Jump to content

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

• Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Jenster meid je hebt helemaal gelijk!! Af en toe moet je jezelf even kietelen🤣 super spannend voor je en ik leef met je mee😘 xxx

@Daniëla89 Haha ik leg net de telefoon neer. Heb idd zelf gebeld! 10 september gaat het gebeuren! Duurt nog even, maar op deze manier is het voor iedereen inpasbaar: vakantie met de kids, in de zomer

Of je gebruikt de zoek functie........duh........

Posted Images

Wat ik me nog afvroeg: hoeveel tijd hebben jullie vrij genomen om te herstellen? Ik heb een computerbaan. Is 1 week dan voldoende? Of is het slimmer om 2 weken vrij te nemen?

Mijn advies is twee weken. Je weet niet hoe het gaat lopen en twee weken geeft denk net wat meer rust ook in je hoofd. 

Succes met je consult! 

Hi veel plezier straks! 

“Mijn” pc gaf aan dat in na 2 wk weer mag werken (ook computer) werk niet thuis 

ik heb op m’n werk overlegd en mag me hiervoor ziekmelden ook voor het geval het herstel langer mocht duren dan gehoopt 

ik ben na een week weer gaan werken....ook achter de pc😉 heb wel zo gepland dat ik vrijdag geholpen ben en maandag na mijn week vrij weer ben begonnen dus had lekker ook 2 weekenden erbij.

Van mijn pc mocht ik na 4 dagen al gaan werken, omdat ik geen zwaar werk doe. In principe zou ik dat wellicht ook gekund hebben, maar ik zag het autorijden nog niet zitten.

Wat was het leuk vanmiddag!  Ben bij dr vd Weij geweest! Down to earth, niet lullen maar poetsen haha. Heel fijn gevoel bij hem. Uitgelegd wat ik wilde en hij wist meteen wat het moest worden:

mentor cpg 331 380 cc gaat het worden (ik ben 1,80 en weeg 75 kg). Hij. Zei: 340 cc past ook maar dit ga je te klein vinden. Je bent zo groot (ik ben een kop groter dan de arts haha)! Wel eerst 340 gekeken, maar hij vond het zelf ook te klein. 380 is de max voor mijn lijf met mijn maten. Ik ben happy! Nu wachten op het telefoontje vd consulente en dan kunnen we een datum plannen. Dat wordt september. De rest zit al vol, maar het is prima. Eerst lekker vakantie, met de motor de hort op en dan nieuwe boobs!!!

ik moet zo naar een band om te repeteren. Ik ga zsm een album maken met m’n vóór foto’s :1big_boobs:

thnx voor jullie support meiden! Zo fijn! 😘

• Like 1

Wat fijn dat je een goed consult had. En je bent er dus helemaal uit, fijn! Hopelijk bellen ze snel, je kan ze overigens ook zelf bellen. Maar nu te laat denk ik 😊 Veel plezier met de voorpret!

• Like 1

Wat fijn! En ja, Vd Weij plaatst als het even kan voor de spier de cpg 331. Mooi natuurlijk resultaat!! September is ook wel lekker, na de zomer.  X

• Like 1

Wat leuk dat je een album hebt gemaakt inclusief je pas sessie. Een hele mooie maar krijg je! Ik moest ook 3 maanden wachten op m’n operatie, tijd vliegt. Heel leuk dat je ons vanaf begin meeneemt in je verhaal. X

• Like 1

@Jenster die maat zal je heel mooi staan🤗 ik vind het zo leuk om te lezen dat je voor een gedeelte ook trots bent op je boobs👍🏼dat mag je ook zeker zijn na het voeden van je kindjes en daar herken ik mezelf ook heel erg in. Toch ook fijn dat we dit kunnen doen he😉 xxx

• Like 1
10 uur geleden, Jenster zei:

Ik heb een album aangemaakt! Ik hoop dat ik iedereen heb toegevoegd! Zo niet, dan hoor ik het graag!

Mag ik ook meekijken? Ik ga binnenkort ook een album maken!

@Essebes1234 toegevoegd!

@Daniëla89 @Noor45 Ik ben ook supertevreden over de maat, dat gaat heel mooi worden (hoop ik haha). Hubbie was ook heel enthousiast 🤪. En ja, die borstvoeding ben ik heel trots op, maar die hangtetten niet, dus ik vind dat ik mezelf mag belonen voor het harde werk😉. Of eigenlijk, mijn hubbie......hij is niet de vader van mijn kinderen......maar hij laat wel mijn grote boobwens in vervulling gaan :wub: 

• Like 1

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.