Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

28 minuten geleden, Von5385 zei:

@Ayla ik voeg je toe! 
En ik snap idd wel wat je zegt. Het is idd een storm in een glas water. Reactie van dr. Fresow heeft me ook wel gerust gesteld. 
 

 

Ik wilde je net zijn reactie doorsturen. Ik had het meteen gepost na de vraag over lekkende siliconen. Ik dacht……daar gaan we weer…..bewustwording is goed, maar dan wel gefundamenteerd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Von5385 zei:

Hey wat fijn om te horen dat t zo goed met je gaat! Hier gaat t ook prima. 
Ik heb t idee dat ze iets zachter worden, al vind ik ze nog steeds vrij stevig. Echter vind ik dat niet zo heel erg. Heb je afgelopen maandag toevallig naar Radar gekeken? Was weer een heel stuk over implantaten en onveiligheid. Er is een doorbraak in onderzoek geweest en dat werd belicht. Echter laat radar dit al jaren terugkomen in hun programma en belichten ze het van 1 kant. Ik merk wel dat ik dat soms lastig vind. Ik ga heel erg in de ‘verdediging’ maar onbewust maakt het me ook wel een beetje bang. Ik probeer er niet teveel bij stil te staan maar net las ik weer een artikel dat voorbij kwam en dag triggert me dan wel op de een of andere manier. 

Ik heb in een eerdere post van iemand over lekkende protheses de reactie van Roel Fresow (pc) gepost. Ik laat me niet vd wijs brengen. Ik luister naar mijn lijf, en houd het gewoon in de gaten. En verder ga ik genieten van mijn nieuwe boobs! Leven bestaan uit risico’s nemen, nou, kom maar op. Het gaat vaker goed dan fout……en zolang ze de fopspenen in de winkels laten liggen, en dat babies die hele dagen in hun mond mogen hebben, vraag ik me oprecht af waarom de aandacht zo op de implantaten komt te liggen. Ik ken veel meiden met implantaten en niet 1 is er ziek van. Waarmee ik het niet bagataliseer hoor, maar ik wil het graag in het juiste perspectief zien. Ik hoop dat mij die lijdensweg bespaart blijft. En voor de dames die er wel mee moeten dealen hoop ik dat explantatie gauw in het basispakket komt zodat iedereen die ervoor in aanmerking komt ze ook daadwerkelijk kan laten verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor het eerst weer gewerkt en auto gereden. Niemand heeft iets gezegd behalve: wat straal je 😃. Ja zei ik, waar een vakantie al niet goed voor is 😂.

Autorijden ging ook prima. Fietsen gister viel een beetje tegen, een half uur nadat ik thuis was werd ik overvallen door een enorme vermoeidheid. Voorlopig ga ik dus maar ff niet meer fietsen 😉.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Lottje72 zei:

Hey @Jenster hoe gaat het met je? 

Heeeey! Wat lief dat je vraagt! Ik ben vandaag precies 3 weken po! De tijd vliegt! En het gaat supergoed. Kan echt niet anders zeggen. Ik moet heel bewust nadenken over de dingen rustig aan doen, niet bukken, niet armen boven het hoofd etc. Ben sinds deze week weer aan het saxofoon spelen. Gaat gewoon goed, heerlijk om weer te doen. Werken gaat ook prima, nu heb ik een computer baan dus dat scheelt natuurlijk gigantisch. En mijn implantaten zijn voor de spier geplaatst dus dat scheelt ook enorm in het herstel.
Ze zakken tergend langzaam, maar ze zakken wel. De littekens genezen ook erg mooi. Heb nog 2 kleine knoopjes, als die eruit zijn kan ik gaan smeren. Ik zal dit weekend een nieuwe foto plaatsen. Dan kun je ff kijken. 
Merk wel dat ik terughoudend ben in het aantrekken van strakke shirtjes naar m’n werk, daar weet niemand het, en die drempel moet ik nog wel over. Mijn vriendinnen (die het wel weten) zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken. Zij denken dat het niet eens opvalt, omdat ik geen mega boobs heb. Dus volgende week ga ik er voor. Zien wat er gebeurt. Mijn moeder weet het niet, as zondag ga ik haar zien, ben benieuwd of haar iets opvalt. Dan ga ik het wel vertellen, maar anders niet. Eigenlijk te triest voor woorden, maar het is zoals het is.

