Ga naar inhoud

Hechtingen eruit en flauw gevallen 😵 tepel blijft bloeden en litteken open bij drielandenpunt


Miss M84

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Miss M84 zei:

Lieve meiden. Donderdag een borstlift met protheses gehad. Helaas bloed mijn linker tepel elke x als ik ga douchen. Ik word zometeen terug gebeld door de arts hierover. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat is normaal? 

Hoi hoi

 

Het beste is als je pc hier even een oordeel over velt. Het kan normaal zijn bij een borstlift, maar je pc weet het beste wat hij gedaan heeft en wat je kunt verwachten. 
Zo ‘droog’ beoordelen of het normaal is of niet, is een beetje tricky :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Lieve allemaal. Vanmorgen zijn mijn hechtingen eruit gegaan. Aan 1 kant is het nog een beetje open. Het viel me echt tegen. Ze zeiden dat t er goed uit zag maar ik schrok wel. Het prikt de hele dag al en moet echt een paar stappen terug doen. Ik ben ook flauw gevallen. Ik voeg even foto s toe hoe t eruit ziet. Hoe was dit bij jullie? Na hoeveel weken gaat t dicht? Liefs 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend. Hoe gaat het nu met je? Mijn hechtingen waren nog niet helemaal dicht na een week. Heb nieuwe hechtpleisters gekregen. M’n borsten staan nog flink op spanning dus het was normaal dat het nog niet gesloten was. Op zich zien je littekens er wel netjes uit toch ? Hoop dat je je vandaag wat beter voelt. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu al masseren @Miss M84?? Het lijkt me hier en daar toch zeker nog niet dicht. Ik moest echt wachten tot de korstjes er af waren. Zoveel druk erop zetten??? 

Ik vind je littekens er echt prachtig uitzien. Mooi van vorm en keurig gelijkmatig. 

Niet te streng zijn voor jezelf hoor. Als je pijnstilling nodig hebt, echt doen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanmorgen aan 1 kant een groter gat. Ik heb erover gebeld. Kunnen jullie even meekijken. Dit lijkt me toch echt niet goed. Verpleegkundige die ik sprak zei via de telefoon dat ik gewoon moet afwachten... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Adriaantje zei:

@Miss M84 , als ik jou was zou ik even contact opnemen met @best_boobie. Ik heb na een week of acht ook een gat gekregen en ze heeft me heel goed advies gegeven.

Ik kan me voorstellen dat je met 'via de telefoon' niet zo gelukkig bent.

Zit je ver weg van de kliniek?

Ja ik heb met de kliniek gebeld. Ze hebben de foto s bekeken. Ik moet blijven spoelen en dan moet het vanzelf Helen. Ik woon op een uur afstand van de kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden. Wie heeft er tips voor me. Sinds vorige week vrijdag zijn mijn hechtingen eruit. En sinds zaterdag zit er links een gat en rechts een klein gaatje. Ik heb al 2 x gebeld met de kliniek. Advies is spoelen en luchten en vet gaasje erop... ik baaaaal zo... het schiet niet op. Het blijft hetzelfde. Ik had gehoopt al iets verbetering te zien. Moet het niet gewoon gehecht worden? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag @best_boobie even @Miss M84. Ze heeft me goed advies gegeven. Ik had ook een gat op het drie landen punt.

Elk gat heeft zo zijn eigen eigenaardigheden. Dus echt raden kan ik je niet maar...  Ik had veel last van de druk van de bh op die plek. Dus deed 's nachts al lossere bh's aan. Dat moet je misschien overleggen met je PC?

Ik heb het twee maal daags gebed met Betadine en er een los gaasje over gedaan en later ook een stukje Engels pluksel. Om dat gaasje los erover te laten, zodat het goed droog bleef, plakte ik het gaasje e/o pluksel met een stukje pleister boven mijn tepel vast en liet het losjes over het gat hangen hangen en alle littekens kon ontzien.

Ik had katoenen topjes aangeschaft die 's nachts ruim zaten en goed gewassen konden worden. 

Na het deppen alles goed aan de lucht laten drogen.

Maar...alle situaties zijn anders hè. Het heeft bij mij een maand geduurd voor het echt dicht zat.

Overigens vind ik je littekens prachtig van vorm. Dat gaat vast heel mooi worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf elke dag 2 x spoelen. En verbind het met gaasjes. Maar het blijft hetzelfde eruit zien. Wel iets minder diep lijkt het. Maar veder nog hetzelfde. Geen idee of dit ‘normaal’ is? Ik blijf geduld houden maar ga zeker van de week weer bellen als er echt geen verbetering optreedt ..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook even contact opnemen met @Doe ik het of niet? en @best_boobie. 

@Doe ik het of niet? heeft me echt geholpen, omdat ze zelf een behoorlijk 'gat' heeft gehad en goed heeft beschreven hoe ze daar mee om is gegaan. Echt fijn. @best_boobieheeft me heel duidelijk en deskundig advies gegeven.

Met de adviezen van de kliniek schoot het niet op.

Ik ben toen twee maal daags met Betadine gaan deppen. Goed droog houden en geen BH met een te knellende onderband.

