Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi veel plezier straks! 
 

“Mijn” pc gaf aan dat in na 2 wk weer mag werken (ook computer) werk niet thuis 

ik heb op m’n werk overlegd en mag me hiervoor ziekmelden ook voor het geval het herstel langer mocht duren dan gehoopt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat was het leuk vanmiddag!  Ben bij dr vd Weij geweest! Down to earth, niet lullen maar poetsen haha. Heel fijn gevoel bij hem. Uitgelegd wat ik wilde en hij wist meteen wat het moest worden:

 

mentor cpg 331 380 cc gaat het worden (ik ben 1,80 en weeg 75 kg). Hij. Zei: 340 cc past ook maar dit ga je te klein vinden. Je bent zo groot (ik ben een kop groter dan de arts haha)! Wel eerst 340 gekeken, maar hij vond het zelf ook te klein. 380 is de max voor mijn lijf met mijn maten. Ik ben happy! Nu wachten op het telefoontje vd consulente en dan kunnen we een datum plannen. Dat wordt september. De rest zit al vol, maar het is prima. Eerst lekker vakantie, met de motor de hort op en dan nieuwe boobs!!!

 

ik moet zo naar een band om te repeteren. Ik ga zsm een album maken met m’n vóór foto’s :1big_boobs:

 

thnx voor jullie support meiden! Zo fijn! 😘

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster die maat zal je heel mooi staan🤗 ik vind het zo leuk om te lezen dat je voor een gedeelte ook trots bent op je boobs👍🏼dat mag je ook zeker zijn na het voeden van je kindjes en daar herken ik mezelf ook heel erg in. Toch ook fijn dat we dit kunnen doen he😉 xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Essebes1234 toegevoegd!

 

 @Daniëla89 @Noor45 Ik ben ook supertevreden over de maat, dat gaat heel mooi worden (hoop ik haha). Hubbie was ook heel enthousiast 🤪. En ja, die borstvoeding ben ik heel trots op, maar die hangtetten niet, dus ik vind dat ik mezelf mag belonen voor het harde werk😉. Of eigenlijk, mijn hubbie......hij is niet de vader van mijn kinderen......maar hij laat wel mijn grote boobwens in vervulling gaan :wub: 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.