Ga naar inhoud

Prothese wissel na 16 jaar. Graag tips en info


Prins

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

ik heb 16 jaar geleden mijn borsten laten doen omdat ik 2 kindjes had gekregen en mijn borsten niet meer zo vol waren door de zwangerschap en het groter worden door het voeden. Ik wilde ze eigenlijk in ere herstellen nadat ze zie goed voor mijn kindjes zijn geweest. 
 

ik ben toen ook op dit forum geweest en heb hier heel veel ervaringen gelezen en veel kennis daardoor op gedaan. Ik ben uiteindelijk bij Dr. Wijnberg terecht gekomen en hij heeft mij toen goed geholpen. In tegenstelling tot veel andere PC wilde hij mij maximaal 245 cv geven omdat hij een natuurlijk resultaat wilde afleveren. Andere PC wilde minimaal 350cc. Ik ben dankbaar dat ik zijn advies heb opgevolgd. 
 

ik ben nu 16 jaar later nog steeds heel tevreden met mijn borsten. Ik ben inmiddels 48 en heb nog twee kinderen gekregen en gevoed en ze zien er nog steeds prima uit. 
 

Nou heb ik begrepen van een vriendin dat ik inmiddels toe ben aan een prothese wissel.

ik had van Dr. Wijnberg destijds begrepen tussen de 15 en 20 jaar dus was ik me hier ook wel van bewust alleen dacht ik ik heb nog wel even.

ik heb de Mcghan anathomisch en geruwd. Geen idee meer welk type nummer ha ha.

 

maar goed ik ben dus op zoek naar mensen die hun protheses ook hebben moeten laten wisselen en waar ze dat en door wie en hoe ze dat hebben laten doen. Mocht iemand zijn ervaring met mij willen delen zou dat fijn zijn.

 

Ik vraag me bijvoorbeeld af of ze als je de prothese  iets groter neemt je dan ook een natuurlijke lift krijgt. Ik wil namelijk geen borst lift omdat ik dat niet nodig vind en ik mijn borsten niet wil aandoen. 
 

ook vraag ik me af of er mooie nieuwe protheses zijn die ook de bovenkant van de borst mooi uitvullen. Bij een rond prothese mis ik dat en zelfs bij de anathomische van Mcghan vond ik dat een beetje tegenvallen. 
 

welke PC is goed in prothese wissel en met welke prothese en methode kom je tot een natuurlijke lift? 😊😅 


Voor de beeld vorming ik heb een bescheiden D cup.

 

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn veel te lange tekst 😏

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Prins, 

 

Jou verhaal is zo herkenbaar en ik volg graag hoe het met jou verder gaat! Mijn keuze voor een borstvergroting destijds kwam ook voort uit de lege borsten na drie kinderen te hebben gevoed en de wens om ze in ere te herstellen nadat ze hun werk goed gedaan hadden. Ik wil ook liever geen borstlift vanwege de littekens, maar vooral omdat ik bang ben dat er dan zenuwen kapot zouden gaan en er gevoelsverlies zou zijn. Ik ben ook 14 jaar erg tevreden geweest en dacht ook steeds dat ik nog wel even kon wachten met een wissel... tot de kapotte prothese nu helaas. Na al die jaren zo tevreden te zijn geweest begrijp ik niet waarom ik zo twijfel over wat ik nu moet doen. Ik denk vooral omdat het zo onverwacht is dat ik er een keuze over moet maken... ik dacht eigenlijk misschien de 20 jaar wel met ze te gaan halen... maar ineens was het dan toch zo ver dat er iets moet gaan gebeuren. 

 

Groetjes,

Lucy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heel herkenbaar dit. Ik voel me namelijk helemaal prima met mijn borsten. Ze voelen ook volledig als van mij. Ja ze hangen een beetje en zijn minder gevuld als voorheen, maar ze zijn van mij. Het kost na een de operatie ook best wat tijd voordat ze echt van jezelf voelen. Dat ze niet meer koud voelen of hard. Ze voelen als volledig van mij. Ze hebben met prothese toch nog 2 zwangerschappen doorstaan en zelfs borstvoeding gegeven. En het mooie is dat, in tegenstelling tot bij mijn eerste 2 kinderen, deze borsten niet slap werden maar stevig en vol. En dat na de borstvoeding. Kortom ik ben er meer dan blij mee. Maar ik voel wel dat de prothese aan vervanging toe zijn. En ja dan wil ik wel gelijk gebruik maken van de eventuele optische verbetering. Dat hebben mijn borsten verdiend. 😏

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.