Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey Noor, dankjewel voor je advies. Ik ga me eens in de verschillende protheses verdiepen. Weet jij of vd Weij ook prothese wissels doet? Ik heb geloof ik ergens op dit forum iemand horen zeggen van niet. Ja ik zal zeker een album aan maken. Moet even goede foto’s gaan maken. Ik had al even terug gezocht naar hoe ze toen de eerste keer waren geworden en die waren eigenlijk best mooi moet ik zeggen ha ha. Maar ja toen was ik 32. Dat was na 2 kinderen. Inmiddels ben ik totaal 4 kinderen verder en 48 jaar oud, dus ze zien er een stukje minder florissant uit. Toen ik zwanger was zagen ze er overigens wel prachtig uit ha ha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 ik ben nogal vh doorpakken! En als ik ergens voor ga dan ga ik er voor 1000% voor haha:1big_boobs:. Mijn man duizelt het nu, maar is blij dat er vaart in zit.

Heb vannacht van grote boobs gedroomd! Moet opschieten met m’n 51 jaar. Zag op de Boerhaave site ook een dame boven de 60! 
 

vind het superfijn dat jullie allemaal meedenken enzo. Dat maakt het veel minder onzeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45Schuringa staat idd ook op mijn lijstje en Fortuin ook. Hij heeft een voor/na situatie op de site staan waarvan ik dacht: eeeey ik ben nog helemaal niet geweest 🤭. Ik zie heeel veel vergelijk met hoe mijn situatie nu is. Mijn man is het met me eens, hij kijkt (graag😆) met me mee.

 

Hoe reageren jullie partners op jullie boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Jenster zei:

@Diana75 ik ben nogal vh doorpakken! En als ik ergens voor ga dan ga ik er voor 1000% voor haha:1big_boobs:. Mijn man duizelt het nu, maar is blij dat er vaart in zit.

Heb vannacht van grote boobs gedroomd! Moet opschieten met m’n 51 jaar. Zag op de Boerhaave site ook een dame boven de 60! 
 

vind het superfijn dat jullie allemaal meedenken enzo. Dat maakt het veel minder onzeker!

@Jensterhaha...dat ken ik. Bij mij ging het ook ineens heel snel. 
En er is niets mis met jou leeftijd! Nogmaals, ik ben 46 en vind het begrijpelijk dat ik dit nu wilde. Op een gegeven moment sluit je bepaalde fases in jouw leven af en ga je nadenken over jezelf; wie je bent, wat je wilt. Er komt een bepaald soort rust dat je nu meer met jezelf bezig kan zijn?

Mijn partner vindt mijn boobs geweldig. Dat ze er nog wat onnatuurlijk/ nep uitzien vindt hij eigenlijk alleen maar prachtig. Is toch echt een man dan! 😉

Natuurlijk hoopt hij voor mij dat ze er wat natuurlijker uit gaan zien omdat ik dat fijner vind, maar hij vindt het al prima haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Jenster zei:

@Noor45Schuringa staat idd ook op mijn lijstje en Fortuin ook. Hij heeft een voor/na situatie op de site staan waarvan ik dacht: eeeey ik ben nog helemaal niet geweest 🤭. Ik zie heeel veel vergelijk met hoe mijn situatie nu is. Mijn man is het met me eens, hij kijkt (graag😆) met me mee.

 

Hoe reageren jullie partners op jullie boobs?

 

Mijn vriend is er heel blij mee 😂 Die was heel bang dat ik voor te groot zou gaan, hij mocht ook niet mee op consult. Maar hij vindt ze tot nu toe super mooi. 

 

Het kan allemaal snel gaan! Mijn consult stond eerst pas voor 17 mei gepland. Maar kennelijk was er veel vraag en hebben ze er tijdelijk een OK dag bij gepland. Uiteindelijk had ik 2 maanden na het maken van de afspraak al mijn borsten 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Prins zei:

Heb je ook advies qua prothese? 

Ik weet helaas niet zoveel over andere protheses, alleen dat ik de mentor anatomisch cpg 331 cohesive heb en @Noor45 heeft zoals ze hierboven ook benoemt de cpg 323 die ook een prachtig resultaat heeft en als je borsten wat verder uit elkaar staan/stonden en/of minder vol van boven geeft deze ook een prachtig decolleté. Mijn bosten waren wel volume verloren maar stonden wel dicht bij elkaar dus had nog wel van mezelf een decolleté dus het is echt voor iedereen maatwerk welke protheses het mooiste resultaat zullen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Jenster zei:

@Marietjuhwaar vinden jullie alle info? Ik zie je advies geven aan @Prins en dit is info waar ik ook veel aan heb! Mijn borsten staan nu ook uit elkaar en ik heb skischansen zeg maar😆  wil heel graag een mooi decolleté! @Noor45is idd ook een vh voor mij!

@JensterIk kreeg deze informatie van de 3 pc’s die ik heb gezien. Je kan met je pc je wensen bespreken en dan krijg je advies en ga je passen.  Op de site van mentor, even zoeken op mentor cpg, zie je ook de 9 verschillende modellen anatomische protheses staan met een beschrijving erbij. Het hangt ook allemaal af van de meting die de pc bij je zal doen of het voor of achter de spier en welke breedte je prothese moet hebben, enz. 
 

@Prins ik zou bij het maken van een afspraak aangeven dat het om een wissel gaat. Dan kunnen zij wel zeggen of Vd Weij dat kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Jenster zei:

@Marietjuhwaar vinden jullie alle info? Ik zie je advies geven aan @Prins en dit is info waar ik ook veel aan heb! Mijn borsten staan nu ook uit elkaar en ik heb skischansen zeg maar😆  wil heel graag een mooi decolleté! @Noor45is idd ook een vh voor mij!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het meeste info opdoe hier op het forum met de ervaringen en foto's van de andere meiden.

