Ga naar inhoud

Voorstellen en welke chirurg limurg?


Coco1

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

mijn naam is Coco 27 jaar 

woonplaats limburg

2 kindjes en 4 jaar geleden mijn eerste borsvergroting gehad Motiva demi 300cc.

deze vond ik al meteen aan de kleine kant en wil nu graag opnieuw voor een borstvergroting.

 

nu ben ik op zoek naar dames die mij in limburg een kliniek of chirurg aan raden, een chirurg die niet vies is van grote borsten en dus niet alleen voor natuurlijk willen gaan.

 

ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

 

liefs coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geeft niks, ik weet niet hoe zuidelijk in Limburg je woont? Ik woon in het noordelijkste puntje van Limburg. Ben bij Klaverklinieken in Heesch behandeld. Ik heb veel reviews en ervaringen van klinieken (in een straal van ca 75km) bekeken.  
Uiteindelijk ben ik voor Klaverklinieken in Heesch (bij Oss) gegaan. Dit is een kleinschalige kliniek met ervaren plastisch chirurgen. Ze opereren in kliniek Heijendaal (Groesbeek/Nijmegen) en bestaan nu 2 jaar. De pc’s hebben beiden voor een andere kliniek gewerkt maar wilden voor zichzelf beginnen en het persoonlijker maken dan het commerciële wat je bij vele klinieken ziet. Ik heb meerdere klinieken gesproken en vond deze aan de telefoon al erg prettig overkomen. Uiteindelijk was dit ook tijdens het consult en de hele begeleiding eromheen. Het hele team is super vriendelijk, ze nemen tijdens het consult echt alle tijd voor je en mijn pc (dr Fresow) keek ook echt naar mij en voelde zo goed aan wat ik wel en niet wilde. Voordeel was dat ik ook nog eens binnen een maand geholpen kon worden. De pijn is me echt 100% meegevallen. Uiteindelijk heb ik 425cc mentor high profile xtra gekregen en zijn ze dual plane geplaatst.  Meer kon echt niet ivm mn lichaamsbouw (ik ben 1m74, 56 kg en heel slank), dit zag er nog natuurlijk uit en dat was mijn wens ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Coco! 
 

Ik ben niet zo heel bekend met klinieken zuidelijker, maar genoeg kennis hier op t forum 

 

heb je toentertijd nog pc’s gesproken die je opnieuw zou kunnen bezoeken? 
succes met de zoektocht 😊

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.