Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

5 uur geleden, Jenster zei:

Heb weer een prima nacht achter de rug. Nog steeds geen pijn. Heb een klein beetje spierpijn bovenop mijn schouders. Verder niks. Ik vind het een beetje eng worden, het gaat veel te goed…….heb de pijnstilling maar gehalveerd nu.

Heb gisteravond klein blokje om gewandeld, was ook fijn.  Ik ben blij dat ik de hele week bij hubby ben, anders weet ik zeker dat ik teveel zou gaan doen!!

Heb jullie adviezen goed in m’n oren geknoopt. Doe echt niks, loop beetje door huis. 
Zal zo eens kijken of ik wat foto’s van gister kan uploaden. 

 

 

Hi, ik ben een tijdje niet op het forum geweest maar bedacht me opeens dat jij rond deze tijd geopereerd zou worden! Ben dus snel even gaan lezen en wat fijn om te horen dat het zo goed met je gaat😄 Maak je geen zorgen want ik herken me echt in jouw verhaal. Ik weet niet of je mijn verhaal nog weet maar bij mij ging het ook allemaal zo goed dat ik er soms een beetje bang van werd (ook voor de spier bij dr van der Weij). Ik liep de dag van OK ook al rond en ben na 1 dag gaan afbouwen met medicatie (slikte alleen paracetamol en soms een ibuprofen voor de nacht), gebruikte de 4e dag al niet echt meer wat. Wil je wel als tip meegeven om rustig af te bouwen en liever een dagje langer paracetamol te nemen dan te snel stoppen. Want ik begon toen ik te snel stopte toch een dagje ongemak te ervaren, echt niet veel maar kan je dus voorkomen. Voor al omdat alles nu zo vlot loopt merk je elk ongemak dan opeens heel goed.

 

Ik hoop dat je snel herstelt en heb je foto's bekeken, erg fijn zo zonder blauwe plekken! Pak echt je rust en geniet van je nieuwe boobies!!🍀🍀

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Larissa2021 ik was het vergeten, maar nu je het zegt weet ik het weer. Bizar hoe het zo kan verschillen hè? Ben blij met dit forum, jullie helpen echt girls! Thnx. 
Heb vanmiddag nog ff lekker dutje gedaan, ondanks dat ik niks doe ben ik wel moe. Genezen kost blijkbaar veel energie. ☺️

Komende week maar veel netflixen. Hebben jullie een goede tip om te kijken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@JensterWat fijn om te lezen dat je herstel zo voorspoedig gaat en dat je zelfs binnen zo’n korte periode de pijnstilling al hebt kunnen halveren. 
 

ik heb net je foto’s bekeken, dat gaat prachtig worden! Bij mij zag het er precies zo uit aan het begin, en is ook allemaal goed gekomen. 🥰

 

inderdaad rustig aan doen en lekker chillen. 
Het nieuwe seizoen van La casa de papel is online gekomen. 
Clickbait op Netflix is een nieuwe serie, ook wel een aanrader! 🍿 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster wat fijn om te horen dat het goed gaat en het hele proces mee te kunnen lezen. Dank je wel daarvoor 🥰 !!

 

30 nov is het mijn dag en lig al dagen wakker van de adrenaline maar moet nog wel even 🤣😅 

Dus echt extra fijn om dan mee te kunnen lezen. 

Geniet lekker van je vrije dagen en je rust. Hoop dat dit spoedig herstel mooi doorzet👍🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning. Kom net m’n bed uitrollen. Maar 1x wakker geweest vannacht.
Wat ik me afvraag…..Hoe lang hebben jullie rechtop geslapen? Op zich lig ik prima met al m’n kussens  maar platter zou fijner zijn. Omhoog slapen is goed om het vocht af te voeren, maar hoe lang moet dat? Ik kan prima op m’n rug liggen……

Heb vanmorgen wel de bekende bubbeltjes gevoeld (tietscheetjes). Das wel een gek gevoel. Heb het aan 1 kant gevoeld.

 

Wat ik nog niet verteld heb……naast de arnica tabletjes smeer ik ook etherische oliën tegen zwelling en blauwe plekken. Ik gebruik daarvoor olietjes van therapeutic grade (niet de olietjes van de action of kruidvat😉). Met de olietjes houd ik ook mijn chronische oorontsteking onder controle. 
Mocht iemand meer willen weten dan vertel ik graag mijn ervaringen. En nee, ben geen verkoper, heb ze puur voor eigen gebruik.