Ik weet dat de protheses van @Noor45 iets minder lang zijn maar weer iets breder en voller van boven dus beetje tussen druppel en rond in kan ik me zo voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat mij opvalt is dat iedere PC een andere werkwijze prefereert en iedere Pc ook een andere visie heeft op de hoeveelheid CC’s en vorm en plaats. Dat maakt het zo lastig. 
 

Daarom is het zo fijn om op dit forum te horen hoe de meiden het ervaren en de variatie in keuzes die er gemaakt worden. Want alles is toch op basis van smaak en idd ieder lijf is alles. 
 

Wel denk ik dat het geweldig is dat we door dit forum niet onwetend aan dit avontuur beginnen en we niet blind hoeven te staren op alleen maar het advies van de PC. Kortom 1 en 1 is 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Noor45 zei:

@Prins ik zou bij het maken van een afspraak aangeven dat het om een wissel gaat. Dan kunnen zij wel zeggen of Vd Weij dat kan. 

Ja dat heb ik gedaan maar het meisje wist het niet. Ik heb nu een afspraak half augustus pas bij vd Weij. En 27 juli bij Wijnberg…. Kortom ik moet nog even geduld hebben 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Jenster zei:

Boy-o-boy......zo zeker als ik gister was, zo erg twijfel ik nu....begint dat gedonder nu al?! Ik heb nog niet eens een afspraak staan haha

Heeeeel herkenbaar!
Dit hoort er allemaal bij en voor de meeste van ons wel herkenbaar denk ik 😊


Ik had het zelfs de dag voor mijn OK nog, moet ik dit wel doen, is de maat wel goed?

Het is ook niet zomaar een beslissing die je neemt natuurlijk, maar daarom is dit forum ook juist zo fijn vind ik. Ik heb hier denk ik 80% van mijn voorbereiding vandaan. En toch ook wel een stukje virtuele mentale steun 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh ik snap je helemaal @Jenster 

 

rustig aan, na een consult hoeft er ook nog geen besluit genomen te worden

 

mij helpt het ook ok bijv Instagram van dr van der Pot te bekijken, of in de albums van de meiden hier. En dan denk ik weer Jaaaa 😍 hier droom ik toch van

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JensterIk snap je twijfel heel goed. Heb ik ook gehad. Ik heb zelfs een keer de dag ervoor de operatie afgebeld en ben pas 1 jaar later naar een heel andere PC gegaan. De eerste wilde bij 375cc plaatsen en uiteindelijk ben ik voor de tweede PC gegaan die 245cc heeft geplaatst. Ik ben heel erg blij dat ik destijds naar mijn gevoel heb geluisterd, want ik moest al best wennen aan de 245cc en nu 16 jaar later is het wel fijn dat ik destijds niet te vol in heb geschoten. De kans dat ik nu namelijk wel naar die 350 moet gaan om ze weer mooi vol te krijgen is waarschijnlijk onvermijdelijk. 
 

Ook is het goed om eens naar het forum over expansie te gaan op dit borstenforum. Niet omdat het nou zo fijn is om te lezen dat er ook vrouwen zijn die helemaal niet zo blij zijn met hun borstvergroting, maar misschien wel omdat er ook een groep vrouwen is die gewoon niet konden wennen aan het gegeven dat er iets vreemd in hun geplaatst was. En die dus heel opgelucht waren toen ze er weer uit waren en de littekens daarbij voor lief namen. 
 

Ik bedoel alleen maar te zeggen, niet oversteken bij twijfel. Dus als jij nog tijd nodig hebt om te onderzoeken of je dit wel echt wil neem die tijd dan. Dit staat uiteraard los van de prachtige resultaten die we hier voorbij zien komen. 
 

Succes met je zoektocht naar wat voor jou zelf belangrijk is en waarom en wanneer 😍
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Frukje zei:

Instagram van dr van der Pot te bekijke

Goede tip. Niet alleen voor borsten overigens. Wat hij doet met de kaak lijnen van die dames is ook echt prachtig. Geruststellend voor als ik straks de 50 passeer 😏

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster ik denk dat velen van ons twijfelen. Het is niet niks wat je ondergaat, en ook geen brood dat je bij de bakker haalt! 
Ik heb dit nooit echte twijfels/angst gehad.  Enige angst die ik altijd had en net voor de operatie ook weer over droomde is dat er complicaties optreden. Maar we moeten er maar vanuit gaan dat dat niet zal gebeuren. 
Dan maken we onszelf alleen maar bang. Genoeg mensen die angsten hebben om een ongeneeslijke ziekte te krijgen of zelfs een auto ongeluk. Angst is een slechte raadgever... 

En het gaat ook heel vaak goed! 
 

Maar zoals @Prins ook al zei... neem de tijd. Ik merkte bij mezelf dat er enorm veel rust kwam na de afspraak en een geplande datum. 
 

maar goed iedereen is anders. 
😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 @Frukje @Prins @Von5385

 

lieve meiden, thnx! Doet me zo goed! Die emotionele rollercoaster is wel aan het rijden nu! Maar ik zit er weer in, en voortgang is oké! Ben zo blij met dit forum, goed om te weten dat je niet de enige bent!

 

EN: Vanaaf gebeld door Boerhaave! 31 aug consult met vd Weij! Duurt nog ff helaas, maar geeft ook weer rust! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.