgen😉 

Succes met alle voorbereidingen of ben je er al helemaal uit.

Dankjewel!! Ja ik ga zeker ook een album maken, voeg je dan daaraan toe als 't zover is hihi. Ja ben er eigenlijk wel uit, voelde zo goed. Nu nog even een datum 😊😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-7-2021 om 17:53, Lottje72 zei:

Hey @Jjjjb heb gelezen dat je van de week op consult bent geweest en in afwachting ben van een datum, spannend zeg😃

Zal je toevoegen, als jij een album hebt of gaat maken zou ik je ook graag volgen😉 

Succes met alle voorbereidingen of ben je er al helemaal uit.

@Jjjjb ben je ook bij dr Zaal geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FiertjeBedankt! Ik ben er zelf ook heel blij mee

 

Ik zie je berichtje nu pas trouwens, heb even niet op het forum gezeten omdat ik het redelijk druk had. ;)

 

Ik heb geen pijn meer, terug kijkend heb ik sowieso niet veel pijn gehad. Eerder ongemak omdat ze in het begin nogal gezwollen zijn en min of meer in de weg zitten. haha.

Inmiddels goed gewend en ze genezen ook erg goed. Ik merk echt al dat ze wat meer zijn gaan hangen, ook zijn ze al wat zachter geworden en is de zwelling ook minder geworden. En dat allemaal ondanks dat ik na een kleine 2 weken gewoon weer voor mijn zoontje (bijna 2) ben gaan zorgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.