Ga naar inhoud

Jenster : 10 september 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Sinds vandaag ben ik lid van dit forum, wat fijn dat ik jullie er zijn en dat ik jullie heb gevonden!! Zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Jennie, ben 51 jaar en speel heel graag saxofoon. Mijn hele leven "baal" ik al van mijn kleine borsten. Ik ben 1,80 m lang, weeg 75 kg en heb bh maat 75a. Dat is meer geweest, maar sinds ik veel ben afgevallen is er niets meer van over, tel daar de 2 zwangerschappen incl 2x 1 jaar borstvoeding bij en dan zijn de theezakjes een feit 😉.

Mijn vriend trok me 2 weken geleden over de streep: als je nou daar zo mee zit (na het zoveelste gesprek over mijn boobs), waarom laat je er dan niks aan doen? Dus knop om, ik ga ervoor! Ik ben me sindsdien aan het oriënteren. Er is zo'n enorme schat aan informatie dat het me wel een beetje overweldigd allemaal, maar ik ga me rustig inlezen . Ik houd een excel file bij waarin ik alle vragen opschrijf die in me opkomen.

Maar welke kliniek, welke arts, welk implantaat? Ik weet het allemaal nog niet. Ik hoop door hier te lezen en mee te mogen praten een duidelijk beeld te krijgen van wat het uiteindelijk moet worden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter laat dan nooit!! Ik ben vandaag 3 weken po en ik ben zo blij met m’n beslissing. Ik ben bij Faceland geweest voor een consult maar kreeg daar niet zo’n fijn gevoel.. gelukkig heb ik wel een stel vriendinnen in m’n groep die ook hun borsten hebben vergroot en zij zijn allemaal geholpen bij Frans Straten - kliniek Heyendael in Groesbeek. Daar heb ik mijn verhaal gedaan dat ik ze zo natuurlijk mogelijk wou hebben. We kwamen uit op 300 en 345 cc. Na lang twijfelen toch de 345 cc gekozen omdat je al snel ergens aan went en misschien spijt gaat krijgen als je de keuze had groter te nemen. Vooral voor dat geld mag je wel een beetje uitpakken vind ik. Uiteindelijk dus 345 cc Mentor, achter de spier, anatomisch laten plaatsen. Ben heel erg tevreden over de kliniek en mag ze nog altijd (natuurlijk) dagelijks bellen als ik met vragen zit. Succes met je oriëntatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je de knop omgezet hebt en je man erachter staat

 

Ik herken je verhaal wel, ik ben ietsje jonger maar idd altijd ongelukkig geweest met m’n borsten. Ik heb er tranen om gelaten en momenten gehad dat ik ze redelijk accepteerde. Maar het voelde nooit ok 

 

Een half jaartje terug voor het eerst sinds lange tijd tegen m’n vriend gezegd dat ik droomde (letterlijk een droom gehad) van grotere borsten, en dat ik dat heel graag zou willen en hij zoiets had. Nou dan maak je toch een afspraak bij zo’n dokter.

 

Mijn zoektocht was redelijk kort. Een vriendin tipte me op de Instagram account van dr Wouter van der Pot. Nou toen was ik verkocht haha. Onder andere hier nog eea gelezen over zowel vd Pot als andere artsen maar uiteindelijk ben ik bij m’n eerste keuze gebleven.

 

fijn dat je het forum gevonden hebt. Welkom. Er zijn hier zoveel dames met verhalen en ervaringen. Hopelijk maakt dat de zoektocht naar de juiste arts voor jou een stukje makkelijker 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jennie, 

 

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. 
Ik ben 36 en heb al zoveel opmerkingen, onzekerheden en een negatief beeld over mijn kleine borsten (70/75a(a)) moeten doorstaan dat ik het na 2 kinderen en twijfels ook tijd vond om voor een borstvergroting te gaan. 
2 weken geleden ben ik geopereerd. 
 

