Ga naar inhoud

Cheries : 10 februari 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik zit hier al even op het forum met iedereen mee te kletsen,maar kom

tot de conclusie dat ik mij eigenlijk nog niet heb voorgesteld.

Ik ben dus Cheries ben 44jaar,ben getrouwd en heb een dochter van 23jaar.

Ik ben 10 Februari geopereerd door dr.Visser,ik had ee Acupje en kreeg

265cc voor de spier.

Ik ben nu 3weken PO en voel me super.

Ben al helemaal gewend aan het gezelschap van mijn 2vriendinnen(ja,zo noem ik ze)

ik kan al niet meer zonder hen.

Ik ben echt super tevreden na het lange wachten,en wikken en wegen.De vele gesprekken

en verhalen die ik hier op het forum volgde,dat ik toch de beslissing heb genomen om

het te doen.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cheries ,

wat leuk om eens iemand tegen te komen die er blijkbaar even lang heeft over gedaan om een beslissing tot BV te nemen !

ik ben 47 en mijn kinderen zijn 25 en 23 jaar !

op 17/3 word ik geopereerd in de wellnesskliniek .

gr ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cheries ,

wat leuk om eens iemand tegen te komen die er blijkbaar even lang heeft over gedaan om een beslissing tot BV te nemen !

ik ben 47 en mijn kinderen zijn 25 en 23 jaar !

op 17/3 word ik geopereerd in de wellnesskliniek .

gr ,

anneken

Hey Anneken,

Veel succes al op 17/3

Ja ook ik heb zo lang moeten wachten,is het voor jou ook de eerste bv?

Ik dacht echt van het is nu of nooit,en het is mijn dochter die me uiteindelijk

over de streep heeft getrokken en zei komaan mama ga er toch voor.

En wat ben ik nu blij zeg.Ben gisteren nog op bh tocht geweest,grappig want ik neem

nog altijd naar die kleine bh'tjes hoor ik mijn man ineens zeggen pak maar wat groter hoor

die past je niet.

Maar wat wil je na al die jaren,maar het is echt zalig.Moest je nog vragen hebben miss.Kan ik

je helpen je vraagt maar.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Leuk dat je je hebt voorgesteld, ik was 36 toen ik ging voor m'n bv, dus ook best laat, maar ben er ook superblij mee! :D Fijn dat we de kleinste maatjes nu aan ons kunnen laten voorbij gaan hé! :101:

Ga je topic naar de operatieverslagen bv verplaatsen aangezien je operatie al achter de rug is. Je hebt vast wel een goed herstel gehad tot nu toe, aangezien je voor de spier hebt gekregen? Welke maat heb je nu?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Leuk dat je je hebt voorgesteld, ik was 36 toen ik ging voor m'n bv, dus ook best laat, maar ben er ook superblij mee! :D Fijn dat we de kleinste maatjes nu aan ons kunnen laten voorbij gaan hé! :101:

Ga je topic naar de operatieverslagen bv verplaatsen aangezien je operatie al achter de rug is. Je hebt vast wel een goed herstel gehad tot nu toe, aangezien je voor de spier hebt gekregen? Welke maat heb je nu?

Liefs, :54:

Hoi Eefje,

Dank u om het even te verplaatsen,ik ken er niet zoveel van.

Ja mijn herstel is eigenlijk heel goed verlopen,de eerste dagen zowat dezelfde klachten als iedereen

maar dat hoort er nu eenmaal bij.Heb door de dag nooit een pijnstiller genomen ik vond de pijn best draaglijk

(ik heb wel een hoge pijngrens)nam alleen 's nachts één.

Wat de maat betreft ik kom nu uit op een 70D(bh Marlies Dekkers)en 70E(bh Hunckemoller)maar die zit me niet zo

lekker het zijn minder hoge cups.Dus eind van de week nog eens shoppen met de dochter(ze heeft nu een weekje vrij).

