Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden, Noor45 zei:

Jij bedankt voor het compliment. Ben er nu ook zeker erg blij mee en het is de pijn waard. Jij gaat vast een afspraak maken bij een van de artsen van Boerhaave ☺️

Ik denk het wel ja! Ik word zooooo enthousiast van al jullie verhalen, heb er nu al zoveel zin in! En Boerhaave is wel waar ik steeds weer bij terugkom 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2021 om 11:07, Jenster zei:

Ik neig toch wel naar Boerhave en pc vd Weij. Heb zijn galerij bekeken, en vind het prachtig wat hij doet.  En jouw boobs zijn echt geweldig, of het bij mij ook zo mooi wordt is maar de vraag natuurlijk. Mijn vóór situatie is toch wel anders dan de jouwe, maar het komt vast goed. Het geeft al iets van rust dat ik een richting heb nu! Dat is al fijn. Ondertussen loop ik nu weer met “kipfilets” in m’n bh om eens te kijken hoe groter bevalt 😊. Alleen het vasthouden daarvan is al fijn Haha. Normaliter draag ik ze niet iedere dag.....

Ja hij maakt echt prachtige natuurlijke borsten.. al heb ook foto's gezien van zijn collega's bij Boerhaave die ook supermooi zijn dus zijn daar allemaal wel hele kundige pc's. Ach ja die kipfilets haha maar wel handig om even te kijken hoe het voelt ☺️ heb mijn oude bh's al even geleden vaarwel gezegd, heerlijk 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jenster zei:

Ik ga Boerhaave bellen en dan ga ik vragen of ik met 2 pc een gesprek kan hebben: vd Weij en van Hal.😊. Spannend!

Hey @Jenster van Hal is momenteel met zwangerschap verlof.....ik was 1 van de laatste die ze geholpen heeft....in september is ze pas weer terug😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster goed van je!! Als dr Hal afwezig is, Ik ben zelf tevreden over dr Schuringa, ook al was mijn keus eigenlijk op dr Vd Weij gevallen en ben ik door omstandigheden bij hem terecht gekomen. 
Denk ook dat dr fortuin bij Boerhaave erg goed is. Heeft ook een eigen website. En veel voor en na foto’s. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vd Pot werkt in mijn ziekenhuis dus ik ga in1e instantie op zoek naar iemand anders.

@Lottje72 en @Noor45en @Frukje. Er zijn zoveel goede pc’s idd! En dat is alleen maar fijn! Je hoeft eigenlijk niet echt meer te kiezen en kunt afgaan op een fijn contact! Bij Boerhaave was er nog een arts waarvan ik erg onder de indruk was. Ik merk dat ik vooral kijk naar hoe ik er nu uitzie en hoe ik er graag uit wil zien. En ik kijk naar de artsen die daar iets mee gedaan hebben. En dan kom ik steeds uit op Boerhaave. Dus daar ga ik voor! En ik ben blij met al jullie hulp, erg fijn. Mijn onzekerheid wordt steeds minder daardoor! Thnx lieve meiden!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Marietjuh zei:

Ja hij maakt echt prachtige natuurlijke borsten..

Hi Marietjuh,

 

Ik heb een afspraak gemaakt bij Boerhaave met Dr. WIjnberg en met Dr. vd Weij.

 

Ik moet een wissel gaan doen. Mijn borsten zijn 16 jaar geleden gezet door Wijnberg. Ik ben benieuwd naar jou foto's omdat je geholpen bent door vd Weij toch? Mag ik even meekijken? Hoe lang geleden was dat?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Jenster zei:

Ik ga Boerhaave bellen en dan ga ik vragen of ik met 2 pc een gesprek kan hebben: vd Weij en van Hal.😊. Spannend!

Oh leuk en spannend! 😄 Ben heel benieuwd!

Dr. Van der Weij is wel wat zakelijker in zijn communicatie, althans dat vond ik maar zijn werk spreekt voor zich.. dr. Van Hal heb ik hier ook hele positieve verhalen over gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Prins zei:

Hi Marietjuh,

 

Ik heb een afspraak gemaakt bij Boerhaave met Dr. WIjnberg en met Dr. vd Weij.

 

Ik moet een wissel gaan doen. Mijn borsten zijn 16 jaar geleden gezet door Wijnberg. Ik ben benieuwd naar jou foto's omdat je geholpen bent door vd Weij toch? Mag ik even meekijken? Hoe lang geleden was dat?

Alvast bedankt.

Klopt, ik ben 4 januari door dr. Van der Weij geopereerd en ben superblij met het resultaat!

Ik zal je toevoegen aan mijn album :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Marietjuh zei:

ik ben 4 januari door dr. Van der Weij geopereerd en ben superblij met het resultaat!

