Jump to content

Recommended Posts

Hallo lieve dames,ย 

Ben even weggeweest omdat ik best lang moest wachten op mijn consult bij dr Nio.ย 

ย 

Maar gisteren was het zover๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰ย 

Super goed gevoel eraan overgehouden en zeker een arts met kennis. En wat een vriendelijke mensen werken daar ๐Ÿ˜Šย 

ย 

Na 4 kindjes wil ik dus graag een borstvergroting met nadruk op vergroting ๐Ÿ™ˆ๐Ÿคฃ. Nu kreeg ik gisteren te horen dat ik dus ook echt wel een lift nodig heb. Dit omdat mijn tepels duidelijk naar beneden wijzen.ย 

ย 

Passen, passen,ย  passen en toen ik de juiste grote dacht te hebben hoorde ik opeens...... 900cc๐Ÿ˜ณ powwww!! Ik krijg 1000cc erin van Nio maar hij verwijderd ook wat van mijn eigen "hang" tietjes๐Ÿคฃ๐Ÿ™ˆ.ย 

ย 

Ik moet ook een nachtje blijven omdat dit toch wel iets uitgebreider is als alleen een vergroting.ย 

ย 

Bij wie mag ik alsjeblieft ๐Ÿ™๐Ÿ™ even meekijken metย vergelijkbaar cc's.ย ย ย Weet dat het bij iedereen anders valt๐Ÿ˜Š maar die 900cc blijven maar in mijn hoofd spoken ๐Ÿคฃ

ย 

Dank jullie wel en ik hou jullie op de hoogte๐Ÿ˜Š

Marchia

@Maria1382, ik heb geen ervaring met die hoeveelheid ccโ€s. Kan begrijpen dat je schrikt van deze hoeveelheid.ย 
Misschien kun je bij het ziek icoontje een zoekfunctie plaatsen op het aantal ccโ€™sย en vind je op die manier iemand met vergelijkbare protheses.ย 
Hoop dat je hiermee verder kunt.
Groetjes Diana

@Diana75Dank je wel๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜

Heb idd al beetje gezocht maar kan volgens mij niet zomaar iedereen zn foto's bekijken. Snap ik ook๐Ÿ˜Š.ย 

ย 

Zal nog een keer beetje rondneuzen๐Ÿ˜ย 

1 uur terug, Maria1382 zei:

@Diana75Dank je wel๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜

Heb idd al beetje gezocht maar kan volgens mij niet zomaar iedereen zn foto's bekijken. Snap ik ook๐Ÿ˜Š.ย 

ย 

Zal nog een keer beetje rondneuzen๐Ÿ˜ย 

@Maria1382, je kun wel een berichtje sturen en rechtstreeks de vraag stellen en vragen of je mee mag kijken in het album.ย 

• Like 1

ร—
ร—
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.