Ik kom uit de omgeving van Nijmegen en heb veel reviews en ervaringen van klinieken (in een straal van ca 75km) bekeken.  
Uiteindelijk ben ik voor Klaverklinieken in Heesch (bij Oss) gegaan. Dit is een kleinschalige kliniek met ervaren plastisch chirurgen. Ze opereren in kliniek Heijendaal en bestaan nu 2 jaar. De pc’s hebben beiden voor een andere kliniek gewerkt maar wilden voor zichzelf beginnen en het persoonlijker maken dan het commerciële wat je bij vele klinieken ziet. Ik heb meerdere klinieken gesproken en vond deze aan de telefoon al erg prettig overkomen. Uiteindelijk was dit ook tijdens het consult en de hele begeleiding eromheen. Het hele team is super vriendelijk, ze nemen tijdens het consult echt alle tijd voor je en mijn pc (dr Fresow) keek ook echt naar mij en voelde zo goed aan wat ik wel en niet wilde. Voordeel was dat ik ook nog eens binnen een maand geholpen kon worden. De pijn is me echt 100% meegevallen. Uiteindelijk heb ik 425cc mentor high profile xtra gekregen en zijn ze dual plane geplaatst.  Meer kon echt niet ivm mn lichaamsbouw (ik ben 1m74, 56 kg en heel slank), dit zag er nog natuurlijk uit en dat was mijn wens ook. Ik wilde niet van zulke grote borsten dat men zou zeggen “he tieten waar ga je met die vrouw heen”. 


Succes met je oriëntatie en het maken van je kliniek keuze! En vragen stellen kan hier altijd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Frukje zei:

Wat fijn dat je de knop omgezet hebt en je man erachter staat

 

Ik herken je verhaal wel, ik ben ietsje jonger maar idd altijd ongelukkig geweest met m’n borsten. Ik heb er tranen om gelaten en momenten gehad dat ik ze redelijk accepteerde. Maar het voelde nooit ok 

 

Een half jaartje terug voor het eerst sinds lange tijd tegen m’n vriend gezegd dat ik droomde (letterlijk een droom gehad) van grotere borsten, en dat ik dat heel graag zou willen en hij zoiets had. Nou dan maak je toch een afspraak bij zo’n dokter.

 

Mijn zoektocht was redelijk kort. Een vriendin tipte me op de Instagram account van dr Wouter van der Pot. Nou toen was ik verkocht haha. Onder andere hier nog eea gelezen over zowel vd Pot als andere artsen maar uiteindelijk ben ik bij m’n eerste keuze gebleven.

 

fijn dat je het forum gevonden hebt. Welkom. Er zijn hier zoveel dames met verhalen en ervaringen. Hopelijk maakt dat de zoektocht naar de juiste arts voor jou een stukje makkelijker 😊

 

Ik heb idd de verhalen van Dr van der Pot gelezen, maar hij werkt ook in het ziekenhuis waar ik werk, en ik zit regelmatig met de artsen om tafel. Ik zie het nu nog niet zitten om door hem geopereerd te worden. Als na research blijkt dat hij toch als beste eruit komt voor mij dan moet ik over mijn weerstand heen vrees ik 😳

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Von5385 Dank voor je leuke bericht! Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit of het in de buurt is bij me. Ik woon in de buurt van Haarlem, maar reizen vind ik niet erg. Ik zit idd ook in diezelfde straal te kijken. Jouw kliniek had ik nog niet bekeken, ga ik nu wel doen 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Frukje Wat een fijn bericht van je. Ik heb nu ontdekt hoe ik kan taggen zonder het hele bericht steeds te delen haha.

Mijn man keek me echt aan met van die ogen: wat een gezeur, verander wat je niet kunt accepteren. Hup! ga ervoor. Dus toen was ik ook meteen om haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lzjb Wat een warm welkom zo! Groesbeek had ik ook al het eea over gelezen idd. Zal me er nog verder in verdiepen!

