Ga naar inhoud

RN27 : 5 juli 2021 : Dr. Arjan Damen : Janssen kliniek


Aanbevolen berichten

Lieve meiden/vrouwen, 

 

Ik heb mij zojuist aangemeld omdat het fijn is om meer ervaringen te lezen omtrent een borstvergroting.

 

Ik heet Renate en ben alweer 38 jaar. Time flies. Ik ben altijd al onzeker geweest over mijn cup A. Vooral op het strand. Ik benijd dan dames die een vollere cup hebben. Kleding en bikini's zitten voor mijn gevoel minder mooi, maar ook in relaties voelde ik mij daardoor onzekerder. Nu toch besloten om iets aan die onzekerheid te doen. 100 mensen kunnen tegen je zeggen, dat je goed bent zoals je bent en je partner je moet nemen zoals je bent. Mooie woorden en ook waar, maar je kijkt toch anders naar jezelf:). 

 

Ik heb dinsdag 8 juni een consult bij Aklinieken in Zevenaar. Vind het alleen heel lastig om de cc te beoordelen/te bepalen. Ik kan wel veel voor en na foto's vinden, maar er staat niet bij hoelang iemand is en het gewicht van diegene. Het moet allemaal wel in proportie blijven. Ben maar 1.59 haha en weeg 51 kilo. Iemand hierover een idee? 

 

Liefs Renate 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate,

 

Welkom!! 
Het aantal cc’s bepalen is heel lastig. Iedere voor situatie is nl anders. 
Tijdens het consult zal de pc samen met je gaan passen. En kan je aangeven wat je zelf mooi en minder mooi vindt. 
Het kan geen kwaad om evt met meerdere pc’s te gaan praten. 
 

Ik weet niet waar je ongeveer vandaan komt. Zelf woon ik in het noordelijkste puntje van Limburg en ben in Heesch geweest bij Klaverklinieken. Zij opereren in Nijmegen/Groesbeek. Was een zeer fijne kliniek waar ze je heel persoonlijk benaderen. 
 

Succes in ieder geval. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate. Welkom!! Met de cc’s kan ik je misschien een beetje verder helpen, ik ben 1,70 en 53 kilo en ik heb links 275 cc en rechts 315 en kom wss uit op een (volle) C (ben twee weken geleden geopereerd). Maar zoals @Von5385 zegt, is bij iedereen ander! Ligt natuurlijk ook aan je voorsituatie :). Maar ik denk dat voor iets natuurlijker je in de 200-300 cc regio sws goed zit! Succes met je consult! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Renate,

 

Welkom! Wat Hoixxx en Von5385 al

zeggen inderdaad. Aantal cc heeft ook nog te maken met je borstbreedte.

 

Ik vond het zelf fijn om meerdere consulten te doen (ook weer niet teveel, want dan teveel meningen). Ik ga in augustus onder het mes, maar zit nog steeds te twijfelen over het aantal cc, dus is ook gewoon een moeilijke keuze.
 

Veel plezier bij je consult volgende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, 

 

Dank jullie wel voor jullie reacties:-). Ik kom uit Zwolle. Ja, dat had ik gelezen dat je verschillende protheses kan passen. Ben heel benieuwd en denk dat ik dan al een veel beter beeld heb. True met meerdere een gesprek aangaan is niet verkeerd 🙂. Er zijn nog best wat aanbieders en de reviews zijn heel verschillend. 

 

@Hoixxxxohh nice, je hebt al nieuwe boobies:-). Hoe gaat je herstel? En waar heb jij je laten opereren? Thanks:-). Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai @Essebes1234

 

Dank je wel voor je reactie;-). Ik lees overal dat er meerdere factoren meespelen. Dat maakt het denk ik ook zo lastig. Beetje rare vraag, maar hoe lang ben jij als ik vragen mag en je gewicht? En naar hoeveel cc gaat je voorkeur naar uit. Ik zou het dan beperken tot 2 a 3 consults omdat iedere chirurg het bekijkt vanuit zijn/haar eigen perspectief en het ook weer verwarrend kan worden. 

 

Thank you:-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RN27Hoi hoi 🙋🏼‍♀️
Welkom op het forum! En knap dat je de stap na jaren toch gaat nemen. Je verhaal is (voor velen van ons) erg herkenbaar, zo ook voor mij! 
 

Er zijn zat keren geweest dat ik nog net niet huilend de lingerie winkel uit ben gegaan. Leuke jurkjes met een V-hals, bikinis etc. 
 

ik heb na jaren twijfelen uiteindelijk ook de stap genomen en ben vrijdag 21 mei geopereerd bij Dr. Van der Pot bij Blooming. 
 

