Ga naar inhoud

borstvergroting accz


Tetas465cc

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 

 

als allereerst wat leuk dat er z’n forum bestaat! 
 

na dat ik mijn 2de kind kreeg 11 jaar geleden waren mijn mooie kleine kop lampjes gaan hangen😫 vanaf dat moment wou ik heel graag mijn borsten laten doen.

En op 17 mei 2021 eindelijk mijn borstvergroting laten doen bij A klinieken door meneer van Onselen. 
waarom ik zo lang heb gewacht? Ik wou nog een derde kind en ik was met een bedrijf gestart waardoor ik geen tijd had om “ er even er tussenuit te gaan” 


De dag van de operatie was ik super zenuwachtig ..ben pas ook om 18:00 geopereerd. Dr van Onselen ging mij nog even aftekenen ...mij gerust gesteld en toen lag ik daar.... ik was weg binnen 2 min ofzo.

 

Toen ik wakker werd dacht ik waar zijn mijn tieten !!!! ik zie ze niet!  Half slaperig heb ik een soepje gehad..geplast ...hebben ze mij aangekleed en waren mijn partner en ik weer onderweg naar huis. 
heb de hele weg naar huis bijna 3 uur lang alleen maar geslapen in de auto.

 

Eenmaal thuis wou ik een oxycodon tegen de pijn de eventueel zou komen. Het slapen ging prima! Heb een speciale zitkussen gekocht bij de Blokker (raad ik iedereen aan!) 

 

de dagen erna waren een hel!!!! 
Mijn borst kast en rug deden z’n pijn ...ik kon bijna niet praten ...niet ademen. De 3de dag kreeg ik een zwelling in mijn arm die vandaag pas een beetje begint af te nemen... heb een dikke blaar/wond vocht onder mijn pleister gekregen. (Inmiddels al geknapt)
Ik kan nog steeds niet zelfstandig uit bed komen! 
 

pas op de 3de dag heb ik mijn borsten gezien en wat vind ik ze prachtig... gisteren was het precies een week geleden en toen waren mijn borsten nog mooier!!! Hoop dat er geen vocht meer in zit, want vind ze zo prachtig!! 

 

ik zal even proberen om een album te maken 

Had trouwens cup maat 80B 

En nu heb ik er 465cc erin 🎉🎉

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Wat een heftig verhaal! Ik hoor van veel meiden dat de 1e week echt doorbijten is! Poeh!! Ik ga dat allenaal nog meemaken, ik zit nog in het voortraject! Maar wel fijn om te lezen dat je ondanks alle shit zo blij bent met je nieuwe BFF's!! Gefeliciteerd!:43:

Ik zie de dames hier allemaal een voedingskussen gebruiken, heb je dit ook of bedoel je echt een ander kussen?

 

Ik absorbeer alle info die voorbij komt, zou graag ik je album meekijken voor mijn voorbereiding! Zo gauw ik een album heb ga ik ook iedereen toevoegen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tetas465cc

Gefeliciteerd met je boobs!!:43:klinkt best heftig allemaal hoe het is gegaan zeg. Het is inderdaad echt even bikkelen de eerste periode🙊 Ik voelde me na een week al echt stukken beter maar dat is voor iedereen weer anders. Heb je ze dual plane of voor de spier? Ik heb 450 cc gekregen dual plane en ben vandaag 7 weken po. Zou het leuk vinden om mee te kijken in je album als je die maakt, we hebben zo'n beetje hetzelfde aantal cc😇

kan jou ook even toevoegen als je dat zou willen. Een heel fijn herstel😘 xxx 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster

 

jaa indd vind het wel echt heftig!

Als ik de verhalen hoorde dacht ik .... dat doe ik wel even 😅

maar vind het echt pittig! 
 

Nee ik gebruik geen Voedingskussens maar een echte bed zitkussen 

 

ja vind het echt goed van je dat je eerst zoveel erover gaat lezen en dat je al in deze forum zit! Heel spannend ook voor je als je ook de enge verhalen leest. Maar het komt vast goed ❤️💪🏽

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89

dankjewel! Jij ook gefeliciteerd!! 
kan je nu inmiddels al weer alles doen? Of doen je borsten nog pijn? 
 

ik heb een multiplane en achter het spier.

Met een multiplane maken ze meer ruimte in je borsten, en kunnen ze je een minimale tepellift geven vanuit binnenuit. 
 

ja leuk om ook jou foto’s te bekijken😍 ben nog aan het uitzoeken hoe ik iemand kan toevoegen aan mijn album👀

 

 

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tetas465cc dankje! Ik doe nu alles weer en heb nergens meer last van😇ze voelen helemaal eigen en worden steeds zachter.

