Ga naar inhoud

Danix : 27 augustus 2021 : Dr. Braam : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ik ben Danix, 

Ik ben gisteren voor mijn eerste consult geweest bij Parkkliniek & medisch centrum in Rotterdam.

Daar heb ik het consult gehad met mevrouw Braam.

Ik kom zelf van een A hooguit een kleine B. na mijn zwangerschap is hier helemaal niets meer van overgebleven.

Gisteren hebben wij het een en ander gepast. (ik ben zelf erg dun)

Het word de Motiva ergonomix 355cc

 

Ik word vandaag gebeld of ik een afspraak wil maken voor de daadwerkelijke behandeling.

ik kom graag in contact met dames die ook deze implantaten hebben en ben erg benieuwd naar de resultaten en ervaringen. 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Danix Welkom op het forum! En wat goed dat je de stap hebt genomen! 😊

 

Mijn OK staat op 21 mei gepland bij Dr. Van der Pot. Nog 2 weekjes aftellen dus! 
 

ik ben zelf 51 kg en 159 en Dr. Van der Pot heeft mij de Motiva 360/380 demi geadviseerd.

 

Hopelijk hoor je vandaag ook al wanneer je OK eventueel ingepland kan worden! 🥳

Veel plezier en succes met de voorbereidingen!☘️
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Wendy2020 zei:

@Danix Welkom op het forum! En wat goed dat je de stap hebt genomen! 😊

 

Mijn OK staat op 21 mei gepland bij Dr. Van der Pot. Nog 2 weekjes aftellen dus! 
 

ik ben zelf 51 kg en 159 en Dr. Van der Pot heeft mij de Motiva 360/380 demi geadviseerd.

 

Hopelijk hoor je vandaag ook al wanneer je OK eventueel ingepland kan worden! 🥳

Veel plezier en succes met de voorbereidingen!☘️
 

Ooh wat spannend! ben je heel erg zenuwachtig? zijn er dingen die je me kan meegeven waar je aan het begin niet aan gedacht had? Jij heel veel succes :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Wat spannend!! Hoor goede verhalen over je kliniek hier en ook het soort protheses. 
Ik ben vorige week geopereerd en heb mentor anatomisch 300cc. 
Ik ben blij met dit forum, waar veel herkenning is en ervaringen gedeeld kunnen worden. Welkom. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal, 

 

ik zal mij nog even voorstellen.

Ik ben Danix, 24 jaar 1,76 lang en ong. 56 kg. 

Daarnaast ben ik moeder van een dochter.

 

Ik ben sinds jonge leeftijd al aan het stoeien met de grote van mijn borsten en heb altijd de hoop gehad dat dit nog wel een beetje bij zou trekken met de tijd (niet dus 😒).

Nu een dochter verder is er van wat er dan zat (een kleine b ) helemaal niets meer overgebleven. 

ik heb lang getwijfeld omdat ikzelf eigenlijk altijd vond dat ik niet aan gezond lichaam moest zitten en mijn partner heeft me ook nooit laten voelen alsof het anders moest. 

Zelf vond ik het wel een prettig idee dat een man verder keek dan alleen de voorgevel.

 

Toch ben ik hierover altijd onzeker geweest en voornamelijk de laatste jaren is dit erg toegenomen en voel ik me niet vrouwelijk.

na wat wikken en wegen ben ik op consult gegaan bij Dr. braam in de park kliniek in rotterdam en heb ik inmiddels een afspraak staan op 27 augustus.

We hebben het een en ander gepast en dr. braam heeft me bij alles haar eerlijke mening gegeven. (ik was bang dat ik misschien wel teveel in 1x zou willen)

 

we zijn nu uitgekomen op de Motiva ergonomix full 355cc.

 

Ik vind het heel spannend maar heb er heel veel zin in en heb al veel mooie resultaten voorbij zien komen! 

 

Mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag.

ik ben ook heel benieuwd naar jullie ervaringen! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.