Ga naar inhoud

Niet ingekapselde implantaat?


lisa1701

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Iets meer dan 3,5 week geleden heb ik een borstvergroting laten doen. Sinds eergisteren voelt het alsof de implantaat in mijn linker borst "los" zit. Wanneer ik loop of beweeg voel ik hem heen en weer gaan. Dit gevoel had ik de eerste 3,5 week niet. Ik heb gebeld naar de kliniek en zij geven aan dat het inkapselen van de implantaat tot ongeveer 6 weken kan duren en dat het voor nu niets ernstigst klinkt. Toch vind ik het raar dat ik pas na 3,5 dit ervaar. Ik heb vandaag nogmaals contact opgenomen met de kliniek. Zij gaven nogmaals aan dat het niet als iets ernstigs klinkt, maar heeft voor mij aankomende woensdagavond wel een belafspraak met de arts ingepland. Ik ben erg benieuwd wat hij zal zeggen.

 

Heeft iemand hetzelfde ervaren en hoe is dat afgelopen?

 

Groetjes,

Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi @Wendy2020,

 

Het schijnt normaal te zijn tot 6-8 weken. Na een paar weken is de druk eraf en kan je dat gaan voelen. Is schijnbaar niets raars. Toch vind ik het wel gek dat ik dit nu nog na 6,5 po ervaar. Ook doet die borst nog veel zeer. Ik weet ondertussen dat ik geduld moet hebben, dus dat probeer ik vast te houden. Maar als het over een week nog niet veranderd is dan zal ik nog wel een keer naar de kliniek willen.

 

Hoe gaat het met jou verder?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.