Hoe is het bij jou? Ben zo benieuwd hoe het is als je al een paar maanden je boobs hebt. Ben je er nog wel mee bezig? Hoe ervaar jij de negativiteit in de media op dit moment?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Jenster wat onwijs lekker dat het zo goed gaat! 😃 Bij mij zitten ze ook voor de spier, maar ik heb niet zoveel geluk gehad als jou, heb echt wel 5 weken pijn gehad. Met 9 weken ben ik weer gaan sporten, toen voelde het ook nog niet helemaal fijn, maar wilde het toch weer op gaan pakken. Kan nu zeggen (inmiddels 5 maanden) dat ik geen last meer heb. Ben benieuwd naar je foto's. Je terughoudendheid snap ik wel. Vind het ook spannend als ik een hemdje of shirt of wat dan ook aan heb met een decolleté, dan heb ik ook een soort angst van zullen ze het zien en er over beginnen. Met gewone kleding valt het niet op omdat ik altijd flinke push-up bh's heb gedragen en nu dus gewone bh's😊. Idd triest zoals je zegt over je moeder, maar lees al een poosje met je mee en snap je volkomen. Succes as zondag 😉 Verder gaat het goed met mij, ben er erg blij mee en ze worden steeds meer eigen. Ben er nog wel mee bezig omdat ik toch nog steeds "dingen" voel🙈 heb opeens sinds 2 weken weer overgevoelige tepels😂 om een voorbeeld te geven. Heb vorige week eindelijk mijn 3 maanden controle gehad (mijn pc was met zwangerschapsverlof) heb het toen ook voorgelegd wat er allemaal aan de hand is in de media, ze zegt dat dat niet goed onderbouwd is en dat de onderzoeken zijn gedaan onder 400 vrouwen die al klachten hadden...ze zegt "je moet het zien als een onderzoek onder 400 MS-patiënten en die dan testen of ze MS hebben...dan krijg je ook een uitslag van 100%" Ze erkent wel dat ze kunnen gaan zweten of lekken en dat je klachten kan krijgen. Ook verwees ze me naar de website van NVPC ( https://www.nvpc.nl/nieuws_detail.php?nieuws_id=447 ) hierbij de link van de reactie van NVPC op alle aandacht van de media. Zelf ben ik er niet zo bang voor, ken verschillende mensen om me heen die al jaren implantaten hebben en geen klachten. Zoals je zelf al geschreven had is de kans klein dat je klachten krijgt. Maar mocht ik klachten krijgen heb ik met mijn man afgesproken om ze er dan uit te laten halen. Succes met je verder herstel, maar dat komt vast wel goed bij jou😃 Geniet van het saxofoon spelen en alvast een goed weekend 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jenster, wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk om weer steeds meer dingen te kunnen he? Benieuwd naar je foto’s!

 

Ik ben wel gewoon strakke shirts enzo gaan dragen (zoveel leuker nu ☺️). Goede vrienden weten het, dus dat maakt niet uit. Kennissen en collega’s moeten zelf maar denken wat ze willen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx @Lottje72 en @boob1234. Ik ga het ook gewoon maar doen denk ik. Strakke shirtjes dragen! En fijn om weer dingen te kunnen doen idd! Maaruh……ik heb 2 leren jassen, en die zitten nu strak om m’n boobs haha. Bijzondere ervaring hoor!

 

@Lottje72 fijn die extra uitleg nog van jouw pc! Dat lees je allemaal niet in de media!
 

Ik heb het vandaag mijn moeder wel verteld. Ze zou idd beginnen met een heel veroordelend gebeuren maar heb het in de kiem gesmoord. Heb gezegd dat het een mededeling was en dat het niet ter discussie stond. Ik ga het er verder niet met haar bespreken!

 

Heb een foto geplaatst, alleen van de voorkant en de littekens. Was vergeten een foto van de zijkant te maken 😔
 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Jenster, wat goed van je dat je zo duidelijk naar je moeder bent geweest👍

En ik ben ook erg blij met de uitleg van mijn pc, geeft toch wel rust😊En heb even je foto's bekeken...maar ook al is het alleen een foto van de voorkant...wat een verschil al, ze worden prachtig😍je littekens zijn er ook goed uit😃 Bij mij was het een leuk spijkerjurkje wat niet meer dicht gaat, idd een bijzondere ervaring😁Fijne dag. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-10-2021 om 22:42, Jenster zei:

Thnx @Lottje72 en @boob1234. Ik ga het ook gewoon maar doen denk ik. Strakke shirtjes dragen! En fijn om weer dingen te kunnen doen idd! Maaruh……ik heb 2 leren jassen, en die zitten nu strak om m’n boobs haha. Bijzondere ervaring hoor!

