Ga naar inhoud

Dr Nio 1000cc met lift


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames, 

Ben even weggeweest omdat ik best lang moest wachten op mijn consult bij dr Nio. 

 

Maar gisteren was het zover🎉🎉 

Super goed gevoel eraan overgehouden en zeker een arts met kennis. En wat een vriendelijke mensen werken daar 😊 

 

Na 4 kindjes wil ik dus graag een borstvergroting met nadruk op vergroting 🙈🤣. Nu kreeg ik gisteren te horen dat ik dus ook echt wel een lift nodig heb. Dit omdat mijn tepels duidelijk naar beneden wijzen. 

 

Passen, passen,  passen en toen ik de juiste grote dacht te hebben hoorde ik opeens...... 900cc😳 powwww!! Ik krijg 1000cc erin van Nio maar hij verwijderd ook wat van mijn eigen "hang" tietjes🤣🙈

 

Ik moet ook een nachtje blijven omdat dit toch wel iets uitgebreider is als alleen een vergroting. 

 

Bij wie mag ik alsjeblieft 🙏🙏 even meekijken met vergelijkbaar cc's.   Weet dat het bij iedereen anders valt😊 maar die 900cc blijven maar in mijn hoofd spoken 🤣

 

Dank jullie wel en ik hou jullie op de hoogte😊

Marchia

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maria1382, ik heb geen ervaring met die hoeveelheid cc”s. Kan begrijpen dat je schrikt van deze hoeveelheid. 
Misschien kun je bij het ziek icoontje een zoekfunctie plaatsen op het aantal cc’s en vind je op die manier iemand met vergelijkbare protheses. 
Hoop dat je hiermee verder kunt.
Groetjes Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Maria1382 zei:

@Diana75Dank je wel😁😘

Heb idd al beetje gezocht maar kan volgens mij niet zomaar iedereen zn foto's bekijken. Snap ik ook😊

 

Zal nog een keer beetje rondneuzen😁 

@Maria1382, je kun wel een berichtje sturen en rechtstreeks de vraag stellen en vragen of je mee mag kijken in het album. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 28-5-2021 om 15:38, Maria1382 zei:

Hallo lieve dames, 

Ben even weggeweest omdat ik best lang moest wachten op mijn consult bij dr Nio. 

 

Maar gisteren was het zover🎉🎉 

Super goed gevoel eraan overgehouden en zeker een arts met kennis. En wat een vriendelijke mensen werken daar 😊 

 

Na 4 kindjes wil ik dus graag een borstvergroting met nadruk op vergroting 🙈🤣. Nu kreeg ik gisteren te horen dat ik dus ook echt wel een lift nodig heb. Dit omdat mijn tepels duidelijk naar beneden wijzen. 

 

Passen, passen,  passen en toen ik de juiste grote dacht te hebben hoorde ik opeens...... 900cc😳 powwww!! Ik krijg 1000cc erin van Nio maar hij verwijderd ook wat van mijn eigen "hang" tietjes🤣🙈

 

Ik moet ook een nachtje blijven omdat dit toch wel iets uitgebreider is als alleen een vergroting. 

 

Bij wie mag ik alsjeblieft 🙏🙏 even meekijken met vergelijkbaar cc's.   Weet dat het bij iedereen anders valt😊 maar die 900cc blijven maar in mijn hoofd spoken 🤣

 

Dank jullie wel en ik hou jullie op de hoogte😊

Marchia

Hoi Maria je mag wel eens bij mij kijken ik heb 1050cc van dokter Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.