Ga naar inhoud

Lottje72 : 23 april 2021 : Dr. van Hal : Boerhaave


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @Lilve Dank je wel voor het toevoegen😃 heb jou ook toegevoegd. Heb al even gekeken, herken me zelf wel een beetje in jou foto's😊 En kan niet wachten dat ik al wat verder ben....maar gaat langzaam aan steeds iets beter, komt vast allemaal goed👍

Wouw, ziet er al goed uit hoor!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo lieve allemaal:tatice_04: Ik heb vandaag de magische grens van 6 weken bereikt😃 

Zo blij, mag nu weer van alles gaan opbouwen. Ben vandaag al lekker bezig geweest, lekker weer zelf de huishoudelijk klusjes gedaan, boodschappen en lekker een gewone bh aangedaan. Wel alles nog rustig aan, en goed luister naar mijn lichaam natuurlijk😉 Ook heb ik er weer een foto bijgezet van 6 weken, maar zie zelf weinig tot geen verschil🙈 Rustig aan allemaal en iedereen alvast een goed weekend😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hey @Lottje72ik heb je even gelezen maar jij had niet zo’n beste start! Super balen dus. Het einde van je topic ziet er een stuk prettiger uit 😅 Voel je je nu wel goed? En ben je blij met het resultaat? Qua leeftijd, ik ben 49 en heb ook inderdaad, weloverwogen en er jaren over gedaan, om deze stap te nemen. 50 is toch tenslotte het nieuwe 30 😂 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @LadiDi klopt idd dat het in het begin niet zo lekker ging, ben inmiddels 9 wkn PO😃 Gaat nu goed hoor, voel af en toch nog wel wat, waardoor ik wel wat onzeker word🙈. En ben met kleding zeker super blij met het resultaat, bloot vind ik ze iets minder😅 hoop dat ze nog wat zakken waardoor ze toch iets natuurlijker lijken😊 Maar al met al wel super blij dat ik de stap toch gezet hebt😉 Zal je toevoegen aan mijn album👍 Vond de leeftijd in het begin ook nog wel een dingetje, maar er zijn zat meiden van onze leeftijd die toch ook de stap gezet hebben😁 Wat je zegt 50 is de nieuwe 30😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @LadiDi klopt idd dat het in het begin niet zo lekker ging, ben inmiddels 9 wkn PO😃 Gaat nu goed hoor, voel af en toch nog wel wat, waardoor ik wel wat onzeker word🙈. En ben met kleding zeker super blij met het resultaat, bloot vind ik ze iets minder😅 hoop dat ze nog wat zakken waardoor ze toch iets natuurlijker lijken😊 Maar al met al wel super blij dat ik de stap toch gezet hebt😉 Zal je toevoegen aan mijn album👍 Vond de leeftijd in het begin ook nog wel een dingetje, maar er zijn zat meiden van onze leeftijd die toch ook de stap gezet hebben😁 Wat je zegt 50 is de nieuwe 30😂

O! Tof! Ik ga kijken! Ik zelf ben nog niet zover qua album 😅 

Heb jij wel gewoon de volgende dag je bh uitgedaan (voor de douche?) ik zit te wachten op m’n dochter die helpt me straks maar vind het dood eng! 
En waarom zakken? Het zakt vanzelf met de jaren weer toch? Nou ik ga kijken, ben heel benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @LadiDi Is het gelukt met douche? Mijn man heeft de eerste week geholpen😊 

En het zakken is meer dat ze op hun plekje gaan zitten....

Yes! Gelukt! Dood eng vond ik het! M’n dochter heeft me geholpen en begon met zittend maar later ben ik toch gaan staan. Lauwe kraan en deur open gelaten en niet te lang. Soppen en klaar 😊 maar wat voelt

dat lekker even 🙃

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, LadiDi zei:

Yes! Gelukt! Dood eng vond ik het! M’n dochter heeft me geholpen en begon met zittend maar later ben ik toch gaan staan. Lauwe kraan en deur open gelaten en niet te lang. Soppen en klaar 😊 maar wat voelt

dat lekker even 🙃

Ja lekker hè, keek er ook naar uit hoor even lekker douche😃. Nu gaat alles weer vanzelf, maar heb de eerste weken niet als heel prettig ervaren, was echt super blij dat mijn man me zoveel geholpen heeft☺️.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 hoe gaat het met jou? 
Wat is het lekker he nu na 2 maanden. Ik geniet er erg van. 

 

@LadiDi fijn dat het douchen gelukt is. Is ook spannend de eerste keer, die bh uit. Jouw arts ken ik niet bij Boerhaave. Ik ben door dr schuringa bij Boerhaave geopereerd 2 maanden geleden. Langzaam herstel maar nu gaat het goed en ben ik erg blij. 
o ja, haren wassen met je hoofd naar beneden. Tip kreeg ik hier en heb ik 6 weken zo gedaan, dan hoef je je armen niet omhoog te doen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Noor45, is zeker lekker😉en gaat ook goed met mij😃 Van de week lekker gesport😅 helaas wel veel spierpijn gehad, maar het begin is er weer. Doe wel rustig aan met de borstspieren.

Geniet ook enorm, lekker een gewone bh aan en vandaag een leuk zomerjurkje. (Staat fantastisch, vind ik🥰) voel me dan op en top vrouw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lottje72 zei:

Hey @Noor45, is zeker lekker😉en gaat ook goed met mij😃 Van de week lekker gesport😅 helaas wel veel spierpijn gehad, maar het begin is er weer. Doe wel rustig aan met de borstspieren.

Geniet ook enorm, lekker een gewone bh aan en vandaag een leuk zomerjurkje. (Staat fantastisch, vind ik🥰) voel me dan op en top vrouw.

Super fijn en leuk om te lezen. Ons herstel was niet makkelijk en voelde me opgelucht dat ik niet alleen was daarin.  Het is zo leuk dat we nu beiden er zo van genieten. 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Noor45 zei:

@Lottje72 hoe gaat het met jou? 
Wat is het lekker he nu na 2 maanden. Ik geniet er erg van. 

 

@LadiDi fijn dat het douchen gelukt is. Is ook spannend de eerste keer, die bh uit. Jouw arts ken ik niet bij Boerhaave. Ik ben door dr schuringa bij Boerhaave geopereerd 2 maanden geleden. Langzaam herstel maar nu gaat het goed en ben ik erg blij. 
o ja, haren wassen met je hoofd naar beneden. Tip kreeg ik hier en heb ik 6 weken zo gedaan, dan hoef je je armen niet omhoog te doen. 

Ha! Thanks! Tips zijn welkom 🤗 

Deze arts werkt er vanaf januari jl hoorde ik. Wel zeer ervaren. Zij gebruikt verder geen socials enz. Ik heb natuurlijk wel navraag gedaan en binnen Boerhaave staat ze wel goed aangeschreven. Heel Boerhaave heeft een naam hoog te houden dus wat dat betreft heb ik wel vertrouwen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, LadiDi zei:

Ha! Thanks! Tips zijn welkom 🤗 

Deze arts werkt er vanaf januari jl hoorde ik. Wel zeer ervaren. Zij gebruikt verder geen socials enz. Ik heb natuurlijk wel navraag gedaan en binnen Boerhaave staat ze wel goed aangeschreven. Heel Boerhaave heeft een naam hoog te houden dus wat dat betreft heb ik wel vertrouwen 😊

Dat moet je ook zeker hebben. Mijn arts doet ook niet aan socials. Maar Boerhaave heeft echt wel een naam hoog te houden en alle artsen zijn daar goed denk ik. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.