Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

14 uur geleden, Jjjjb zei:

Jaaaa het is bijna de dag!!! 

Ik ben al bijna 5 weken en het gaat erg goed ook. 

Sodeknetter! Time flies! En jouw boobs zijn ook al zo mooi! Heb net weer even gespiekt. Bij mij zal het kleiner uitvallen omdat mijn voorsituatie kleiner is. Maar maakt niet uit, het is per definitie altijd beter dan wat ik nu heb!

 

11 uur geleden, Marietjuh zei:

Vrijdag is het dan eindelijk zover!!!! 🥳

Superspannend maar vooral leuuuuuuuuuuuuuk! :1bouncingboobs:

 Ja! Eindelijk. Ben echt aan het aftellen! Heel veel zin in!!

 

Hadden jullie voor de operatie je borsten ook gewassen met hibiscrub? Dat hoeft toch niet met een vergroting? Alleen met correctie he? Begin nu te twijfelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jenster zei:

Sodeknetter! Time flies! En jouw boobs zijn ook al zo mooi! Heb net weer even gespiekt. Bij mij zal het kleiner uitvallen omdat mijn voorsituatie kleiner is. Maar maakt niet uit, het is per definitie altijd beter dan wat ik nu heb!

 

 Ja! Eindelijk. Ben echt aan het aftellen! Heel veel zin in!!

 

Hadden jullie voor de operatie je borsten ook gewassen met hibiscrub? Dat hoeft toch niet met een vergroting? Alleen met correctie he? Begin nu te twijfelen....

Dankjewel!! Ben er erg blij mee. Ze veranderen wel nog Elke dag. 

 

Nee ik heb ze niet gewassen met Scrub. 

Had wel m'n haren (in)gevlochten, erg makkelijk voor de dagen daarna. 

Groot vest aan, slippers en geen strakke broek. En gaan hihih. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Wendy2020 zei:

Oeeeeeeeh vrijdag is de dag!! Wat is de tijd toch voorbij gevlogen! Ik heb gewoon een beetje zenuwen voor jou haha. Ik en veel meiden hier op het forum hebben zo met je meegeleefd en met je mee afgeteld. 🍾🎉

Jaaaaaa bijnaaa! Wat lief haha, ik ben echt heel blij met jullie hiero. Fijn om te kunnen delen en vragen te kunnen stellen. Morgen hoor ik hoe laat ik me vrijdag mag melden. Ik heb gevraagd of ik als 1e op de lijst mocht. Het kan maar achter de rug zijn.

 

Maar onvoorstelbaar hoe de tijd voorbij gevlogen is!! 3 maanden....poef...om!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt zo lang moeten wachten en nu ben je ook bijna aan de beurt🎉🎊🎉. En het is het wachten dubbel en dwars waard. Ik heb trouwens ook geen scrub gebruikt. Ik val trouwens nu wel door de mand wanneer ik een bikini draag😅. Ze zijn dan wel een stukje groter dan de push-up bikini's die ik droeg😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster Sterkte morgen  en heel veel

plezier. Het moment dat je wakker wordt en naar beneden kijkt is echt zo bijzonder…

vanavond nog lekker alle dingen doen die de komende dagen wat lastig zijn. Masker in je haren, wenkbrauwen epileren. Benen en oksel scheren 😀

Eindelijk is het zover. Ik kijk uit naar je verslag 🌸🌸🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeyyyyy nog 1 nachtje en dan is het boobsday 🎊🎉🎊. Wat fijn dat daar gehoor aan gegeven is. In de ochtend lijkt me zoveel fijner. Ook in verband met het nuchter blijven. Hoop dat je vanacht goed kan slapen. Ben je zenuwachtig? Of gezonde spanning? 🙂. Jaaaa maar de weken erna gaan ook wel snel, ook al heb je last van ongemakken haha. En voor je het weet kun je ook genieten van je mooie boobs en lekker shoppen🙌🙌