Mss moet ik mijn focus gaan leggen op arts. Ik ga iig het forum goed doorspitten,  dan komt er vast wel een richting naar boven 🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van mij is bij de Bergman kliniek in Bilthoven geweest, alleen haar pc is nu met pensioen. Er is vast nergens een excel file beschikbaar waarin staat welke arts wat doet he 🤪? Het wordt gewoon vergelijkend warenonderzoek doen vrees ik.

 

Zijn er hier ook meiden in Belgie bij de Wellness kliniek geweest? Zag iig 1 reactie op het forum, maar vroeg me af of er nog meer geweest zijn. Prijstechnisch is het daar erg interessant namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jenster zei:

 

Ik heb idd de verhalen van Dr van der Pot gelezen, maar hij werkt ook in het ziekenhuis waar ik werk, en ik zit regelmatig met de artsen om tafel. Ik zie het nu nog niet zitten om door hem geopereerd te worden. Als na research blijkt dat hij toch als beste eruit komt voor mij dan moet ik over mijn weerstand heen vrees ik 😳

Oooh ja dat kan apart zijn, of juist wel vertrouwd 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster, welkom hier!

Wat goed dat je de keuze maakt voor jezelf!

Ik ben 46 jaar en vandaag 2 weken po. 
Ik ben geholpen in kliniek Veldhoven. Er was vlak voor ok even wat gedoe omdat de implantaten niet leverbaar waren, maar uiteindelijk toch op tijd binnen gekregen en  ben ik toch bij Veldhoven gebleven. Daar ben ik nu wel blij mee. Goed geholpen en vriendelijk personeel. 
Ik heb ronde protheses van Mentor 325cc gekregen voor de spier om de leegte bovenin mijn borsten wat meer op te vullen. De cc zeggen op zich niet zo veel. De ene krijgt met 300cc enorme borsten en de ander met 300cc een meer bescheiden maat. Alles hangt af van de voor situatie (ieder lijf is uniek)!

Als je vragen hebt hoor ik het we. 
Succes en plezier met de voorbereiding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 Wat lief! Dankje wel. Fijn om te horen dat ik niet de enige "wat oudere" ben die er ook voor gaat! Dat vraag ik me nog wel af....moet ik dit allemaal willen op mijn leeftijd??? Maar tot nu toe is het antwoord echt volmondig JA! Veldhoven zeg je, ik ga kijken!

 

En zo fijn dat iedereen zo behulpzaam is! Ik ga denk ik een album aanmaken, en dan plaats ik daar een vóór foto in. Wellicht kunnen jullie dan even meekijken en alvast wat tips geven? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch weer te snel geplaatst....moet nog wel even wennen dat ik mijn bericht niet kan aanpassen als ik wat vergeten ben 😉.

 

@Diana75jij bent nu 2 weken po. Wat spannend! Gaat het allemaal goed? Is het mee of tegen gevallen? Mijn borsten zijn aan de bovenkant ook leeg, mss volstaat een vergroting alleen niet eens. Misschien moet ik ook wel een lift, heb geen idee. Ben nog nergens op consult geweest......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Jenster

Welkom op het forum👋, wat leuk en spannend dat je eindelijk de knoop hebt doorgehakt. Zelf ben ik ook wat ouder🙈...48 jaar...maar ben super blij met mijn beslissing.  Ik ben bij Boerhaave geweest en ben morgen 4 weken PO. Het herstel is voor mij tot nu toe wat tegen gevallen (eerder onderschat) maar dat mag de pret niet drukken als ik naar het resultaat kijk 🙂 

 