En zij zal blij zijn eindelijk geen zeurende mama in het pashokje die haar maat maar niks vind.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cheries ,

bij mij was het ook mijn dochter die me overhaalde om het toch nog te doen ( nadat ze zelf op 6/1 een BV kreeg )

ik ben vooral bang dat de pijn niet te harden zal zijn !! ik krijg ze achter de spier en ik ga na 10 dagen terug werken !

ook heb ik op mijn werk niks verteld omdat ik negatieve reacties vrees ... zo van ... vind je dat nu nog de moeite ...

stelselmatig vul ik mijn BH meer op en dan hoop ik maar dat het niet te erg gaat opvallen !! ik ben 5 maanden geleden gestopt met roken en ben wel redelijk wat verdikt ...

gr ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cheries ,

bij mij was het ook mijn dochter die me overhaalde om het toch nog te doen ( nadat ze zelf op 6/1 een BV kreeg )

ik ben vooral bang dat de pijn niet te harden zal zijn !! ik krijg ze achter de spier en ik ga na 10 dagen terug werken !

ook heb ik op mijn werk niks verteld omdat ik negatieve reacties vrees ... zo van ... vind je dat nu nog de moeite ...

stelselmatig vul ik mijn BH meer op en dan hoop ik maar dat het niet te erg gaat opvallen !! ik ben 5 maanden geleden gestopt met roken en ben wel redelijk wat verdikt ...

gr ,

anneken

Hoi Anneken,

Toch fijn dat we zo'n dochters hebben niet?Hoe oud is jouw dochter?

Die van mij heeft gelukkig een mooi gevulde Bcup,past met haar figuur.

Denk dat ze het van de kant van mijn man geerfd heeft.

Wat voor werk doe jij?Ik doe gelukkig administratief werk dus dat valt goed mee.

Ik heb het ook aan niemand verteld,en als ze het me vragen zal ik het niet ontkennen maar ik

ga het ook niet op mijn voorhoofd kleven.

Ja wat de pijn achter de spier betreft daar kan ik niets over zeggen,daar ik ze ervoor heb,kon

dit niet bij jou?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ,

mijn dochter en ik .... wij dromen al jaaaaren van dikke boobies !! ze is 25 en een fiere mama van 2 dochtertjes van 4 en 2 jaar !!

zij is wat meer een lefgozer dan ik ! beslissing genomen ... gebeld ... zelfde week op afspraak en 14 dagen later al onder het mes !! 425cc , achter de borstspier ! zij heeft ze dus al 2 maanden ... en ik was ook direct verkocht ... haha !!

achter de spier ... ja ik was daar toch wat voorstander van omdat ik denk dat ze toch minder snel gaan hangen !! kwestie van de zwaartekracht een stapje voor te blijven , hé !!

ik ben verpleegkundige en heb 25 jaar in de bejaardensector gewerkt . nu werk ik in een geautomatiseerde apotheek .

ik werk daar nog maar 3 maanden en ik ken mijn collega's nog niet goed genoeg om zo iets persoonlijk zo maar aan de grote klok te hangen !

gr,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anneken,

Tof zeg jij hebt al kleinkinderen.Mijn dochter is 23 en woont sedert vorig jaar samen.

Maar zij heeft nog geen kinderen ze is ook nog maar 2jaar afgestudeerd,en wil nu eerst

wat werken en centjes verdienen je kent dat wel he.

Wel goed dat jou dochter het al laten doen heeft zo kan je met haar ervaringen delen.

Waar heeft zij het laten doen?En is ze tevreden?

Raar...maar ook ik heb 15 jaar in de bejardensector gewerkt(zwaar werk he).

Maar we zijn 5jaar geleden een zefstandige activiteit gestart,waarvoor ik het administratieve

gedeelte op mij neem.

Dus dit heb ik vlug kunnen en moeten hervatten.

Ik werd op donderdag geopereerd en op maandag zat ik al de eerste factuurtjes te maken,maar

gelukkig we hebben het bureau in huis dus...tussendoor ging ik dan weer wat liggen.

Maar nu na 3(bijna 4 weken)gaat alles heel goed.

Welke cup heb jij nu Anneken?

En voor welke wil jij gaan?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Voor jou is het al een maandje terug. Alles nog steeds naar wens. Hoe gaat het met de littekens?

groetjes Jolanda

Hoi Jolanda,

Nu zijn we op 2 forum's tegen elkaar bezig grappig.