 

Vandaag is hubby weer ah werk (thuis gelukkig). Vanaaf komt een dinnetjes op boobykraamvisite  😂
 

@Wendy2020 hoe is het bij jou nu? Alles goed gekomen met de borstband? Heb je nog nieuwe foto’s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2021 om 11:24, Noor45 zei:

@Jensterwat super fijn!! Echt goed om te horen.  
Enne…. Ik heb ook voor de spier maar heb 5 weken serieuze pijn gehad. @Lottje72 ook…. dus je hebt gewoon geluk en daar mag je van genieten!! Zo leuk om te lezen hoe blij je bent!! 😘

Ben vanmorgen serieus vergeten pijnstilling in te nemen….voel amper wat…..wel gek hoor….wacht nog steeds op de man met de hamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-9-2021 om 09:27, Von5385 zei:

Fijn geen blauwe plekken, en dat je niet mega veel last heb. Probeer echt rustig aan te doen! 

 

Bij mij weet ik niet precies wanneer de blauwe plekken ontstonden. Al moet ik zeggen dat ik bijna niets had… alleen een beetje rondom littekens. 

 

Enne… vergeet geen foto’s te maken, ook al zien ze (er in jouw ogen) nog niet uit! Het is wel fijn om ze uiteindelijk te hebben. 

Ik ga de 1e week elke dag foto’s maken, dan is hubby nog in de buurt ☺️. Er zit echt al mega verschil tussen dag 1 en 2. Ben zoooooo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! ik log wat minder in dan rondom de BV merk ik maar wat leuk te lezen dat het achter de rug is en goed gaat! Bij mij is ook alles best voorspoedig gegaan, soms wel iets met ??? maar dat houd je denk toch. 
Jij hebt ook voor de spier he, mag ik bij jou de foto's zien? Ik heb 375cc rond, voor de spier laten plaatsen en moet zeggen dat het best wel snel zakt. Of het is mijn huid, kan ook 😉

In ieder geval, veel plezier ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, LadiDi zei:

Hey! ik log wat minder in dan rondom de BV merk ik maar wat leuk te lezen dat het achter de rug is en goed gaat! Bij mij is ook alles best voorspoedig gegaan, soms wel iets met ??? maar dat houd je denk toch. 
Jij hebt ook voor de spier he, mag ik bij jou de foto's zien? Ik heb 375cc rond, voor de spier laten plaatsen en moet zeggen dat het best wel snel zakt. Of het is mijn huid, kan ook 😉

In ieder geval, veel plezier ermee!

Ik heb ook voor de spier idd.  380 cc anatomisch. Ik ga je toevoegen aan mijn album, mag ik ook bij jou meekijken?

 

toch bijzonder dat het zo enorm verschilt bij iedereen! Moet zeggen dat ik nog steeds hyper ben…..vaak ff vasthouden, kijken, het is soms nog onwerkelijk ofzo. Maar ze zitten er echt 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik ben even afwezig geweest van het forum, maar kan mij nog herinneren dat jij je aan het orienteren was toen ik ongeveer aan de beurt was :) Wat gaat de tijd dan snel opeens! 

 

Blij dat het er opzit?!

Je verslag klinkt goed, super fijn dat het zo goed gaat. Ik kreeg niet het advies mee dat ik half overeind moest slapen, maar ik vond het zelf wat fijner ivm (rug) pijn. 

 

Nou geniet ervan! ze zullen elke dag mooier worden dus je gaat alleen maar nog blijer worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Ja jeetje, jij had wat minder waardoor dat inderdaad een vreemde gewaarwording moet zijn ☺️

Ik heb eigenlijk dezelfde cc maar ik heb rond genomen. Ik had behoorlijk wat ruimte over dus moest goed vullen. Heb ook nauwelijks last gehad en was na 4 dagen alweer aan het werk maar werk in de ict dus dat scheelt een hoop. 

Ik heb je toegang gegeven! je zal zien dat het heel anders is. Ik ben zelf vooral heel blij dat het weer gevuld is dat wat jaren leeg was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, LadiDi zei:

Thanks! Ja jeetje, jij had wat minder waardoor dat inderdaad een vreemde gewaarwording moet zijn ☺️

Ik heb eigenlijk dezelfde cc maar ik heb rond genomen. Ik had behoorlijk wat ruimte over dus moest goed vullen. Heb ook nauwelijks last gehad en was na 4 dagen alweer aan het werk maar werk in de ict dus dat scheelt een hoop. 

