Ga naar inhoud

Borstplooi wel of niet verlagen


Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

 

8 juni krijg ik mijn borstvergroting bij dr van Zele in Weert. Nu kom ik zelf van een 75A en krijg ik nu 255CC Motiva Ergonomix full ZONDER het verlagen van de borstplooi. Dit was het grootste implantaat wat kan, zonder het verlagen van de borstplooi. Ik kan ook groter maar dan moet deze verlaagd worden. Omdat ik nu bang ben dat ze met 255CC alsnog als redelijk ‘weinig’ ogen (ben 1.73, 68 kg) maar ook geen dubble bubble wil bijv, weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Zelf wil ik graag een maatje groter pakken 275/295 CC, zodat het nog steeds natuurlijk blijft, maar ik lees verhalen dat de prothese niet goed zakken in de nieuwe borstplooi. Iemand ervaringen van een 75A met deze verhalen? Of iemand ervaringen met borstplooi verlagen? 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-5-2021 om 13:53, Sterre1997 zei:

Hi Allemaal,

 

8 juni krijg ik mijn borstvergroting bij dr van Zele in Weert. Nu kom ik zelf van een 75A en krijg ik nu 255CC Motiva Ergonomix full ZONDER het verlagen van de borstplooi. Dit was het grootste implantaat wat kan, zonder het verlagen van de borstplooi. Ik kan ook groter maar dan moet deze verlaagd worden. Omdat ik nu bang ben dat ze met 255CC alsnog als redelijk ‘weinig’ ogen (ben 1.73, 68 kg) maar ook geen dubble bubble wil bijv, weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Zelf wil ik graag een maatje groter pakken 275/295 CC, zodat het nog steeds natuurlijk blijft, maar ik lees verhalen dat de prothese niet goed zakken in de nieuwe borstplooi. Iemand ervaringen van een 75A met deze verhalen? Of iemand ervaringen met borstplooi verlagen? 
 

 

Hey Sterre

 

Ik had tubulaire borsten en langs de linkerkant zat mijn borstplooi véél te hoog. De borstplooi is een viertal cm verlaagd. Superblij mee. Het is wel een zwaarder herstel. 

 

Het is wel waar dat, als je weinig klierweefsel hebt, je een vrij zwaar implantaat nodig hebt om een mooie hang te creëren.

 

Ik wist wel niet dat ze een borstplooi verlagen bij een gewone borstvergroting. Dat begrijp ik niet zo goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Amaryllis zei:

Hey Sterre

 

Ik had tubulaire borsten en langs de linkerkant zat mijn borstplooi véél te hoog. De borstplooi is een viertal cm verlaagd. Superblij mee. Het is wel een zwaarder herstel. 

 

Het is wel waar dat, als je weinig klierweefsel hebt, je een vrij zwaar implantaat nodig hebt om een mooie hang te creëren.

 

Ik wist wel niet dat ze een borstplooi verlagen bij een gewone borstvergroting. Dat begrijp ik niet zo goed? 

Hi! Ja omdat de afstand tussen mijn tepel en borstplooi te klein is anders moet dit worden gedaan, wel wordt hij maar een halve cm verlaagd omdat ik dus maar 275 cc erin doe. Heb nu 275 cc doorgegeven, maar hoop dan wel dat het goed komt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Sterre,

 

Ik heb een vergelijkbaar verhaal. Ik had 70 AA ben 1,68 en 65 kilo. Ik heb heupen en rondingen. Ik ben naar de eerste arts geweest en daar heb ik een teleurstellend gevoel aan overgehouden omdat het in mijn ogen te weinig was aan cc’s(350/75 max).

Door een vriendin ben ik bij dr Hupkens uitgekomen. We kwamen daar op 550 uit. Ik was zo bang gemaakt met foto’s door de andere arts dat ik dat niet durfde. Na eindeloos gesproken te hebben met mijn pc toch de operatie gedaan. En wat is het mooi geworden! Ik ben van een AA naar een 70 G gegaan en ben blij dat ik niet heb geluisterd naar de eerste arts!

 

groetjes,

moen

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.