Ik vind persoonlijk de maat heel mooi en ben heel benieuwd hoe het bij jou is geworden😁als je een album hebt gemaakt kun je bij je album kiezen voor "beheer album" en daar mensen toevoegen. Ik heb jou toegevoegd bij mij dan kun je even spieken😘 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tetas465ccGefeliciteerd met je nieuwe boobs! 😍

Ik ben zelf afgelopen vrijdag de 21e geopereerd. 
Maar wat heftig je pijn zeg! Ik heb wel veel pijn aan mijn rug en stuitje gehad i.v.m. het 'vreemde' en vele zitten/liggen op de bank. Maar die pijn in je borstkas klinkt wel heftig.. gelukkig is het nu iets afgenomen.

Fijn om te horen dat het slapen wel goed gaat, dat is hier echt een dingetje.

 

En bedankt voor de tip van het kussen, ik zal eens kijken! Misschien dat ik die ook nog maar aan het assortiment moet toevoegen haha. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Tetas465cc welkom hier en gefeliciteerd met je boobies!🥳 Heftig verhaal hoor, maar gelukkig al ietsje beter. Ik ben inmiddels ruim 4wkn PO en helaas nog niet helemaal pijn vrij, maar ook superblij met het resultaat😃 heb zelf 450cc voor de spier. Zou ik ook in je album mee mogen kijken, zal jou ook toevoegen als je dat wilt 😊 Alvast een heel goed herstel verder 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tetas465cc gefeliciteerd met je boobies!! 
Wat vervelend dat het begin zo hels was! 
Op naar een betere week! 
 

Ikzelf ben 3 weken po. Heb gelukkig weinig tot geen pijn ervaren. Alleen mn tepels zijn mega gevoelig. 
 

Mag ik mee spieken in je album? Ik zal jou ook toevoegen als je dat wil. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Jenster zei:

We kunnen volgens mij net zo goed een kringloop/ruilbeurs😜 organiseren.....tegen de tijd dat ik aan de beurt ben hebben jullie al die kussens en harnassen niet meer nodig :45:

Daar dacht ik serieus ook laatst aan! Is er op dit forum niet zoiets als een verkoophoekje? Scheelt inderdaad weer zoeken en ik denk niet dat iedereen met zwangerschapskussens blijft zitten 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89heb je al toegevoegd, bedank voor je uitleg 🥰 en heb indd je foto’s gezien. Ze zien er heeel mooi uit! 
 

@Jensterheb je toegevoegd aan mijn album 🥰

 

@Wendy2020Dankjewel! En jij ook gefeliciteerd met je nieuwe boobs🎉 

ja z’n kussen is echt een aanrader.. je kan de kussen op 2 standen gebruiken. Echt ideaal. heb jij ook een foto album? 

 

@Essebes1234geen dank🥰 ja wel een spannende tijd voor jou, om er zo naar toe te leven met al deze informatie die je hierop leest 😅

 

 


 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72dankjewel en jij ook gefeliciteerd🎉

 

oeiii na 4 weken nog steeds pijn? Mag ik vragen wat je voelt? 
 

ik heb voornamelijk pijn bij het liggen en weer opstaan aan mijn rechte borsten.. soort van steek gevoel 

 

en ik zal je toevoegen! Ben erg benieuwd naar die van jou ook, wij hebben een zowat  de zelfde cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Tetas465cc zei:

@Lottje72dankjewel en jij ook gefeliciteerd🎉

 

oeiii na 4 weken nog steeds pijn? Mag ik vragen wat je voelt? 
 

ik heb voornamelijk pijn bij het liggen en weer opstaan aan mijn rechte borsten.. soort van steek gevoel 

 

en ik zal je toevoegen! Ben erg benieuwd naar die van jou ook, wij hebben een zowat  de zelfde cc 

 @Tetas465cc Bedankt en ook bedankt voor het toevoegen, heb je ook toegevoegd😉

 

Heb ook al even gekeken bij je, wat zien ze er al prachtig uit zeg😍 kan alleen maar nog mooier worden.

 

Heb echt wel 3 weken een branderig gevoel gehad , net of je BH vol met zand zit en de hele tijd schuurt🙈

Daarbij ook onder de borst irritatie van de BH rand met name de littekens aan het eind van de dag had ik echt zoiets van een klein stukje nog dan ben ik doormidden😅 en ook steken tussen door.

 

Moet zeggen dat het nu met 4 wkn beter gaat, dat branderige ben ik wel kwijt, alleen eind van de dag nog een beetje...en als ik opsta dan schieten ze meteen in "spanning" zeg maar. Jeetje wat een verhaal zo....maar gaat verder goed met mij hoor.

 

Ondanks mijn moeizame genezingsproces ben ik er wel heel blij mee😃 en het gaat gewoon steeds beter👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Tetas465cc zei:

@Von5385

oooo dat klinkt wel heel erg fijn dat je geen pijn hebt ervaren! Alleen maar beter! 
 

ja ik zal je even toevoegen. Ben ook indd benieuwd naar die van jou 🥰

Wat een mooie foto’s al! 
Maar oei ik snap wel dat je pijn hebt gehad van die blaar zeg, ziet er vrij pittig uit. 
Gelukkig gaat het nu beter 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.