Ik heb je toegang gegeven! je zal zien dat het heel anders is. Ik ben zelf vooral heel blij dat het weer gevuld is dat wat jaren leeg was. 

Wat een verschil idd! En wat is het mooi geworden! Wauw! Ik had echt heel veel minder, het was dan ook een langgekoesterde wens, maar had nooit de financiële middelen. En nu was het dan zover! Wat kun je dan blij zijn hè? Vanaaf was een dinnetjes op bezoek, ik nieuwe boobs en zij een nieuwe klarinet….en we zijn allebei even blij! Hoe leuk is dat hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Goow zei:

Hi! Ik ben even afwezig geweest van het forum, maar kan mij nog herinneren dat jij je aan het orienteren was toen ik ongeveer aan de beurt was :) Wat gaat de tijd dan snel opeens! 

 

Blij dat het er opzit?!

Je verslag klinkt goed, super fijn dat het zo goed gaat. Ik kreeg niet het advies mee dat ik half overeind moest slapen, maar ik vond het zelf wat fijner ivm (rug) pijn. 

 

Nou geniet ervan! ze zullen elke dag mooier worden dus je gaat alleen maar nog blijer worden :D

De tijd is voorbij gevlogen! En wat ben ik blij! ik merk nu pas hoe diepgeworteld de wens zat. Ze zitten nog erg hoog, maar ben er nu al zoooooo blij mee! Mijn lijf is nu in verhouding, heeft 51 jaar geduurd, maar alleee, beter laat dan nooit!
 

Ik zag niet tegen de operatie op, en heb het geluk dat het allemaal heel voorspoedig gaat. Maar ben wel heel blij dat het achter de rug is, heb eindelijk boobs! Gebruik al 2 dagen geen pijnstillers meer, ben helemaal niet blauw, heb geen pijn, geen omkrullende bh, kan gewoon plat op m’n rug liggen…..ik zit nog steeds met argusogen uit te kijken naar de man met de hamer! Er zal toch een keer ergens iets mis moeten gaan?! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend goed om te lezen dat je herstel zo goed gaat. En je helemaal gelukkig bent 🎉🍀 En alleen maar fijn dat je vrijwel geen last of pijn ervaart. Ik heb dat ook vrijwel niet gehad. Ik was ook wel bang dat het na een paar weken nog kon komen omdat je dit bijna niet leest. En de man met de hamer zich tevoorschijn tovert, maar hij is nooit gekomen. Het kan dus wel en ik geloof echt dat je lichaam het snel genoeg laat merken. Dusss dat is het goede nieuws🙂 haha. Ik zou wel echt goed je rust pakken. Dat is wel belangrijk en je lekker laten verwennen door je hubby. Ik moest 2 weken rechtop slapen. Dat was de 2e week ellende 😅. Daarna mocht ik gelukkig weer op mijn zij. En heb ook geen blauwe plekken gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 @RN27 ik denk dat ik de man met de hamer maar achter me ga laten…..hij komt niet meer denk ik 😃. Ik geniet enorm, kijk nu al uit naar het shoppen van mooie lingerie 😊. En ondertussen laat ik me vertroetelen door hubby, doe helemaal niks, alleen een wandeltje na het eten. En geduldig wachten  tot ze gezakt zijn, want ze zitten nog erg hoog haha. Morgen controle in de kliniek, ben benieuwd hoe het onder de pleister eruit ziet. Heb bij mij in het brandwondencentrum nagevraagd wat de beste crème voor littekenherstel is en die staat klaar om mee te smeren (Dr Staudt).

 

Ik heb het nu wel mijn schoonouders verteld, we gingen daar eten gister, ze waren alleen maar heel blij voor mij! Voel me zo opgelucht nu 😊. Mijn moeder weet van niks, en dat hou ik voorlopig zo. Heb geen zin in flauwe en quasi grappig bedoelde maar enorm kwetsende opmerkingen…..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-9-2021 om 11:07, Jenster zei:

@Von5385 @RN27 ik denk dat ik de man met de hamer maar achter me ga laten…..hij komt niet meer denk ik 😃. Ik geniet enorm, kijk nu al uit naar het shoppen van mooie lingerie 😊. En ondertussen laat ik me vertroetelen door hubby, doe helemaal niks, alleen een wandeltje na het eten. En geduldig wachten  tot ze gezakt zijn, want ze zitten nog erg hoog haha. Morgen controle in de kliniek, ben benieuwd hoe het onder de pleister eruit ziet. Heb bij mij in het brandwondencentrum nagevraagd wat de beste crème voor littekenherstel is en die staat klaar om mee te smeren (Dr Staudt).