 

@Lottje72 fijn die extra uitleg nog van jouw pc! Dat lees je allemaal niet in de media!
 

Ik heb het vandaag mijn moeder wel verteld. Ze zou idd beginnen met een heel veroordelend gebeuren maar heb het in de kiem gesmoord. Heb gezegd dat het een mededeling was en dat het niet ter discussie stond. Ik ga het er verder niet met haar bespreken!

 

Heb een foto geplaatst, alleen van de voorkant en de littekens. Was vergeten een foto van de zijkant te maken 😔
 

 

Oh wow, wat wordt het mooi! Kan me voorstellen dat je superblij bent 🤩

 

Ik heb ook bij een paar bloesjes en jumpsuits dat ze minder hoog dicht kunnen, maar heb daar geen problemen mee 😅 Bij jasjes is het wel onhandig natuurlijk ☺️

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit niet meer zoveel op het forum omdat het met mij en de boobs hartstikke goed gaat.. ze voelen al een tijdje helemaal eigen dus ben er eigenlijk niet meer zoveel mee bezig.. behalve mezelf met of zonder bh regelmatig bewonderen in de spiegel 🤣

Maar wow zeg! Wat zien je boobs er nu al supermooi uit!! 😍

Jij moest ook nog zo lang wachten en leek geen einde aan te komen en nu heb je je prachtige borsten eindelijk! :1bouncingboobs:

Ben echt heel blij voor je en zal zo nu en dan 's spieken in je album 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234 hahah ja! ik vind het wel lollig hoor! HEb gister voor het eerst een strak shirt naar mn werk aan gehad.....ik heb me druk gemaakt om niks. Totaal geen blijken van verwarring gehad, ook geen ogen die afdwaalden haha. Gister nog met een vriendin erover gehad, en zij snapt dat wel. Ze zegt: het ziet er gewoon natuurlijk uit, dit past gewoon bij je. 

 

@Marietjuh Heeeeey! Wat leuk om wat van je te horen! En wat fijn dat het zo goed gaat! Jij bent al bijna een jaar onderweg nu! Ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe jouw boobs er nu uitzien? Tot wanneer zag je nog verandering?

De tijd is echt voorbij gevlogen, kon de klok wel vooruit kijken, en nu heb ik ze al bijna 4 weken! Kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen voor lingerie!! Jeujjjj!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2021 om 20:20, Jenster zei:

Ik heb in een eerdere post van iemand over lekkende protheses de reactie van Roel Fresow (pc) gepost. Ik laat me niet vd wijs brengen. Ik luister naar mijn lijf, en houd het gewoon in de gaten. En verder ga ik genieten van mijn nieuwe boobs! Leven bestaan uit risico’s nemen, nou, kom maar op. Het gaat vaker goed dan fout……en zolang ze de fopspenen in de winkels laten liggen, en dat babies die hele dagen in hun mond mogen hebben, vraag ik me oprecht af waarom de aandacht zo op de implantaten komt te liggen. Ik ken veel meiden met implantaten en niet 1 is er ziek van. Waarmee ik het niet bagataliseer hoor, maar ik wil het graag in het juiste perspectief zien. Ik hoop dat mij die lijdensweg bespaart blijft. En voor de dames die er wel mee moeten dealen hoop ik dat explantatie gauw in het basispakket komt zodat iedereen die ervoor in aanmerking komt ze ook daadwerkelijk kan laten verwijderen.

Wat goed geschreven! Precies dit dus. Hier sluit ik mij helemaal bij aan! 

al begrijp ik wel dat er ook meiden zijn die erg schrikken van de nieuwsberichten en inderdaad de eenzijdige kant waarop het belicht wordt..

 

Maar buiten dat @Jensterhoe is het nu met je? Wat zien je foto’s er prachtig uit! Echt heel mooi gezakt al zeg!

hoe is het opstarten op je werk gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Wendy2020 zei:

Wat goed geschreven! Precies dit dus. Hier sluit ik mij helemaal bij aan! 

al begrijp ik wel dat er ook meiden zijn die erg schrikken van de nieuwsberichten en inderdaad de eenzijdige kant waarop het belicht wordt..

