Ga naar inhoud

Info borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hi Chantal, welkom

Vandaag ? Bij wie? Wat is je voorsituatie? 
 

hoe het eruit gaat zien hangt ook helemaal van jou lichaam af. 
 

als t je na een consult nog niet duidelijk is zou ik heel veel hier lezen en evt bij nog een aantal pc’s op consult gaan en de diverse adviezen afwegen 

 

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag bij dr Hupkens van Diana Gabriels kliniek geweest. Ik ben ook al bij Boerhaave kliniek geweest maar die wilde niet meer dan 500cc doen. 
Ik ben nu 43 jaar en heb 3 zwangerschappen gehad en ben best wel wat afgevallen dus ik wilde zo graag wat aan mijn borsten doen. Ik ben er al bijna een jaar mee bezig want heb begin dit jaar al een borstlift gedaan. Dat is heel netjes geworden maar ja ik ben 1,74 en weeg 72 kilo maar m’n borsten zijn nu cup b na de lift. Ik wil heel graag mooie ronde volle borsten. En eerlijk ook niet te klein want kan best wat hebben bij m’n figuur maar moet ook weer niet zo zijn dat ze eerst m’n borsten binnen zien komen en dan ik 😉
Ben er echt zo mee bezig de laatste twee weken vandaar dat ik me hier heb ingeschreven om info te zoeken en krijgen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.