 

Ik heb het nu wel mijn schoonouders verteld, we gingen daar eten gister, ze waren alleen maar heel blij voor mij! Voel me zo opgelucht nu 😊. Mijn moeder weet van niks, en dat hou ik voorlopig zo. Heb geen zin in flauwe en quasi grappig bedoelde maar enorm kwetsende opmerkingen…..

 Jaaaa vooral achter je laten 😃. Alleen maar super fijn dat je vrijwel geen last hebt. Dus lekker van genieten. Is ook zonde als je daar nu heel erg druk om maakt....voor niets. Je bent gewoon één van de gelukkige, die vrijwel geen last heeft van ongemakken en pijn. Gelukkig was ik daar ook 1 van, dus het kan gewoon😃. Ooh nice dat je dit aangeeft welke littekencreme jouw geadviseerd is. Op dit forum lees ik merken zoals Biodermal en eigen merk van Kruidvat. Weet alleen niet of ik het laatste zo snel zou doen.

 

Vooral niet vertellen aan je moeder en lekker in je eigen happy bubbel blijven. Was dat toen in een ander forum en was daar echt van geschrokken. Fiijn dat je schoonouders heel blij voor je zijn. Zo hoort het ook. Iedereen mag best een eigen mening hebben, maar lijkt mij echt kwetsend als je eigen moeder hierover grappen maakt of kwetsende opmerkingen maakt. En zag je foto, ziet al wel verandering hoor. Mooi zeg en komt allemaal goed, dat zakken:) Geduld, geduld, geduld haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234 @RN27 @Ayla Thnx girls! Geduld!! Kan dat woord niet meer horen 🤣.
@Ayla ik las ergens anders dat een kind z’n moeder een dikke stevige knuffel gaf, en toen plop! Prothese los, die dame was 9 weken po! Be careful! Daar moet je toch niet aan denken! Ze krijgt nu een hersteloperatie.
 

Vandaag laatste dagje vrij. Ik ga vandaag lekker op de fiets de hort op. Kijken hoe dat gaat. En vanaaf ook maar ff stukje autorijden proberen, heb ik ook nog niet gedaan. Was nog niet nodig. 
Wat wel ff slikken is, is mijn gewicht. Ik ben 3 kilo zwaarder dan voor de operatie.  Das bijna 800 gr protheses, en ik hoop de rest vocht. Al merk ik aan mijn ringen niets meer. Heb de afgelopen 2 weken geen bal gedaan, en wel lekker gegeten 😊. Nou ja, we gaan het zien over een paar weken. 
 

@Noor45 en @Von5385 hoe gaat het met jullie?
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat fijn om te horen dat t zo goed met je gaat! Hier gaat t ook prima. 
Ik heb t idee dat ze iets zachter worden, al vind ik ze nog steeds vrij stevig. Echter vind ik dat niet zo heel erg. Heb je afgelopen maandag toevallig naar Radar gekeken? Was weer een heel stuk over implantaten en onveiligheid. Er is een doorbraak in onderzoek geweest en dat werd belicht. Echter laat radar dit al jaren terugkomen in hun programma en belichten ze het van 1 kant. Ik merk wel dat ik dat soms lastig vind. Ik ga heel erg in de ‘verdediging’ maar onbewust maakt het me ook wel een beetje bang. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan maar net las ik weer een artikel dat voorbij kwam en dag triggert me dan wel op de een of andere manier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385ik had er vandaag ook in ingelezen, maar dat nieuwe onderzoek is echt wetenschappelijk gezien een storm in een glas water, superzwak onderzoek design en conslusies vanuit media slaan nergens op. Maar ik snap dat het je onzeker maakt. Ik had ook even stress voor ik in het onderzoek dook. Zou ik wel misschien in jouw album mee kunnen spieken? Ik ga ook mentor nemen, alleen dan moderate plus


@Jenster ik ben ook altijd zo gefocussed op m’n gewicht maar dat zal echt nog wel grotendeels vocht zijn hoor en misschien een klein stukje van het niks doen. Vocht is zo verdeeld over je lichaam, dat merk je pas bij je ringen als het extreem is….

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.