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zo ver! Je langverwachte boobs in aantocht. Heel veel succes!! Hopelijk kan je goed slapen vannacht zodat je lekker uitgerust bent. Laat je maar mooi in de watten leggen. SUCCES 🍀💐 xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Girlszzzzzzz ik ben sinds 13 uur weer thuis! Wat heb ik een fijn traject gehad. Lieve meiden/jongens in Boerhaave! 
7:30 gemeld, hubbie was mee. Vragenlijsten ingevuld en toen werd ik opgehaald. Ik had verwacht knetter zenuwachtig te zijn, maar dat was ik niet. Ik had er gewoon heel erg veel zin in! Ben in slaap gevallen met Aruba in gedachte, 1 van BFF is daar nu op vakantie en had me gespamd met foto’s haha. Vrolijk gaan slapen en vrolijk weer wakker geworden. En volgens de vpk had ik meteen weer praatjes voor 10! Klopt ook wel, heb geen moment gehad dat ik me wazig ofzo voelde. dus toen ze m’n hubbie ging bellen om te zeggen dat alles achter de rug was vroeg ze of ik hem het zelf wilde vertellen. Dus ja: dat wilde ik wel. En toen kwam ze met de spiegel! Wauw! Ik heb gewoon tieten!!! Ze zitten natuurlijk nog erg hoog, maar ik ben nu al zooooooo blij!

nou, en toen weer naar zaal, om ff het herstel vd narcose te monitoren. Maar alles ging voorspoedig, zat binnen 15 min op toilet om te plassen. Dus alle vitale functies kwamen goed op gang. Incl trek in koffie hahah. Dus dat heb ik gekregen. Met een lekker ontbijtje, Griekse yoghurt en lekker vers fruit. En toen was het een kwestie van de tijd uitzitten. Ontslaggesprek gehad en hup naar huis. En daar zit ik dan. Voel me goed, zal nog wel de adrenalinerush vd operatie zijn. Ben niet moe, heb geen pijn. Ik kan denk mijn gevoel het beste alsvolgt omschrijven: ik voel dat ik borsten heb..dat zal zeker gaan veranderen als de zwelling toe gaat nemen, maar nu is het echt niet noemenswaardig. 
ben heel benieuwd hoe het verder gaat verlopen, of ik een beetje kan slapen vannacht, in hoeverre de pijn/zwelling gaat toenemen..

 

girls, ik ben nu al happy! Dat gevoel kan ik niet goed omschrijven, hubby en mijn 2 bff’s zeggen dat ik straal. Dus daar houden we het dan maar op!. Dat je op je oude dag zo intens gelukkig kan zijn met het feit dat een langgekoesterde wens tóch in vervulling is gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Jenster zei:

Girlszzzzzzz ik ben sinds 13 uur weer thuis! Wat heb ik een fijn traject gehad. Lieve meiden/jongens in Boerhaave! 
7:30 gemeld, hubbie was mee. Vragenlijsten ingevuld en toen werd ik opgehaald. Ik had verwacht knetter zenuwachtig te zijn, maar dat was ik niet. Ik had er gewoon heel erg veel zin in! Ben in slaap gevallen met Aruba in gedachte, 1 van BFF is daar nu op vakantie en had me gespamd met foto’s haha. Vrolijk gaan slapen en vrolijk weer wakker geworden. En volgens de vpk had ik meteen weer praatjes voor 10! Klopt ook wel, heb geen moment gehad dat ik me wazig ofzo voelde. dus toen ze m’n hubbie ging bellen om te zeggen dat alles achter de rug was vroeg ze of ik hem het zelf wilde vertellen. Dus ja: dat wilde ik wel. En toen kwam ze met de spiegel! Wauw! Ik heb gewoon tieten!!! Ze zitten natuurlijk nog erg hoog, maar ik ben nu al zooooooo blij!

