Ga naar inhoud

Roxy12 : 14 mei 2021 : Kliniek op Curaçao


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

ik lees al even mee en wil iedereen bedanken voor de nuttige informatie. Door hier mee te lezen heb ik (hopelijk) de juiste keuze gemaakt. 
 

ik ben al ruim 10 jaar woonachtig op Curaçao en wens al 20 jaar grotere borsten. Nou ja groter, ik wens gewoon borsten. Volgende week gaat het al gebeuren. Ik kom van een 70aa en zou graag een mooie B willen. Ik ben 1.60cm en 52 kg. Ik hoop dit te bereiken met 235cc. Wat denken jullie?

 

Op Curaçao gaat het allemaal wel wat eenvoudiger ik hoef geen klinieken af want er is ook maar 1 keus. Ook heb ik niet echt de keus gehad in de protheses. Er wordt hier gewerkt met motiva. En dat vind ik na het lezen van verschillende informatie prima. Ook werd ik niet uitgebreid gemeten met advies van min/Max cc. Het werd alleen gedaan met passen. Ik heb geen twijfels over de ingreep en de kundigheid van de pc. Ik hoop alleen dat de cc goed uitvallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-5-2021 om 20:21, Roxy12 zei:

Hallo dames,

ik lees al even mee en wil iedereen bedanken voor de nuttige informatie. Door hier mee te lezen heb ik (hopelijk) de juiste keuze gemaakt. 
 

ik ben al ruim 10 jaar woonachtig op Curaçao en wens al 20 jaar grotere borsten. Nou ja groter, ik wens gewoon borsten. Volgende week gaat het al gebeuren. Ik kom van een 70aa en zou graag een mooie B willen. Ik ben 1.60cm en 52 kg. Ik hoop dit te bereiken met 235cc. Wat denken jullie?

 

Op Curaçao gaat het allemaal wel wat eenvoudiger ik hoef geen klinieken af want er is ook maar 1 keus. Ook heb ik niet echt de keus gehad in de protheses. Er wordt hier gewerkt met motiva. En dat vind ik na het lezen van verschillende informatie prima. Ook werd ik niet uitgebreid gemeten met advies van min/Max cc. Het werd alleen gedaan met passen. Ik heb geen twijfels over de ingreep en de kundigheid van de pc. Ik hoop alleen dat de cc goed uitvallen. 

Spannend en leuk dat je hier bent!! Leuk om te lezen hoe het bij jou gaat. Het gaat vast goedkomen. x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je interesse. Ja het is goed gegaan. Heel gek allemaal. Kan het bijna niet geloven dat ik dit heb gedaan! Nu even een week in alle rust bijkomen. Ik ben zo gedrogeerd dat ik er niks van weet... na het infuus zetten en antibiotica kreeg ik een spuit in mijn been. Ze zei het is pijnlijk en je wordt er suf van... het volgende dat ik weet werd ik wakker na de operatie. En dat terwijl ik zelf maar de OK ben gelopen... geen idee...
 

De eerste twee dagen waren heftig maar nu vind ik het goed vol te houden. Fijn is anders maar je moet er wat voor over hebben! Heb nu alleen kramp in mijn kuiten. Misschien wat vaker een rondje in huis lopen. De eerste dagen meer geschuifeld dan echt lopen. Je neemt andere houdingen aan vanwege de pijn. Merk het ook aan mijn rug... komt vast allemaal goed. Even doorzetten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.