Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Jenster zei:

Haaaaaaai @Lottje72 Ik ben helemaal hersteld! Het gaat echt supergoed. Merk wel dat ik mijn boobs aan de kleine kant vind, maar ik geloof dat veel meiden dat hebben 😇. Vooral van de zijkant vind ik het weinig projectie hebben, dat had van mij wel meer gemogen. Maar verder ben ik erg blij, vanaf de voorkant gezien vind ik het erg mooi ook al ben ik niet symmetrisch. Ik kijk met veel plezier in de spiegel. Ik zal binnenkort nieuwe foto's plaatsen. Ze moeten naar mijn idee nog wel meer zakken. Maar dat hoor ik woensdag. Dan heb ik mijn 3 maanden controle. 10 september ben ik geopereerd. Slaap tegenwoordig zonder het harnas. Ik vind dat toch wel heel fijn. En ik had met 6 weken 3 bh's gekregen van hubbie, maar ik geloof dat die nu toch wel aan de kleine kant zijn. Ik ben van 80A naar 80D gegaan. Hoe blij kun je dan zijn.

Hoe is het bij jou?

Hey @Jenster wat super goed om te horen dat het zo goed gaat en dat je er blij mee bent! Ben wel nieuwsgierig naar je foto's, de laatste die je hebt geplaatst moeten ze idd nog zakken en zien ze er van voren mooi uit. Is toch een super mooi resultaat van 80A naar 80D👍. Succes woensdag bij je controle, daar zullen ze idd wel zeggen dat ze nog meer gaan zakken en dat het er verder goed uitziet 😉 Lekker hoor dat je zonder harnas kan slapen, ik draag nog steeds een strak hemdje. Vind ik toch prettiger, mijn tepels blijven een soort overgevoelig en daar heb ik alleen last van als ik niets aan heb. Verder gaat het goed met mij, ben weer lekker terug op mijn oude sport niveau. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.