Ga naar inhoud

Hechtingen eruit en flauw gevallen 😵 tepel blijft bloeden en litteken open bij drielandenpunt


Miss M84

Aanbevolen berichten

56 minuten geleden, Miss M84 zei:

Hi! Het gaat nu stukken beter! Het ziet er mooi uit. Ik zal zo ff foto sturen. De gaatjes onderaan mijn borsten zijn wel dicht maar blijven natuurlijk wel wel litteken. Ik heb sinds vandaag opeens een scherpe pijn aan mijn tepel. Ik wacht t even af. Miss een draadje of iets wat nog in de weg zit. Mijn borsten zakken steed meer. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat fijn dat het zo goed gaat en de wondjes dicht gaat, en wat ziet het er inderdaad al goed uit. Hopelijk trekt de pijn bij je tepel ook weer snel weg. Ik heb ook nog best vaak last van een steek in mijn borst. Denk dat dat voornamelijk komt omdat ik teveel doe op een dag. Mijn wondjes (stuk of 10) zijn inmiddels ook op 1 na allemaal dicht. Ook zitten mijn implantaten volgens mij nog vrij hoog. Heb bonen aan nog veel volume vind ik en daar voelt het ook nog vrij strak. Maar 17 juni zal ik wel horen hoe het ervoor staat en of het echt zo is zoals ik het denk of dat het zo hoort....hoop het niet want dat vind ik niet echt mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ja ik heb toevallig woensdag gebeld want die scherpe pijn heb ik nog steeds. Ik heb ook het gevoel dat door de hitte ik mijn borsten meer voel. Ik wacht even het weekend af en ga anders toch weer bellen. Wat heb je voor afspraak 16 juni? Ik heb pas in oktober een afspraak weer! Duurt wel lang vind ik. ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2021 om 13:54, Miss M84 zei:

Hi! Het gaat nu stukken beter! Het ziet er mooi uit. Ik zal zo ff foto sturen. De gaatjes onderaan mijn borsten zijn wel dicht maar blijven natuurlijk wel wel litteken. Ik heb sinds vandaag opeens een scherpe pijn aan mijn tepel. Ik wacht t even af. Miss een draadje of iets wat nog in de weg zit. Mijn borsten zakken steed meer. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heel mooi 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.