Ik kom ook van een A cup en wilde een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Ik ben zelf 1,60 en 51 kilo. Hij adviseerde mij de Motiva Demi 360/380. Ik schrok hier in eerste instantie van en was bang dat dit veel te groot zou worden, nu uiteindelijk ben ik zo blij en had ik echt niet kleiner gewild. Maar zoals de meiden hierboven al zeggen, het is echt per persoon verschillend, niet alleen het aantal cc maar ook je lichaamsbouw/borstbreedte spelen hierin mee. 
 

Op instagram kan je bij woutervanderpot ook veel voorbeelden vinden 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RN27 ja ik heb mijn nieuwe boobies al! Er is helaas wel iets misgegaan, maar ik wil je niet bang maken ofzo (complicaties horen er helaas soms ook bij). Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat zijn dus! Maar met de maat ben ik wel heel erg blij! Ik heb dus hoog profiel maar ik vind het bij mij er natuurlijk uitzien. Maar over de vormen en maten gaat de arts je allemaal uitleg geven bij je consult :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, RN27 zei:

Haaai @Essebes1234

 

Dank je wel voor je reactie;-). Ik lees overal dat er meerdere factoren meespelen. Dat maakt het denk ik ook zo lastig. Beetje rare vraag, maar hoe lang ben jij als ik vragen mag en je gewicht? En naar hoeveel cc gaat je voorkeur naar uit. Ik zou het dan beperken tot 2 a 3 consults omdat iedere chirurg het bekijkt vanuit zijn/haar eigen perspectief en het ook weer verwarrend kan worden. 

 

Thank you:-). 

Ik ben 1.77 en 62 kg ongeveer. Ik sta nu op de lijst voor 355 cc rond high profile mentor. Maar ga sowieso wijzigen naar 335 en als t kan nog iets kleiner. Het hangt ook van je voorsituatie af natuurlijk. Ik heb nu een platte 70d. Klinkt heel wat, maar boven geen vulling meer helaas. 3 consulten denk ik wel mooi, mij meer krijg je nog meer meningen en maakt het nog lastiger inderdaad 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai @Wendy2020

 

Dank je wel voor je reactie en sorry voor de iets verlate reactie van mijn kant. I know the feeling.Het is allesbehalve leuk voor je zelfvertrouwen en zelfbeeld. ook nap van jou dat je na jaren de stap hebt genomen. 

 

Qua voormalig cupmaat, gewicht en lengte kom je nog het meest bij mij in de buurt. Iedereen heeft een andere bouw en andere borstbreedte, maar het geeft mij toch wel een indicatie. Het daadwerkelijk visualiseren wat de verschillende cc inhoud en soort prothese en hoe dit zich verhoud bij mijn lichaamsbouw kom ik wel achter bij het passen. 

 

Is er een bepaalde reden dat je hebt gekozen voor de prothese Motiva Demi?

 

Ik heb zijn profiel en foto's bekeken en er staan hele mooie resultaten bij 🙂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @RN27 

wat fijn dat je een keuze gemaakt hebt 😊

 

Zoals hierboven al aangegeven hangt t van veel factoren af. Ook van t soort prothese

 

ik ben over een maandje bij Wouter van der pot aan de beurt! Hij werkt graag met de motiva, iedere pc heeft weer een eigen voorkeur. 
heb voor hem gekozen omdat de kliniek bij mij om de hoek is (20 minuutjes rijden) en ik dan werd door z’n insta en de goede verhalen. 
Ik heb daarom maar bij 1 pc een consult gehad maar het kan geen kwaad om er een paar te plannen als je dat prettig vindt! 

 

Zwolle is lekker in t midden van t land, kun je alle kanten op 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@RN27Geen probleem hoor! 
Ik persoonlijk heb voor de Motiva Ergonomix gekozen omdat deze voor mij als de meest natuurlijke implantaten naar voren komen. 
 

“Wanneer de cliënt plat op haar rug ligt zullen de implantaten op dezelfde manier reageren als een natuurlijke borst en het maximum projectiepunt dichter naar het middelpunt van haar borst bewegen. Motiva Ergonomix™ implantaten passen zich aan de zwaartekracht naar gelang de positie van de cliënt aan, om zo een natuurlijk resultaat te bieden.” 

 

Ik wilde gaan voor een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Als ik straks weer lekker dagjes naar de sauna kan, dat ik mij dan niet druk ga maken omdat het er ‘te nep’ uit zou zien. 
 