Wens je heel veel succes met je research👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom hier. Ik had hetzelfde als jij. Ik wil al jaren een bv en nu pas de knoop doorgehakt.  Als je in Haarlem woont en je niet naar Blooming gaat, zou ik zeker eens bij Boerhaave kijken. Ik ben 3 weken geleden geopereerd door dr Schuringa. Hele prettige arts. Dr Vd Weij is ook heel fijn. Maar lees hier over alle artsen van Boerhaave goede berichten. Ik vind het ook prettig dat Boerhaave goed bereikbaar is, 7 dagen per week van 7 tot 22 uur. Ben ook nog bij Bergman in Amsterdam geweest, bij dr Verduijn. Heel anders, ook prettig, wel goed om te vergelijken. Succes x
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! 🤗 Wat goed dat je de beslissing hebt genomen om voor jezelf te kiezen! Spannend maar vooral ook leuk!! 😄

En ach, leeftijd is maar een getal. Ik ben 43 en ook pas de knoop doorgehakt maar heb er geen moment spijt van gehad!

Ik ben begin dit jaar door dr. Van der Weij geopereerd en heb 300 cc mentor anatomisch voor de spier gekregen.

Ben echt zoooo blij met het resultaat! Ook na 2 kids en beide borstvoeding te hebben gegeven nog maar weinig over van mijn ooit zo mooie c-cup haha. Zat op een vrij lege 75B en zit nu op een 75D. Maar wat @Diana75 ook zegt, je voorsituatie is grotendeels bepalend hoe ze gaan worden.

Als je wilt kan ik toegang geven tot mijn album.. kun je een beetje kijken en vergelijken 🧐

 

Veel succes en plezier met het maken van je keuze!! ☺️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 wat fijn om te lezen! Ik ben dus niet gek Haha. Boerhave ga ik naar kijken. Dank voor de tip! Ik lees idd goede verhalen over de chirurgen daar. Herstel valt tegen zeg je, zou je het nogmaals doen als je het over mocht doen? (Gewetensvraag Haha). Ik vind het wel heel spannend, maar dat lijkt me logisch. Denk dat iedereen dat vindt. Merk ook dat ik steeds meer zin in krijg! 

 

@Noor45ook herkenbaar idd! Ik ga niet naar blooming, alle artsen daar werken ook in het ziekenhuis waar ik werk. En ik zit veel met hen om de tafel 😏 ik wil dit gescheiden houden. Boerhave hoor ik idd vaker! Ik zal de artsen daar eens Googlen. Valt me wel op dat hier weinig bij Bergman zijn geweest?

 

@Marietjuh dank! Nu ik er zo mee bezig ben vraag ik me af waarom ik dit niet eerder heb gedaan! Stom hè.... ik ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat worden. Heb werkelijk geen idee!ik heb nu 75a, beetje leeg ook. Ik zou graag willen kijken bij je, super dat dat mag! Ik moet alleen nog ff uitzoeken hoe dat werkt met foto’s enzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jenster zei:

@Lottje72 wat fijn om te lezen! Ik ben dus niet gek Haha. Boerhave ga ik naar kijken. Dank voor de tip! Ik lees idd goede verhalen over de chirurgen daar. Herstel valt tegen zeg je, zou je het nogmaals doen als je het over mocht doen? (Gewetensvraag Haha). Ik vind het wel heel spannend, maar dat lijkt me logisch. Denk dat iedereen dat vindt. Merk ook dat ik steeds meer zin in krijg! 

 

@Noor45ook herkenbaar idd! Ik ga niet naar blooming, alle artsen daar werken ook in het ziekenhuis waar ik werk. En ik zit veel met hen om de tafel 😏 ik wil dit gescheiden houden. Boerhave hoor ik idd vaker! Ik zal de artsen daar eens Googlen. Valt me wel op dat hier weinig bij Bergman zijn geweest?

 

@Marietjuh dank! Nu ik er zo mee bezig ben vraag ik me af waarom ik dit niet eerder heb gedaan! Stom hè.... ik ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat worden. Heb werkelijk geen idee!ik heb nu 75a, beetje leeg ook. Ik zou graag willen kijken bij je, super dat dat mag! Ik moet alleen nog ff uitzoeken hoe dat werkt met foto’s enzo. 