Ik hield het droog door er, na het aan de lucht drogen na het deppen, een stuk Engels Pluksel over te plakken. Heel ruim, zodat het niet plakte aan de wond. Met een stukje pleister boven mijn tepel en ruim onder de wond vastgezet.  Maar ieder gat is weer anders. Daarom... de twee dames benaderen kan nooit kwaad. 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Miss M84hoe gaat het nu met je wond, en hoe verloopt je verdere herstel. Ik ben geloof ik net wat later dan jou geopereerd, ook een borstlift met implantaten. Na 2,5 week kreeg ik net als jij ook een aantal plekjes die open gingen en gelig pus uit kwam. Inmiddels spoel ik ook alweer 1,5 week 2x per dag waarna het aan de lucht moet drogen. Bij mij heeft het al een heel stuk geholpen en mijn wondjes zijn bijna allemaal weer dicht. Het had waarschijnlijk met het oplossen van de hechtingen te maken.... Ben ook heel benieuwd hoe het er nu bij jou uit ziet, bij mij lijkt alles nog heel hoog te zitten en maar langzaam te zakken.... ik moet nog even kijken hoe ik nog foto's toe kan voegen, want blijkbaar kun je er maar 10 in je album zetten en ik ben in het begin iets te fanatiek geweest denk ik met foto's plaatsten waardoor ik de 10 al bereikt heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, houtje zei:

@Miss M84hoe gaat het nu met je wond, en hoe verloopt je verdere herstel. Ik ben geloof ik net wat later dan jou geopereerd, ook een borstlift met implantaten. Na 2,5 week kreeg ik net als jij ook een aantal plekjes die open gingen en gelig pus uit kwam. Inmiddels spoel ik ook alweer 1,5 week 2x per dag waarna het aan de lucht moet drogen. Bij mij heeft het al een heel stuk geholpen en mijn wondjes zijn bijna allemaal weer dicht. Het had waarschijnlijk met het oplossen van de hechtingen te maken.... Ben ook heel benieuwd hoe het er nu bij jou uit ziet, bij mij lijkt alles nog heel hoog te zitten en maar langzaam te zakken.... ik moet nog even kijken hoe ik nog foto's toe kan voegen, want blijkbaar kun je er maar 10 in je album zetten en ik ben in het begin iets te fanatiek geweest denk ik met foto's plaatsten waardoor ik de 10 al bereikt heb.

@houtje, wat goed te lezen dat de wondjes bijna dicht zijn. Ik moest al een paar keer aan jou denken. Was benieuwd hoe het met je ging!

Zit je ook weer wat beter in je vel? Heb je vertrouwen dat het goed gaat komen?

Lieve groetjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Diana75 zei:

@houtje, wat goed te lezen dat de wondjes bijna dicht zijn. Ik moest al een paar keer aan jou denken. Was benieuwd hoe het met je ging!

Zit je ook weer wat beter in je vel? Heb je vertrouwen dat het goed gaat komen?

Lieve groetjes. 

@Diana75 ik zit al weer wat beter in mijn vel gelukkig, was zo bang dat het grote gapende wonden zouden worden waardoor ik hele lelijke littekens zou krijgen en maanden lang ellende. Maar gelukkig bleven ze maar klein en toch vrij snel genezen. De vorm van mijn borsten vind ik nog niet heel mooi, zitten nog vrij hoog vind ik en de een is een stuk groter dan de andere. Heb op de forum al veel gelezen dat zit nog goed komt dus daar heb ik dan ook wel vertrouwen in. Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, houtje zei:

@Diana75 ik zit al weer wat beter in mijn vel gelukkig, was zo bang dat het grote gapende wonden zouden worden waardoor ik hele lelijke littekens zou krijgen en maanden lang ellende. Maar gelukkig bleven ze maar klein en toch vrij snel genezen. De vorm van mijn borsten vind ik nog niet heel mooi, zitten nog vrij hoog vind ik en de een is een stuk groter dan de andere. Heb op de forum al veel gelezen dat zit nog goed komt dus daar heb ik dan ook wel vertrouwen in. Hoe gaat het met jou?

@houtje, goed om te horen dat het beter met je gaat en dat de wondjes dicht zijn gegaan!

Het gevoel wat je over jouw borsten hrb herken ik hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2021 om 22:52, houtje zei:

@Miss M84hoe gaat het nu met je wond, en hoe verloopt je verdere herstel. Ik ben geloof ik net wat later dan jou geopereerd, ook een borstlift met implantaten. Na 2,5 week kreeg ik net als jij ook een aantal plekjes die open gingen en gelig pus uit kwam. Inmiddels spoel ik ook alweer 1,5 week 2x per dag waarna het aan de lucht moet drogen. Bij mij heeft het al een heel stuk geholpen en mijn wondjes zijn bijna allemaal weer dicht. Het had waarschijnlijk met het oplossen van de hechtingen te maken.... Ben ook heel benieuwd hoe het er nu bij jou uit ziet, bij mij lijkt alles nog heel hoog te zitten en maar langzaam te zakken.... ik moet nog even kijken hoe ik nog foto's toe kan voegen, want blijkbaar kun je er maar 10 in je album zetten en ik ben in het begin iets te fanatiek geweest denk ik met foto's plaatsten waardoor ik de 10 al bereikt heb.

Hi! Het gaat nu stukken beter! Het ziet er mooi uit. Ik zal zo ff foto sturen. De gaatjes onderaan mijn borsten zijn wel dicht maar blijven natuurlijk wel wel litteken. Ik heb sinds vandaag opeens een scherpe pijn aan mijn tepel. Ik wacht t even af. Miss een draadje of iets wat nog in de weg zit. Mijn borsten zakken steed meer. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.