Ja met de littekens goed eigenlijk,ik heb wel onder de linkerborst een inwendig draadje dat iets te strak

zit denk ik als ik mijn arm ophef zie je dat het daar samentrekt,maar ik heb er geen pijn aan ofzo

en je ziet het alleen als ik mijn arm ophef.

Nu het is zo een inwendig die lossen vanzelf op dus misschien dat het dan weg is en anders dan laat ik het zo

hoor.

We zien wel als we in mei op controle gaan.En voor de rest maar goed littekenolie smeren he.

Klein vraagje,weet jij wanneer je terug onder de zonnebank mag?Ik wou dan wel mijn borsten en littekens

bedekken door een bikinitopje te dragen.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar wat ik heb begrepen na 6 weken. Maar wel goed beschermen. En niet te lang.

groetjes Jolanda

Hoi Jolanda,

Dank je,nog 3weekjes wachten dan.

Men wil dan ook alles ineens he,eens je die borsten hebt.

Wil je ook een mooi kleurtje,zodat je lekker kan pronken.

Je voelt je dan ook zoveel beter he

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cheries ,

hoe is het intussen met jou ?

ben je al gaan shoppen ? leuke dingen gekocht ?

bij mij begint het nu te korten ! nog 6 nachtjes !!!

brr ...

anne

Hoi Anne,

Ja ben leuk gaan shoppen,2BH's(natuurlijk),een bikini,een leuk bloesje en een paar schoenen.

Ooooh het is zo zalig om nu een bh of bikini te kopen nu kijk je gewoon wat je mooi vind en of

ze je maat nog hebben(voor mij is het alleen moeilijk kwa omtrek)maar nu vind ik er tenminste enkele

en kan dan kiezen.Voordien moest ik en mijn maat vinden en...ja.....wou ik dat het wat voller leek

of dat ik er nog vulling kon bijproppen(verleden tijd).

Ook kwa kleding sommige dingen staan nu gewoon veel leuker.

Ja nu begint jou tijd aardig te korten,maarja maar goed he.Want dat wachten duurt toch wel lang hé

eens je de knoop hebt doorgehakt om er voor te gaan.

Donderdag was jou dag toch??

Dat ik het zeker niet vergeet.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anne,

zeker gaat het bij jou ook goed gaan.

Ik duim in ieder geval met je mee.

Morgenavond lig je zalig bij je thuis int zeteltje,glunderend

te kijken naar je nieuwe aanwinst :136:

Ik kijk uit naar je verslag,je ziet maar wanneer je kan,want zeker

rustig aan doen he meid.

Laat je maar lekker verwennen.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey cheries ,

dat glunderen .... daar zit ik naar uit te kijken !!

vandaag ben ik weer blij dat ik er voor gegaan ben ... maar gisteren ... hels ...

pijn , pijn ! zo erg dat ik spijt had dat ik het had laten doen !

vandaag ook nog pijn maar draaglijk !

'k zou ze wel graag eens zien !! maar ze zijn zo erg ingepakt ! ik heb geprobeerd van dat verband wat op te heffen maar dat lukt niet !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Zo jij bent al lekker wezen shoppen, leuk, dus er komen nieuwe foto's aan? ;)

Hoi Zilvermaan,

Neen ik heb er geen foto's opstaan ik heb erwel maar kan ze hier niet opzetten

mijn kabeltje is zoek,ik ben er zeker van dat mijn dochter hem het laatst had

maarja zij weet van nix...

Ja ik ben al gaan schoppen hoor...heel vreemd eigenlijk want je pakt nog steeds

een klein maatje.

Toen de verkoopster zei mevr. ik zal jou maat even halen...dacht ik bij mezelf

amai....dat past nooit...toch :blush::rolleyes:

voor jou begint het nu ook aardig te korten.

Nu het kan niet rap genoeg gaan he eens je de stap hebt gezet van ok ik ga ervoor.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries

kun je het geheugenkaartje van de camera niet in je PC doen??

PC= computer en niet plastisch chirurg :154::154::154::154:

Hoi Ikke,

Jaja pc(computer)ik denk dat Dr.Visser raar zou opkijken moest ik daar

staan met een geheugenkaartje om... nouw ja.... :152:

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.