@Jensterdat had ik ook, als je eenmaal de knoop door hebt gehakt wordt je alleen maar enthousiaster😃 En ja ik zou het zo weer overdoen, ben zo blij dat ik nu borsten heb😊 neem het herstel op de koop toe, gaat toch met hele kleine stapjes steeds beter👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Jenster zei:

@Lottje72 wat fijn om te lezen! Ik ben dus niet gek Haha. Boerhave ga ik naar kijken. Dank voor de tip! Ik lees idd goede verhalen over de chirurgen daar. Herstel valt tegen zeg je, zou je het nogmaals doen als je het over mocht doen? (Gewetensvraag Haha). Ik vind het wel heel spannend, maar dat lijkt me logisch. Denk dat iedereen dat vindt. Merk ook dat ik steeds meer zin in krijg! 

 

@Noor45ook herkenbaar idd! Ik ga niet naar blooming, alle artsen daar werken ook in het ziekenhuis waar ik werk. En ik zit veel met hen om de tafel 😏 ik wil dit gescheiden houden. Boerhave hoor ik idd vaker! Ik zal de artsen daar eens Googlen. Valt me wel op dat hier weinig bij Bergman zijn geweest?

 

@Marietjuh dank! Nu ik er zo mee bezig ben vraag ik me af waarom ik dit niet eerder heb gedaan! Stom hè.... ik ben heel benieuwd hoe het bij mij gaat worden. Heb werkelijk geen idee!ik heb nu 75a, beetje leeg ook. Ik zou graag willen kijken bij je, super dat dat mag! Ik moet alleen nog ff uitzoeken hoe dat werkt met foto’s enzo. 

Haha echt he maar goed, ben nu echt zoooo blij met ze enne beter laat dan nooit! 😅

Ik ga je toevoegen aan mijn album! Je klikt links op mijn naam en dan kies je voor het tabblad "Album".

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Jenster zei:

@Marietjuh ik heb me volledig lopen vergapen in jouw album! Mijn hemel, wat is dat mooi geworden! Dat is exact hoe ik het voor ogen heb. Maar mijn vóórsituatie is toch wel anders helaas.....ben heel benieuwd wat er van te maken is bij mij 😊

Ahhh lief zeg, dankjewel! 😘 Ik ben ook zoooo blij met mijn nieuwe vriendinnen, had ook niet verwacht dat ze er zo natuurlijk uit zouden zien en aanvoelen dus props voor dr. Van der Weij haha!

Een goede pc kan er zeker wel iets heel moois van maken, gaat bij jou ook helemaal goedkomen!

Ben je al wat verder met je oriëntatie welke kliniek of pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Marietjuh zei:

Ahhh lief zeg, dankjewel! 😘 Ik ben ook zoooo blij met mijn nieuwe vriendinnen, had ook niet verwacht dat ze er zo natuurlijk uit zouden zien en aanvoelen dus props voor dr. Van der Weij haha!

Een goede pc kan er zeker wel iets heel moois van maken, gaat bij jou ook helemaal goedkomen!

Ben je al wat verder met je oriëntatie welke kliniek of pc?

Ik neig toch wel naar Boerhave en pc vd Weij. Heb zijn galerij bekeken, en vind het prachtig wat hij doet.  En jouw boobs zijn echt geweldig, of het bij mij ook zo mooi wordt is maar de vraag natuurlijk. Mijn vóór situatie is toch wel anders dan de jouwe, maar het komt vast goed. Het geeft al iets van rust dat ik een richting heb nu! Dat is al fijn. Ondertussen loop ik nu weer met “kipfilets” in m’n bh om eens te kijken hoe groter bevalt 😊. Alleen het vasthouden daarvan is al fijn Haha. Normaliter draag ik ze niet iedere dag.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.