Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Jenster zei:

@Diana75Wat gek! Kun je nog niet kijken? Ik had je al toegevoegd!

Ooow...niet gekeken. Sorry, dacht dat ik nog niet kon kijken. Ben met vakantie en keek ff tussendoor 😆
Je krijgt Mentor ronde implantaten zag ik?

Wat is cpg? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 ik krijg mentor CPG 331, 380 cc voor de spier. Dat zijn anatomische implantaten. Heb een plaatje toegevoegd. Ik krijg linksboven.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 Haha ik leg net de telefoon neer. Heb idd zelf gebeld! 10 september gaat het gebeuren! Duurt nog even, maar op deze manier is het voor iedereen inpasbaar: vakantie met de kids, in de zomer nog wel lekker motorrijden, vrij nemen op mn werk.

Ik ben happy!!!! jeujjjjjj! Met mn51 jaar zit ik hier gewoon te hyperen in mn stoel grijnzzzzz!!!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Jenster zei:

Ik heb een album aangemaakt! Ik hoop dat ik iedereen heb toegevoegd! Zo niet, dan hoor ik het graag!

Hey @Jenster heb ook al even in je album gespiekt😉 Mooie foto's van je pas sessie, ziet er goed uit zeg👍 

Ook al een datum las ik...kan het aftellen echt gaan beginnen😃

Geniet lekker van de zomer en het motor rijden, voor je het weet lig je op de operatie tafel😜😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om te horen! En meteen helemaal vertrouwd gevoel bij dr vd Weij dus😄

 

Heerlijk om een datum te hebben he?! En ook wel fijn hoor na de zomer, kan je nu nog lekker van de zomer genieten en daarna je bikini's/badpakken wegdoen :tatice_04:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2021 om 23:23, Jenster zei:

@Frukje de datum geeft juist rust. De spanning is er af, het is nu echt allemaal voorpret. Ben met hubbie aan het geinen over hoe het straks zal zijn, dat ik hem dan eindelijk zonder handen een blauw oog kan slaan 😂. En meer van dat haha

Haha geweldig! En heeeeel herkenbaar het geinen. Al krijg ik hier ook vaker de reactie terug dat er na twee weken vrij romantisch aan is hier in het huis, behalve dat hij het huishouden mag doen nu 😅 
Ik laat hem maar in de waan dat hij heel goed kan schoonnmaken... uhu... hahaha

 

Maar wat fijn een datum! Bij mij gaf dat ook juist rust! Heb je toch iets om naar uit te kijken. En ook wel fijn als je juist van de zomer nog leuke dingen gepland hebt staan.

Ik blijf je zeker volgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

En dan slaat toch de onzekerheid weer toe........dus ik heb gebeld. En as zondag heb ik een 2e consult. Ik lees zoveel verhalen op Facebook dat men achteraf de implantaten te klein vindt....dus nu twijfel ik ook. Stom hè? Maar ik had gebeld, en gevraagd of het gek was nog een consult te willen, en dat was zeker niet gek! En toen kwam er tijdens het bellen een plekje vrij as zondag. Het kan maar duidelijk zijn haha.

hebben jullie dat ook gehad, die toeslaande twijfel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Jenster heel herkenbaar hoor, ik had het andersom. Was bang dat ze veel te groot zouden worden, heb ook een 2e consult gehad, nog een paar vragen gesteld en nog even "gepast" en was toen weer helemaal happy😃

 

En nu ben ik helemaal happy met het resultaat, heb perfect gekozen🥰 zou ze niet groter willen, maar ook zeker niet kleiner☺️

 

Succes weer zondag, gaat allemaal goed komen😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jenster zei:

En dan slaat toch de onzekerheid weer toe........dus ik heb gebeld. En as zondag heb ik een 2e consult. Ik lees zoveel verhalen op Facebook dat men achteraf de implantaten te klein vindt....dus nu twijfel ik ook. Stom hè? Maar ik had gebeld, en gevraagd of het gek was nog een consult te willen, en dat was zeker niet gek! En toen kwam er tijdens het bellen een plekje vrij as zondag. Het kan maar duidelijk zijn haha.

hebben jullie dat ook gehad, die toeslaande twijfel?

Het is een grote twijfel. Ik heb ook 2 consults gehad.  🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig ben ik niet de enige, pfieuwww!

Tijdens mijn 1e consult had ik een waslijst aan vragen, en zit nu echt na te denken wat ik nog meer zou moeten vragen. Wat is volgens jullie absoluut iets om te vragen? Ik heb gezocht hier op het forum maar kan zo snel niet een vragenlijst vinden, is het er wel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.