Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey @Jenster heb ff bij gelezen😅 is ook allemaal niet niks zoals de andere meiden ook zeggen...hoort er idd allemaal bij...ik heb ook getwijfeld maar heb ook uiteindelijk gebeld voor een afspraak, dacht zie wel....kan altijd nog afzeggen. Maar eenmaal op consult een pas bh aangehad en toen was ik verkocht. Toen wist ik het 100% zeker..." Dit wil ik!"  En zo gezegd zo gedaan...op me werk gekeken hoe ik het beste kon regelen enzo....En nu zit ik hier lekker te genieten van mijn volle voorgevel🥰 Jij hebt nu ook lekker een afspraak om naar uit te kijken...allemaal heel spannend!😊👍succes alvast😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannnennnd! 

Fijn om een datum te hebben om naar toe te leven. Ik merkte dat toen ik daar eeeeiiindelijk zat ik het ook als in een soort droom beleefde, alsof het niet helemaal echt was.

 

Wel helder genoeg om alles mee te krijgen haha. mag je iemand mee naar het consult of is dat nog niet duidelijk? 

Je kan evt het gesprek opnemen of vlug meeschrijven. Want kan snel gaan op zo'n moment

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Jenster zei:

@Lottje72vandaag voor het eerst de Wabbers gehad! 
maar: afspraak consult staat, kan ik nu mooie naartoe leven! 31 aug!

Oh spannend! Ik ook in augustus naar vd Weij 29 aug :)

 

Duurt idd wel erg lang. Ik heb daarvoor op 21 juli ook bij Boerhaave een afspraak met Dr, Wijnberg.

 

Ik dacht ik maak, gezien de lange wachttijden, maar gelijk 2 afspraken met 2 verschillende PC's zodat ik gelijk hoor wat de verschillende adviezen zijn. Die lopen namelijk vaak behoorlijk uit een, maar daardoor kreeg ik wel een goed inzicht in de mogelijkheden. Ook leer je dan voor jezelf nog beter te beslissen wat je wil.

 

Heb ik bij de eerste borstvergroting ook gedaan. Toen heb ik er 3 gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster super spannend maar voor je het weet is het zo ver. Koudwatervrees hebben de meesten wel gehad. Ik ben elke dag nog steeds zo ontzettend blij als ik naar beneden kijk 😁 Iets waar ik sinds de puberteit eigenlijk al mee geworsteld heb en nu kijk ik vol trots in de spiegel.

 

Iedereen ervaart het natuurlijk anders hé. Maar je hebt nog genoeg tijd om te informeren, plaatjes te kijken en heeeel goed na te denken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2021 om 16:18, Marietjuh zei:

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het meeste info opdoe hier op het forum met de ervaringen en foto's van de andere meiden.

Ik weet dat de protheses van @Noor45 iets minder lang zijn maar weer iets breder en voller van boven dus beetje tussen druppel en rond in kan ik me zo v

Link naar reactie
Delen op andere sites

GIRLSSSSSSS! Ooooeeeehhhhhh.......ik heb net gebeld met Boerhaave omdat ik nog wilde weten hoe lang de wachttijd tussen consult en OK is (die is 4 tot 6 weken) en toen vroeg ik en passant of Dr vd Weij toevallig eerder nog plek had......en wat denk je??

 

Ipv 31 aug heb ik aanstaande woensdag om 16:15 (2 juni) m’n 1e consult!! Jihaaaaaa! Spannend! Zin in!

 

Zo gaaf! 1 juni begin ik aan een nieuwe baan, gister afscheid genomen van m’n vertrouwde omgeving in de apotheek, afgelopen jaar 22 kilo afgevallen, nieuwe auto (Mini Cooper) gekocht en dan nu op voor een boob job! Midlife crisis all over maar kan me lekker niks schelen! Happy me!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeeeeej super spannend! 

Slim dat je het vroeg :)

 

Ennehhh Mini 😍 

Tijdelijk gereden tot we m moesten teruggeven aan de garage :P Ik vond het zooooo jammer. Ook wel een leuke auto voor terug gekregen, maar mijn hart blijft voor altijd bij de mini

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Jenster zei:

GIRLSSSSSSS! Ooooeeeehhhhhh.......ik heb net gebeld met Boerhaave omdat ik nog wilde weten hoe lang de wachttijd tussen consult en OK is (die is 4 tot 6 weken) en toen vroeg ik en passant of Dr vd Weij toevallig eerder nog plek had......en wat denk je??

 

Ipv 31 aug heb ik aanstaande woensdag om 16:15 (2 juni) m’n 1e consult!! Jihaaaaaa! Spannend! Zin in!

 

Zo gaaf! 1 juni begin ik aan een nieuwe baan, gister afscheid genomen van m’n vertrouwde omgeving in de apotheek, afgelopen jaar 22 kilo afgevallen, nieuwe auto (Mini Cooper) gekocht en dan nu op voor een boob job! Midlife crisis all over maar kan me lekker niks schelen! Happy me!:43:

Neeeee meen je dat! Ik ben gewoon helemaal enthousiast en blij voor je!! Dit had gewoon nu even zo moeten zijn! 🥳🥳🥳 You go girl! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Jenster zei:

GIRLSSSSSSS! Ooooeeeehhhhhh.......ik heb net gebeld met Boerhaave omdat ik nog wilde weten hoe lang de wachttijd tussen consult en OK is (die is 4 tot 6 weken) en toen vroeg ik en passant of Dr vd Weij toevallig eerder nog plek had......en wat denk je??

 

Ipv 31 aug heb ik aanstaande woensdag om 16:15 (2 juni) m’n 1e consult!! Jihaaaaaa! Spannend! Zin in!

 

Zo gaaf! 1 juni begin ik aan een nieuwe baan, gister afscheid genomen van m’n vertrouwde omgeving in de apotheek, afgelopen jaar 22 kilo afgevallen, nieuwe auto (Mini Cooper) gekocht en dan nu op voor een boob job! Midlife crisis all over maar kan me lekker niks schelen! Happy me!:43:

Yessss!!! Superfijn dat er zo toevallig een plek vrijkomt!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve allemaal, dank jullie wel!! Ben zo blij! Heb er zoveel zin in! Stel je toch eens voor dat ik dan toch in de zomer nieuwe boobs heb! Dat zou wat zijn! De wachttijd na consult is 4 tot 6 weken, dus het zou moeten kunnen. Heb vriendlief voorgelegd of het voor hem oké is dat ik dit in onze vakantie doe, betekent immers dat we niets kunnen ondernemen....we gaan er over nadenken! Maar boy ø boy! I am soooooooo excited!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.