Ga naar inhoud

D. Smit : 14 juni 2021 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik lees nu een paar maanden (van tijd tot tijd) mee op dit forum en maandag zal ik eindelijk ook zelf geopereerd worden.

 

Ik heb eerst geprobeerd om de operatie vergoed te krijgen aangezien ik een plank ben, maar helaas was de  verzekering van mening dat er toch sprake was een lichte borstplooi. Ik word maandag geopereerd door dr. Laura Zaal en krijg ronde protheses, 400 cc voor de spier.

Nog meer dames die ze voor de spier hebben gekregen? En hoe hebben jullie het herstel ervaren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! 
Welkom! Wat fijn dat je bijna aan de beurt bent!! 🎉 

Zelf ben ik 5 weken geopereerd. Ook van maatje plank. Nu heb ik mentor high profile, 425cc gekregen dual plane. Ik vond het herstel 100% meevallen.
Ik zal je toevoegen aan mijn album als je wilt. 
 

Succes maandag 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234 dankje! Het is inderdaad aftellen geblazen, heel benieuwd hoe het straks zal zijn.

Waar word jij geopereerd en wat krijg je?

 

@lottjeOké, ik ben ook heel benieuwd hoe ik het herstel ga ervaren. Mijn vriend heeft 2 weken vrij om voor ons zoontje te zorgen, hopelijk ben ik daarna goed genoeg hersteld om de dagelijkse dingen weer te doen. 

Waar ben jij geholpen? Heb je heel toevallig ook een album waar ik kan kijken hoe het geworden is? :)

 

@Von5385Ja, na al die jaren dat ik het graag wou maar toch nog niet heb laten doen is het nu dan eindelijk zover. 

Hoe lang duurde het bij jou voordat je weer een beetje op de been was?

Graag, ik ben heel benieuwd hoe het ongeveer zal worden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, D. Smit zei:

@boob1234 dankje! Het is inderdaad aftellen geblazen, heel benieuwd hoe het straks zal zijn.

Waar word jij geopereerd en wat krijg je?

 

@lottjeOké, ik ben ook heel benieuwd hoe ik het herstel ga ervaren. Mijn vriend heeft 2 weken vrij om voor ons zoontje te zorgen, hopelijk ben ik daarna goed genoeg hersteld om de dagelijkse dingen weer te doen. 

Waar ben jij geholpen? Heb je heel toevallig ook een album waar ik kan kijken hoe het geworden is? :)

 

@Von5385Ja, na al die jaren dat ik het graag wou maar toch nog niet heb laten doen is het nu dan eindelijk zover. 

Hoe lang duurde het bij jou voordat je weer een beetje op de been was?

Graag, ik ben heel benieuwd hoe het ongeveer zal worden..

Ik heb zaterdag nog een afspraak om de definitieve maar te bepalen. Wordt bij mij in ieder geval rond en dual plane bij Bergman. Heel veel succes voor maandag. Laat je weten hoe het was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D. SmitWelkom op het forum! Dat gaat opschieten, nog een paar daagjes! Hoe staat het met de zenuwen en de voorbereidingen? 

Ik ben vandaag precies 3 weken PO. Kom zelf van een kleine A situatie, en heb 360 en 380 motiva dual plane gekregen. 
De eerste week vond ik erg pittig, maar nu gaat het elke dag beter en beter! Al met al mag ik niet klagen.

 

Alvast heel veel succes, en ik blijf je volgen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2021 om 22:34, Lottje72 zei:

Hey @D. Smit ik ben bij Boerhaave geholpen😊 en zal je toevoegen aan mijn album👍 

Heb je de zenuwen een beetje onder controle voor maandag.

 

Om 13.30 uur mag ik mij melden, dus vertrek zo richting de kliniek. De zenuwen heb ik nog goed onder controle, ik had het zelf veel erger verwacht moet ik zeggen.. Wonderbaarlijk vannacht ook nog prima geslapen.

 

Op 10-6-2021 om 23:17, Von5385 zei:

Ik voeg je toe! 
Ik heb de eerste week echt heel rustig aan gedaan. Maar was al snel weer op de been, na 7 dagen ging het elke keer weer een beetje beter. 
 

