Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hi dames,

Zo blij om dit even te kunnen delen.. heb zelfs een traantje weggepinkt vanmorgen bij het passen van de bikini. Ik ben pas 2,5 week po maaarrr heel voorzichtig toch mn eerste nieuwe bikini aangepast. Het bandje wel nog eventjes gelaten voor wat het was. Ik ben nu al zooo tevreden maar nog heel eventjes geduld tot het echte resultaat. 
Hoe voelde jullie je na het passen van je eerste bh/bikini na de operatie??

PS. Shein heeft echt de leukste bikini’s voor hele leuke prijsjes.

 

Liefs!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii 🤗 Bikini staat je prachtig! Alles ziet er echt zovele mooier uit he met mooie boobies!! 🥰

Fijn dat je al nu al zo blij bent met het resultaat.. ze zien er heel mooi uit!

Ik ben inmiddels 4 maanden po maar kan me nog goed herinneren hoe leuk het was om voor het eerst te passen!

Heb ook wel wat foto's van verschillende passessies in mijn topic gepost 😅

Nou vooruit dan maar, nog eentje dan 🤣

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Marietjuh zei:

Haii 🤗 Bikini staat je prachtig! Alles ziet er echt zovele mooier uit he met mooie boobies!! 🥰

Fijn dat je al nu al zo blij bent met het resultaat.. ze zien er heel mooi uit!

Ik ben inmiddels 4 maanden po maar kan me nog goed herinneren hoe leuk het was om voor het eerst te passen!

Heb ook wel wat foto's van verschillende passessies in mijn topic gepost 😅

Nou vooruit dan maar, nog eentje dan 🤣

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dank je wel! Die van jou zien er ook super mooi uit. Tot nu toe alleen dit kunnen ‘aantrekken’, dus het is nog een grote verrassing hoe het straks allemaal staat in bh’s en shirtjes. Geen twijfel hoor, het gaat er sowieso goed uit zien. Kan alleen niet wachten haha!!

Fijn dat je al 4 maanden verder bent. Is het allemaal verder goed gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Hoixxxx zei:

Wat ziet dat er ontzettend mooi uit zeg! Ik snap dat je ook even emotioneel bent... als het zo lang een onzekerheid is geweest! En het er dan nu al zo prachtig uitziet! Geniet ervan 🥰  

Lieffff, dank je wel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Lzjb zei:

Dank je wel! Die van jou zien er ook super mooi uit. Tot nu toe alleen dit kunnen ‘aantrekken’, dus het is nog een grote verrassing hoe het straks allemaal staat in bh’s en shirtjes. Geen twijfel hoor, het gaat er sowieso goed uit zien. Kan alleen niet wachten haha!!

Fijn dat je al 4 maanden verder bent. Is het allemaal verder goed gegaan? 

Thanx! Kan wel zien dat die van jou al heel mooi worden en als ze nog verder gaan zakken worden ze alleen maar mooier 🥰

Ik vind het nog steeds leuk om nieuwe kleding te passen haha! Nog even en dan kun je nog meer leuke dingen gaan passen! 

Ja ik heb echt een fijn herstel gehad, weinig pijn dus het is me echt 100% meegevallen. Hoe verloopt het bij jou tot nu toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Marietjuh zei:

Thanx! Kan wel zien dat die van jou al heel mooi worden en als ze nog verder gaan zakken worden ze alleen maar mooier 🥰

Ik vind het nog steeds leuk om nieuwe kleding te passen haha! Nog even en dan kun je nog meer leuke dingen gaan passen! 

Ja ik heb echt een fijn herstel gehad, weinig pijn dus het is me echt 100% meegevallen. Hoe verloopt het bij jou tot nu toe?

Dank je!! Heel leuk die complimentjes over iets nieuws in je lichaam haha.

Mijn herstel gaat ook erg goed. Het is me allemaal best wel meegevallen. Enige dingetjes waar ik m’n vraagtekens bij heb is, doe ik niet teveel? Qua broeken aantrekken, aangezien ik altijd strakke broeken heb, niezen 🤪, vandaag ook voor t eerst weer auto gereden - voelde nog niet oké.. wetend dat ik de borstspieren voel bewegen. En ook nog wel met omhoog komen. Ik woon alleen en na dag 3 vertrok m’n moeder ook weer naar dr eigen huis.. nu schommel ik me elke keer met m’n lichaamsgewicht omhoog met aanspanning op m’n buikspieren. Denk dat het meer onzekerheden zijn wat ik wel of niet kan/mag, verder mag ik echt niet klagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat jouw herstel ook zo goed verloopt! Daar moet je idd wel mee oppassen dat je niet teveel doet omdat het zo meevalt qua pijn maar neem echt goed je rust.. hou je armen laag en niet tillen. Als het nog niet goed voelt zou ik er nog even mee wachten.