Ik zal je toevoegen aan mijn album :6:

 Dankjewel. Hoe kijk ik daar nu in? Ben nog niet zo thuis hier. :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukt! prachtige borsten! en behoorlijk wat volume met maar 300cc. Dat bied perspectief want Wijnberg is altijd terughoudend als het om hoeveelheid cc's gaat. En het is me niet duidelijk of dr vd Weij nou wel of niet aan prothese wissels doet. Kon de dame die de afspraak voor mij inplande ook niet met zekerheid zeggen....bij Boerhaave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Prins zei:

Gelukt! prachtige borsten! en behoorlijk wat volume met maar 300cc. Dat bied perspectief want Wijnberg is altijd terughoudend als het om hoeveelheid cc's gaat. En het is me niet duidelijk of dr vd Weij nou wel of niet aan prothese wissels doet. Kon de dame die de afspraak voor mij inplande ook niet met zekerheid zeggen....bij Boerhaave.

Lief dankjewel 😘 Klopt ja.. had best veel foto's van tevoren bekeken van o.a. 300 cc en ik had dus ook verwacht dat ze iets kleiner zouden uitvallen.. in het begin dacht ik echt.. wat een kanonnen haha maar je leest het hier zoveel en het klopt echt.. je went zo snel aan de maat en vind ze nu perfect bij me passen en zou ze niet anders willen 😊

Hoeveel cc heb jij nu en wil je hetzelfde of ga je nu voor iets groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik hoor @Jenster dat je niet voor Blooming kiest. Nog fijner dat er ook andere fantastische pc's zijn waar je terecht kan. 

Dat bedoelde ik ook als ik niet voor vd Pot was gegaan, waar jij niet voor gaat, was ik wss ook bij Boerhaave terecht gekomen :P 

 

@Prins, ik vind het zeker op mn mobiel nog wel es lastig vinden. Dan ga ik naar rechtsboven de drie streepjes --> bladeren --> Galerij --> album borstvergroting 
De albums waar jij in mag meekijken staan (vaak) bovenaan (en vind je ook de openbare albums) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Marietjuh zei:

Hoeveel cc heb jij nu en wil je hetzelfde of ga je nu voor iets groter?

Ik heb nu 245cc en wil ze wel iets groter maar dan vooral gevulder en iets dichter naaqlekaar toe. En aan de bovenkant ook iets gevulder waardoor ik hopelijk een natuurlijke lift krijg. Heb nog al wat wensen ha ha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Frukje zei:

@Prins, ik vind het zeker op mn mobiel nog wel es lastig vinden. Dan ga ik naar rechtsboven de drie streepjes --> bladeren --> Galerij --> album borstvergroting 

Dankjewel het is gelukt :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Prins zei:

Ik heb nu 245cc en wil ze wel iets groter maar dan vooral gevulder en iets dichter naaqlekaar toe. En aan de bovenkant ook iets gevulder waardoor ik hopelijk een natuurlijke lift krijg. Heb nog al wat wensen ha ha

Nee hoor volgens mij gaat iedereen bijna wel groter na een wissel omdat je huid toch is uitgerekt en om het weer mooi vol te krijgen is iets groter denk ik ook beter :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster super leuk, ben benieuwd! Zo leuk om je hele proces hier te volgen.

 

@Prins welkom. @Marietjuh heeft inderdaad een super mooi en natuurlijk resultaat, vind ik ook. Echt prachtig. Dr. vd Weij  maakt hele mooie borsten. Ik zou ook door hem geopereerd worden maar dit kon onverwachts niet doorgaan en ben toen bij een andere arts terecht gekomen via Boerhaave. Ook super vriendelijk en iets minder zakelijk dan vd Weij. Ik heb door zijn advies toen nog voor een andere prothese gekozen, wel 300 cc anatomisch van mentor en voor de spier maar eentje met een hogere projectie. De cpg 323 in plaats van de cpg 331. De prothese is dan iets minder lang, maar meer volume in het midden/bovenin. Lijkt iets ronder. Ik had ook duidelijk de wens dat m'n borsten niet te ver uit elkaar moesten staan (hangt wel van je voorsituatie af wat er mogelijk is) en ik wilde een decolleté. Dat is wel gelukt. Of het net zo natuurlijk gaat worden als bij Marie, dat weet ik niet. Ik ben pas 3 weken PO dus het moet allemaal nog zachter worden en het zal nog wat meer gaan zakken (gelukkig), maar het is inderdaad goed om goed door te vragen naar welk vorm anatomisch, want daar is de keus ook groot in. Succes en veel plezier met kiezen. Maak je zelf ook een album aan? x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.