 

Maar buiten dat @Jensterhoe is het nu met je? Wat zien je foto’s er prachtig uit! Echt heel mooi gezakt al zeg!

hoe is het opstarten op je werk gegaan?

Haaaaai Wendy! Dat ging supergoed, ben begonnen met 1 dagje werken, en toen had ik al weer 3 dagen weekend 🤪. Maar buiten dat, het ging supergoed. Ik heb vooral een PC baan, dus het was allemaal heel goed te doen. WErken ging daarna prima. Na 2 weken ben ik ook alweer saxofoon gaan spelen, ging ook prima. Heerlijk om weer te doen! Ben nu al bijna 5 weken po. En ik voel eigenlijk niets meer van ongemak ofzo. Nog een heel klein stukje onder mijn tepel is nog doof, maar de rest voelt weer net als vanouds. Nu al! Ik zal nog een foto van 4 weken plaatsen. Op die kan ik heel goed zien dat ze toch al behoorlijk aan het zakken zijn.

Hoe is het met jou? Helemaal heppie de peppie nu? Zijn jouw boobs al waar ze moeten zijn, of zie jij ze ook nog steeds veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ayla zei:

Zoooo leuk, wat heerlijk dat je herstel zo soepel gaat! Is het dan niet lastig om te denken aan niet je armen optillen?

 

bij mij komt het steeds dichterbij, 2,5 week nog 😅

Haaaai! Ja! Ik moet heel bewust nadenken, ongemerkt doe ik anders toch van alles. Maar het is zoooo gaaf!! Ben er zo blij mee!! En voor jou spannend!! Ben je nerveus? Voor je het weet ben je weer thuis mét boobs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2021 om 08:45, Ayla zei:

Ja best wel, vooral dat ik spijt ga krijgen omdat er dan iets misgaat en dat het dan mijn schuld is omdat ik zonodig een onnodige operatie moet ondergaan 🙄😅🙈
 

maar kijk er ook naar uit hoor, blij als ik het gehad heb ook

Ik snap je hoor, het blijft toch wel een beetje 2-ledig….gelukkig ben je al snel aan de beurt!

 

ik ben nu 5 weken po! Time flies. Ik heb een nieuwe foto toegevoegd. Als ik zo kijk dan denk ik niet dat ik volgende week al bh’s kan gaan shoppen. Ze zakken wel, maar erg langzaam. Rechts blijft ook achter. Dus ik ga mijn geld er nog niet aan uitgeven denk ik. 
 

vraagje algemeen; hebben jullie na 6 weken je po bh ritueel verbrand of ben je deze toch nog wel blijven dragen? Lijkt me heel gek in ene niet meer ingesnoerd te zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 lijkt me ook heel gek in ene zonder te zijn.  Het langste dat ik zonder m’n po bh was, was onder de douche….dus Max 10 min. Ik ben heel benieuwd hoe ik het ga ervaren.

 

@Lottje72 bizar hè hoe snel? En nu geduld haha. Gelukkig heb ik jullie als voorbeeld, en klets ik met @Noor45. Daardoor maak ik me geen zorgen, ook al gaat het langzaam en kan ik ze wel op hun plek kijken haha. 
 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 26-11-2021 om 10:02, Lottje72 zei:

Hey @Jenster hoe gaat het met je? Al helemaal hersteld? Inmiddels alweer 2 maanden geleden voor je 😉

 

Haaaaaaai @Lottje72 Ik ben helemaal hersteld! Het gaat echt supergoed. Merk wel dat ik mijn boobs aan de kleine kant vind, maar ik geloof dat veel meiden dat hebben 😇. Vooral van de zijkant vind ik het weinig projectie hebben, dat had van mij wel meer gemogen. Maar verder ben ik erg blij, vanaf de voorkant gezien vind ik het erg mooi ook al ben ik niet symmetrisch. Ik kijk met veel plezier in de spiegel. Ik zal binnenkort nieuwe foto's plaatsen. Ze moeten naar mijn idee nog wel meer zakken. Maar dat hoor ik woensdag. Dan heb ik mijn 3 maanden controle. 10 september ben ik geopereerd. Slaap tegenwoordig zonder het harnas. Ik vind dat toch wel heel fijn. En ik had met 6 weken 3 bh's gekregen van hubbie, maar ik geloof dat die nu toch wel aan de kleine kant zijn. Ik ben van 80A naar 80D gegaan. Hoe blij kun je dan zijn.

Hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.