Jump to content

Drielanden punt sinds zaterdag open...

Recommended Posts

Lieve meiden. Wie heeft er tips voor me. Sinds vorige week vrijdag zijn mijn hechtingen eruit. En sinds zaterdag zit er links een gat en rechts een klein gaatje. Ik heb al 2 x gebeld met de kliniek. Advies is spoelen en luchten en vet gaasje erop... ik baaaaal zo... het schiet niet op. Het blijft hetzelfde. Ik had gehoopt al iets verbetering te zien. Moet het niet gewoon gehecht worden? 

9DBB5BFA-4AA0-4367-9BA0-54F7B6286A56.jpeg

16A02A6F-1251-4302-959E-D20BA56E8C1C.jpeg

Vraag @best_boobie even @Miss M84. Ze heeft me goed advies gegeven. Ik had ook een gat op het drie landen punt.

Elk gat heeft zo zijn eigen eigenaardigheden. Dus echt raden kan ik je niet maar...  Ik had veel last van de druk van de bh op die plek. Dus deed 's nachts al lossere bh's aan. Dat moet je misschien overleggen met je PC?

Ik heb het twee maal daags gebed met Betadine en er een los gaasje over gedaan en later ook een stukje Engels pluksel. Om dat gaasje los erover te laten, zodat het goed droog bleef, plakte ik het gaasje e/o pluksel met een stukje pleister boven mijn tepel vast en liet het losjes over het gat hangen hangen en alle littekens kon ontzien.

Ik had katoenen topjes aangeschaft die 's nachts ruim zaten en goed gewassen konden worden. 

Na het deppen alles goed aan de lucht laten drogen.

Maar...alle situaties zijn anders hè. Het heeft bij mij een maand geduurd voor het echt dicht zat.

Overigens vind ik je littekens prachtig van vorm. Dat gaat vast heel mooi worden.

Dank je wel! Ik heb haar een bericht gestuurd.maar nog geen antwoord.  Had jij ook zo n groot gat? Ik moet dinsdag weer werken. Hoop dat t gaat lukken. Ben jij wel gewoon gaan werken? Liefs 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.