nou, en toen weer naar zaal, om ff het herstel vd narcose te monitoren. Maar alles ging voorspoedig, zat binnen 15 min op toilet om te plassen. Dus alle vitale functies kwamen goed op gang. Incl trek in koffie hahah. Dus dat heb ik gekregen. Met een lekker ontbijtje, Griekse yoghurt en lekker vers fruit. En toen was het een kwestie van de tijd uitzitten. Ontslaggesprek gehad en hup naar huis. En daar zit ik dan. Voel me goed, zal nog wel de adrenalinerush vd operatie zijn. Ben niet moe, heb geen pijn. Ik kan denk mijn gevoel het beste alsvolgt omschrijven: ik voel dat ik borsten heb..dat zal zeker gaan veranderen als de zwelling toe gaat nemen, maar nu is het echt niet noemenswaardig. 
ben heel benieuwd hoe het verder gaat verlopen, of ik een beetje kan slapen vannacht, in hoeverre de pijn/zwelling gaat toenemen..

 

girls, ik ben nu al happy! Dat gevoel kan ik niet goed omschrijven, hubby en mijn 2 bff’s zeggen dat ik straal. Dus daar houden we het dan maar op!. Dat je op je oude dag zo intens gelukkig kan zijn met het feit dat een langgekoesterde wens tóch in vervulling is gegaan!

Ik kwam even checken of er al een update was. En daar is je verslagje! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs 😍🥳

 

Doe het heel rustig aan op op tijd je pijnmedicatie nemen. Hopelijk kan je wat uurtjes slaap meepakken vannacht! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jenster zei:

Girlszzzzzzz ik ben sinds 13 uur weer thuis! Wat heb ik een fijn traject gehad. Lieve meiden/jongens in Boerhaave! 
7:30 gemeld, hubbie was mee. Vragenlijsten ingevuld en toen werd ik opgehaald. Ik had verwacht knetter zenuwachtig te zijn, maar dat was ik niet. Ik had er gewoon heel erg veel zin in! Ben in slaap gevallen met Aruba in gedachte, 1 van BFF is daar nu op vakantie en had me gespamd met foto’s haha. Vrolijk gaan slapen en vrolijk weer wakker geworden. En volgens de vpk had ik meteen weer praatjes voor 10! Klopt ook wel, heb geen moment gehad dat ik me wazig ofzo voelde. dus toen ze m’n hubbie ging bellen om te zeggen dat alles achter de rug was vroeg ze of ik hem het zelf wilde vertellen. Dus ja: dat wilde ik wel. En toen kwam ze met de spiegel! Wauw! Ik heb gewoon tieten!!! Ze zitten natuurlijk nog erg hoog, maar ik ben nu al zooooooo blij!

nou, en toen weer naar zaal, om ff het herstel vd narcose te monitoren. Maar alles ging voorspoedig, zat binnen 15 min op toilet om te plassen. Dus alle vitale functies kwamen goed op gang. Incl trek in koffie hahah. Dus dat heb ik gekregen. Met een lekker ontbijtje, Griekse yoghurt en lekker vers fruit. En toen was het een kwestie van de tijd uitzitten. Ontslaggesprek gehad en hup naar huis. En daar zit ik dan. Voel me goed, zal nog wel de adrenalinerush vd operatie zijn. Ben niet moe, heb geen pijn. Ik kan denk mijn gevoel het beste alsvolgt omschrijven: ik voel dat ik borsten heb..dat zal zeker gaan veranderen als de zwelling toe gaat nemen, maar nu is het echt niet noemenswaardig. 
ben heel benieuwd hoe het verder gaat verlopen, of ik een beetje kan slapen vannacht, in hoeverre de pijn/zwelling gaat toenemen..

 

girls, ik ben nu al happy! Dat gevoel kan ik niet goed omschrijven, hubby en mijn 2 bff’s zeggen dat ik straal. Dus daar houden we het dan maar op!. Dat je op je oude dag zo intens gelukkig kan zijn met het feit dat een langgekoesterde wens tóch in vervulling is gegaan!

Ik word gewoon helemaal blij van je verslag!! Wat een voorspoedige dag!! 
gefeliciteerd met je twee nieuwe bffs! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.