 

Ik heb even gekeken, echt heel mooi geworden zeg! Na een week dus weer stapje voor stapje voorruit, dat geeft moed. Hopelijk herstel ik ook een beetje voorspoedig. :)

 

Op 11-6-2021 om 14:29, Wendy2020 zei:

@D. SmitWelkom op het forum! Dat gaat opschieten, nog een paar daagjes! Hoe staat het met de zenuwen en de voorbereidingen? 

Ik ben vandaag precies 3 weken PO. Kom zelf van een kleine A situatie, en heb 360 en 380 motiva dual plane gekregen. 
De eerste week vond ik erg pittig, maar nu gaat het elke dag beter en beter! Al met al mag ik niet klagen.

 

Alvast heel veel succes, en ik blijf je volgen! :)

 

@Wendy2020 Ik vertrek zo richting de kliniek en heb de zenuwen nog goed onder controle, ik had het zelf veel erger verwacht. Geen idee hoe het kan.. haha

 

Zodra ik weer thuis ben en mij goed genoeg voel zal ik weer een update plaatsen. Tot snel dames! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle succeswensen!

 

De operatie is volgens plan verlopen, ik kwam ook al vrij snel bij uit de narcose. Ze hadden mij nog geen bh aan gedaan, dus ik kon meteen even genieten van mijn vriendinnen :). Al erg blij met het resultaat!

 

Nu voel ik vooral veel druk en een beurs gevoel, maar met de pijnstillers is het allemaal goed te doen. Ik moet mijzelf wel echt inhouden om niet van alles te gaan doen. Ik denk dat dat vooral komt omdat ik ook niet echt pijn heb en mij verder ook prima voel..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen 😃 wat fijn dat het allemaal goed is verlopen. En super dat je al blij bent met het resultaat, gaat alleen maar mooier worden😉 probeer echt je rust te houden en laat je maar lekker verwennen. Alvast heel veel succes met je herstel. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Leuk! Ik heb mijn afspraak ook vastgezet op 07 oktober.

Ik ga voor een prothese wissel. Dr Zaal heeft de mentor Xtra geadviseerd . Ik ben benieuwd naar andere dames die dit implantaat gaan krijgen of geplaatst hebben.

 

Ben je tevreden met je keuze?

heb je ook een album toegevoegd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer 2 dagen na de operatie.. Gelukkig is het nog steeds allemaal goed te doen. Zelfs het slapen valt niet tegen, rond half 5 wakker om te plassen. Het opstaan ging toen wat stijfjes maar verder prima te doen.

Vandaag heeft mijn vriend voor het eerst mijn haren gewassen, dat was wel even wat geklungel moet ik zeggen 😅.

 

Vanaf wanneer konden jullie dit weer zelf doen? 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Fiertje zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Leuk! Ik heb mijn afspraak ook vastgezet op 07 oktober.

Ik ga voor een prothese wissel. Dr Zaal heeft de mentor Xtra geadviseerd . Ik ben benieuwd naar andere dames die dit implantaat gaan krijgen of geplaatst hebben.

 

Ben je tevreden met je keuze?

heb je ook een album toegevoegd? 

Bedankt!

Voor mij is het de eerste keer en ik heb echt vertrouwd op het oordeel van Dr. Zaal. Ze heeft zulke mooie resultaten dat ik heb vertrouwd op haar inschatting.

Ik ben er blij met mijn keuze, een album heb ik nog niet. Ik denk dat ik er wel een aan ga maken, maar moet nog even de tijd nemen om te kijken hoe het werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Fijn dat het goed met je gaat! Dr Zaal is een goede pc. Ben benieuwd naar je resultaat straks! 
ik heb ook voor de spier, 300cc anatomisch. Ben vandaag 7 weken PO. Ik heb 5,5 week pijn gehad en had dat van te voren flink onderschat. 
haren wassen deed ik vrij snel zelf, met m’n hoofd naar beneden onder de douche. Dan kan je je armen laag houden. die tip kreeg ik ook hier. Zo fijn dit forum. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.