Heb je straks wel een mooie afgetrainde buik 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Marietjuh zei:

Mooi dat jouw herstel ook zo goed verloopt! Daar moet je idd wel mee oppassen dat je niet teveel doet omdat het zo meevalt qua pijn maar neem echt goed je rust.. hou je armen laag en niet tillen. Als het nog niet goed voelt zou ik er nog even mee wachten.

Heb je straks wel een mooie afgetrainde buik 😂

Ja stom hè, wat is nou teveel denk ik dan? Maar idd goed naar m’n lichaam luisteren. Ben vast niet de enige met deze vragen en uitvoeringen. 
Haha ja, geluk bij een ongeluk die sixpack straks 🤪

Fijne avond! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lzjb zei:

Ja stom hè, wat is nou teveel denk ik dan? Maar idd goed naar m’n lichaam luisteren. Ben vast niet de enige met deze vragen en uitvoeringen. 
Haha ja, geluk bij een ongeluk die sixpack straks 🤪

Fijne avond! X

Nee hoor, zijn hele normale vragen die ik ook had.

Ja toch, straks lekker pronken in je bikini! 🤩

 

Fijne avond!! 🤗

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Lzjb zei:

Ja stom hè, wat is nou teveel denk ik dan? Maar idd goed naar m’n lichaam luisteren. Ben vast niet de enige met deze vragen en uitvoeringen. 
Haha ja, geluk bij een ongeluk die sixpack straks 🤪

Fijne avond! X

Ik slinger mezelf ook omhoog met m’n buikspieren. Strakke broeken vind ik ook lastig; gisteren hele dag last van m’n oksel gehad daardoor. Maar ja; je moet je toch aan kleden😅
Autorijden ga ik woensdag voor het eerst proberen, dan ben ik 3 weken. Vind dat wel spannend. 
Welke protheses heb jij en voor of achter de spier?

De bikini staat je super!! Kom maar op met die mooie zomer! 
Ik had ook al verschillende bikini’s en bh’s besteld: alles staat zo mooi nu. 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Noor45 zei:

Ik slinger mezelf ook omhoog met m’n buikspieren. Strakke broeken vind ik ook lastig; gisteren hele dag last van m’n oksel gehad daardoor. Maar ja; je moet je toch aan kleden😅
Autorijden ga ik woensdag voor het eerst proberen, dan ben ik 3 weken. Vind dat wel spannend. 
Welke protheses heb jij en voor of achter de spier?

De bikini staat je super!! Kom maar op met die mooie zomer! 
Ik had ook al verschillende bikini’s en bh’s besteld: alles staat zo mooi nu. 🥰

Dank je wel!!🥰

Gelukkig ben ik niet de enige eigenwijze door toch strakke broeken aan te trekken.. alleen als ik de deur uitga hoor. Ik ging na 1,5 week toch weer eventjes langs vrienden. Net als afgelopen weekend, ff de deur uit. Word dan wel uitgelachen doordat ik m’n glas als een T-Rex pak 🦖 hahaha

En buiten de buikspieren trainen, wandel ik toch wel elke dag een aantal km.. ik kan dat niet, de hele dag zonder beweging op de bank.

Als tip voor het autorijden: laat je echt niet opjagen door andere weggebruikers. Sturen en schakelen is best spannend. Je zult je borstspieren triggeren en licht aanspannen maar het kan niet anders. De artsen zeggen dat het echt mag na 2 weken dus ga er vanuit dat het geen kwaad kan.

 

Ik heb dual plane 345 cc Mentor - anatomisch. En jij?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Lzjb zei:

Dank je wel!!🥰

Gelukkig ben ik niet de enige eigenwijze door toch strakke broeken aan te trekken.. alleen als ik de deur uitga hoor. Ik ging na 1,5 week toch weer eventjes langs vrienden. Net als afgelopen weekend, ff de deur uit. Word dan wel uitgelachen doordat ik m’n glas als een T-Rex pak 🦖 hahaha

En buiten de buikspieren trainen, wandel ik toch wel elke dag een aantal km.. ik kan dat niet, de hele dag zonder beweging op de bank.

Als tip voor het autorijden: laat je echt niet opjagen door andere weggebruikers. Sturen en schakelen is best spannend. Je zult je borstspieren triggeren en licht aanspannen maar het kan niet anders. De artsen zeggen dat het echt mag na 2 weken dus ga er vanuit dat het geen kwaad kan.

 

Ik heb dual plane 345 cc Mentor - anatomisch. En jij?? 

Ik ga het eens heel rustig proberen woensdag autorijden. Ben benieuwd. 
Ik heb mentor 300 cc anatomisch voor de spier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.