Ga naar inhoud

Hoe voelde jij je na 1 week?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo ladies,

Ik zou misschien 18 mrt al onder het mes kunnen voor mijn BV, maar ik heb 1 week later al een weekendje weg. In feite hoef ik daar niet veel te doen, behalve te zingen. Dus mijn vraag is: hoe voelde jullie je na 1 week? Ben je dan al in staat om jezelf aan te kleden en te douchen enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik voelde me na een week nog niet echt dat je zegt goed!! Kon wel zelf douchen maar niet echt mijn haar wassen ofzo. Afdrogen ging ook nog niet super!

Het ligt eraan hoe je protheses geplaatst worden en voor iedereen is de pijngrens natuurlijk anders.

Ik zing dan wel niet maar al had ik dat wel gedaan, dat was na een week denk ik nog niet gelukt.

Aankleden ging wel had alleen hulp nodig bij het dicht maken van mijn broek( mijn borstspieren vonden dat niet zo grappig)

Ik zou je dus niet kunnen zeggen of JIJ het wel of niet dan allemaal kan maar ikzelf had er echt niet aan moeten denken om na een week een weekendje weg te gaan.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, nou na een week was ik niet echt mobiel nog. Ik kon iig niet zelf mijn jas aankrijgen, aankleden duurde 3x zolang en mijn haar heb ik ruim een week later door mijn man laten wassen. Verder ging ik pas na een week weer voor het eerst naar buiten en dat viel me ook wel tegen, iets duizelig enzo. Ik heb ze trouwens dual plane, dat schijnt wel het langste herstel te hebben.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

idd bij iedereen is het anders, iedereen heeft ook een ander genezing proces hé

bij mij ging het na een week goed, juist vroeg ik nog aan men ventje voor men haar te wassen maar voor de rest kon ik alles... moest wel want na een week moest ik terug voor men kindje zorgen van 3,5 maand :) het is ook te zien waar je pijn grens ligt en hoe je lichaam er op zal reageren denk ik... maar denk wel dat het jou zal lukken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voelde me na een week met dual-plane ook nog niet helemaal top hoor..

Alles duurt indd 3x zolang haha!

En ik kan me voorstellen dat je met zingen goed vanuit je borstkas moet ademen/druk uit oefenen. En daar heb ik nu nog steeds moeite mee, ik kan bijvoorbeeld nog niet echt hoesten, en niezen is echt verschrikkelijk!

Maar het kan ook dat je snel hersteld en het wel lukt! Ik zou het gewoon even afwachten... Is dat weekend heel belangrijk?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet superbelangrijk, maar ik heb natuurlijk al betaald (170 euro) en het is superleuk, dus ik zou graag gaan. Ik zou dan ook dual plane hebben, dus met zwaarder herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rho ik had het moeilijker de tweede week dan de eerste week, kon mijn armen amper naar boven strekken. maar dat was enkel in mijn geval, heb verschillende mensen die zich na een week super goed voelden.

Ik denk wel dat het af hangt van welke soort prothese en of het voor of achter de borstspier wordt geplaatst.

VEEL succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik zal goed naar je lichaam luisteren, ik ben er ook erg benieuwd naar namelijk ik word 29 maart geopereerd en ik ben 3 april jarig... dusjaaaa!! moet wel beetje leuk zijn he op mn verjaardag haha!

Bij iedereen is het anders, en ligt er ook aan ho je ze geplaatst krijgt meid!

xxx :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb een borstlift en buikwandcorrectie in 1 gehad, en ik voelde me een week nadien ook al best wel goed. Niet echt veel pijn meer (beetje stram wel natuurlijk). Het enige wat ik wel had was dat ik heel erg snel moe was. Ik weet niet of je dat ook hebt van alleen een bv, want ik was 5 uur onder narcose en een gemiddelde bv is 1 uur geloof ik. Ik moest zo tussendoor soms echt een diepe teug adem halen, ken je dat, gewoon van vermoeidheid. Maar op zich had ik een week later al best een weekendje weg kunnen doen, mits natuurlijk iemand anders auto rijd, en je spullen sjouwt enzo. Lekker genieten kan je waarschijnlijk best, alleen niet teveel alcohol nemen en lekker op tijd ff gaan rusten als daar kans voor is.

Groetjs van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan bijna een antwoord geven op mijn eigen topic, haha. Morgen ben ik 1 week PO. Het gaat goed! Eigenlijk kan ik alles, maar neem regelmatig rustpauze en laat (met moeite) zwaardere dingen (wasmand naar boven brengen) staan voor mijn man. Morgen sta ik er weer alleen voor met de kids. Eigenlijk zou mijn moeder me nog helpen, maar ze is ziek. Ik ben benieuwd! Ik denk dat ik het wel aankan, maar het zal inderdaad wel vermoeiend zijn. Het lijf heeft toch een week in een soort ruststand gezeten, dus het zal wat moeite kosten de motor weer aan te zetten. Ik vind de borsten wel behoorlijk aan de grote kant (350cc voor de spier) en ze zijn nog vrij hard. Het wordt langzaam zachter, maar ik hoop toch echt dat de grootte iets met vocht te maken heeft.... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind je ze echt zo groot? Ik vind ze echt goed bij je lichaam passen, ziet er heel natuurlijk uit! En veel meisjes zeggen hier dat ze eens ze ze een paar weken/maanden hebben, ze het zo snel gewoon worden en zelfs nog wat groter hadden gewild...

Ik vind ze echt niet te groot hoor ze zijn heel mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.