Maar deze smaak is natuurlijk voor iedereen anders en persoonlijk ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoixxxxhaha nee word er niet bang van. Er zijn redelijk wat klinieken en redelijk wat ervaringen. Het beste is toch om een consult te ervaren. Alleen jouw kliniek was ik nog niet tegenkomen of had daar reviews van gelezen.  Ik moest behoorlijk wat berichten doorgelezen haha en ik vind je teksten wel grappig. Ik kan precies lezen hoe jij je op dat moment voelt, je onzekerheid over of je juiste keuze maakt voor het aantal cc en de euforie wanneer je je nieuwe boobies hebt en de eerste dagen hoe je je voelt bij het herstel:). Had je ook hulp thuis na je operatie want dat lees ik er niet echt uit? Zo ja, is dat een beetje te doen? Mijn zus wil mij wel brengen en ophalen, maar kan wel bij haar logeren of een vriendin, maar vind het ook wel fijn om thuis te zitten en niet halfgaar bij iemand anders thuis haha. 

 

Wel heel fijn dat je al nieuwe boobies hebt en in het algemeen gezien, je bijna geen last hebt:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234Zoals je het zegt klinkt het inderdaad wel heel wat. Ik heb nu een A cup en als ik een D cup hoor, klinkt dat voor mijn gevoel wel groot:). Wel heel fijn dat je voor jezelf die keuze hebt gemaakt, uiteindelijk gaat het erom dat jij er blij van word. Ik moet niet teveel meningen hebben dus 3 is echt de max, want elke plastische chirurg bekijkt het vanuit zijn eigen perspectief. Ik ga uit vanuit mijn eigen intuïtie, de kennis die ik heb vergaard op het internet en ervaringen van anderen 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@FrukjeDank je wel voor je bericht🙂. Ja klopt ik weet dat dokter van Onselen van A klinieken een voorkeur heeft voor Polytech. ook heb een ik een filmpje gezien van Danielle Gabriels en zij heeft weer een voorkeur voor een andere prothese. Ik vind het wel fijn dat op de website van A klinieken wordt aangegeven welke verschillende merken prothesen zij hebben/mee werken. Die informatie mis ik bij een beetje bij andere klinieken of ik kijk compleet verkeerd.

 

Zwolle ligt lekker centraal haha. kan inderdaad wel alle kanten op:). Wel super fijn dat jouw kliniek maar 20 minuutjes rijden is. 1 consult is ook prima. Als ik een goed gevoel heb aankomende dinsdag (dan heb ik mijn eerste consult), dan is er een kans, dat ik geen andere consults doe. Mits het niet goed voelt en ik een onderbuik gevoel heb. Het is toch een hoop geld en het gaat om mijn lichamelijke gezondheid.  Het is ook wel lastig want als ik eenmaal de keuze heb gemaakt, dan wil ik zo snel mogelijk. Ik denk hier al zo lang over na. Alles moet wel op zijn plek vallen, mentaal, situatie en het financiële plaatje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook per individu verschillend en qua eigen wensen. Soms zie ik wel eens op foto's of iemand op het strand dat borsten fier overeind blijven staan als iemand gaat liggen haha. Natuurlijk is wel het mooiste. Wil ook dat het natuurlijk staat en niet heel nep. Past ook totaal niet bij mijn lengte en bouw. Ben al niet zo groot en hoef voor mijn gevoel niet op Lola Ferrari te lijken 😆

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja haha het voordeel van de randstad is dat er wel veel in de buurt is. 

 

Maar voor een goede kliniek waar ik een goed gevoel bij heb, zou ik best een stukje rijden overhebben hoor. Het kwam toevallig zo uit dat ik deze kliniek op t oog had en toen de arts waar ik Fan van werd in die kliniek werkt haha.

 

Ik ben 1.80 en 63 kg. Dus lang en smal. En krijg 475cc Demi (van motiva). Ik schrok me ook rot bij het horen van het aantal cc's en af en toe twijfel ik nog. Dan denk ik..ooooh als dit maar goed gaat! Maar de arts heeft goed gemeten en door de breedte van de borst is dit wat mooi past. 

 

Gelukkig is @Wendy2020 mij voorgegaan en zij had ook het idee oooh wordt dit niet te groot? ;) Bij haar wordt het prachtig dus ik vertrouw, probeer erop te vertrouwen, dat het helemaal bij me gaat passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, RN27 zei:

Het is ook per individu verschillend en qua eigen wensen. Soms zie ik wel eens op foto's of iemand op het strand dat borsten fier overeind blijven staan als iemand gaat liggen haha. Natuurlijk is wel het mooiste. Wil ook dat het natuurlijk staat en niet heel nep. Past ook totaal niet bij mijn lengte en bouw. Ben al niet zo groot en hoef voor mijn gevoel niet op Lola Ferrari te lijken 😆

Heel herkenbaar, zo dacht ik er ook precies over! 
 

@FrukjeAh wat lief! Maar inderdaad, achteraf had ik echt niet kleiner gewild. Het went toch erg snel haha. Hopelijk gaan ze nu nog snel wat zakken 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, RN27 zei:

@Essebes1234Zoals je het zegt klinkt het inderdaad wel heel wat. Ik heb nu een A cup en als ik een D cup hoor, klinkt dat voor mijn gevoel wel groot:). Wel heel fijn dat je voor jezelf die keuze hebt gemaakt, uiteindelijk gaat het erom dat jij er blij van word. Ik moet niet teveel meningen hebben dus 3 is echt de max, want elke plastische chirurg bekijkt het vanuit zijn eigen perspectief. Ik ga uit vanuit mijn eigen intuïtie, de kennis die ik heb vergaard op het internet en ervaringen van anderen 😀

Dat is het beste wat je kunt doen, komt vast goed. Ik vond de eerste twee consulten heel verwarrend, want supertegenstrijdig. Twee laatste hadden min of meer hetzelfde advies, ene alleen rond en andere anatomisch. Mijn d ziet er overigens uit als max een B. Ik kreeg elke keer een verbaasde blik van de Pc’s bij het noemen van mijn bh maat 😂 Ik moet nog even de drempel over voor een voor-foto 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, RN27 zei:

@Essebes1234Oh ja, nog wel een vraagje, wat is/zijn voor jou de beweegredenen dat je voor Mentor hebt gekozen? 

Ik dacht van te voren wel dat ik Mentor wilde; bestaat al heel lang, betrouwbaar etc. En de pc’s waar ik ben geweest werken daar ook mee. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de resultaten van de motivatie ergonomix supermooi vind; soort combi tussen rond en anatomisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai! Ik had ook geen idee hoeveel cc bij mij zou passen. Ik ben gister op gesprek geweest, heb mijn wensen uitgesproken naar de PC en hij pakte er meteen 2 bij: 340 cc en 380 cc. Beiden bekeken en we waren het er samen over eens dat 380 het mooiste was. Dat is ook het maximale wat kan bij mij. Dus de knoop was snel doorgehakt haha. Ik kan je toegang geven tot mijn album, dan kun je mijn voorsituatie zien en de pas sessie. Dan heb je een beetje een beeld van wat ik gister gedaan heb?

Ik krijg vóór de spier implantaat mentor CGP 331, 380 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2021 om 22:27, Frukje zei:

Ja haha het voordeel van de randstad is dat er wel veel in de buurt is. 

 

Maar voor een goede kliniek waar ik een goed gevoel bij heb, zou ik best een stukje rijden overhebben hoor. Het kwam toevallig zo uit dat ik deze kliniek op t oog had en toen de arts waar ik Fan van werd in die kliniek werkt haha.

 

Ik ben 1.80 en 63 kg. Dus lang en smal. En krijg 475cc Demi (van motiva). Ik schrok me ook rot bij het horen van het aantal cc's en af en toe twijfel ik nog. Dan denk ik..ooooh als dit maar goed gaat! Maar de arts heeft goed gemeten en door de breedte van de borst is dit wat mooi past. 

 

Gelukkig is @Wendy2020 mij voorgegaan en zij had ook het idee oooh wordt dit niet te groot? ;) Bij haar wordt het prachtig dus ik vertrouw, probeer erop te vertrouwen, dat het helemaal bij me gaat passen.

@FrukjeJa dat is zeker heel ideaal als er veel klinieken in de buurt zijn. Zwolle ligt ook wel centraal, kan ook wel alle kanten op:). Stukje rijden vind ik ook niet heel erg. Alleen naar het buitenland gaat mij iets te ver😜. Haha ja kan ik mij indenken, het 475 cc klinkt heel wat, maar je bent wel lang. De arts zou je niet zomaar iets adviseren:). Ik zou er op vertrouwen en je kan altijd nog kiezen voor kleiner als je toch te erg twijfelt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2021 om 22:36, Wendy2020 zei:

Heel herkenbaar, zo dacht ik er ook precies over! 
 

@FrukjeAh wat lief! Maar inderdaad, achteraf had ik echt niet kleiner gewild. Het went toch erg snel haha. Hopelijk gaan ze nu nog snel wat zakken 😊

 @Wendy2020 het zou wel heel zuur zijn, als het resultaat toch een beetje tegenvalt en je het te klein zou vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.