Ga naar inhoud

Voorstellen en advies gevraagd (310 mini)


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Mijn naam is Loes, 32 jaar, 2 kinderen en ik krijg eindelijk Borsten :)

De wens heb ik altijd al gehad en nu is het dan zover!

 

De operatie staat eind juni gepland bij Drs. van der Pot, Blooming. 

Ik heb nu een A cup heb, weinig borstweefsel, maar wel iets. Ik ben 1.68 lang en weeg 56 kg.

Mijn wens is, volle borsten die wel passen bij mijn smalle lichaam, dus niet te groot. 

Drs. zijn advies is 290 mini of 310 mini, dual plane. 

 

De beslissing voor het juiste formaat vind ik erg lastig, ik ga eind van de maand nog een keer terug voor een extra passessie.

Omdat ik nu weinig borsten heb, ben ik benieuwd of het wel mooi vol zal worden met 310cc mini? 
Heeft er iemand ervaring met een soortgelijke omschrijving en maat protheses?

 

Ik ben heel erg benieuwd, alvast bedankt!

 

X

 

Loes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MoonbeamWelkom op het forum! En wat goed dat je de stap hebt genomen! 😊

 

Mijn OK staat op 21 mei gepland bij Dr. Van der Pot. Nog 2 weekjes aftellen dus! 
 

ik ben zelf 51 kg en 159 maar heb van mezelf echt vrijwel geen borstweefsel, ik wil ook een zo natuurlijk mogelijk resultaat en Dr. Van der Pot heeft mij 360/380 demi geadviseerd. In eerste instantie vond ik dit te groot maar na veel navragen en voorbeelden op het forum ga ik toch uit van zijn expertise.

 

Wel ben ik er op dit forum achter gekomen dat het aantal cc niet zo zeer zoveel zegt.. het kan er bij iedereen anders uitzien.

 

goed dat je nog eens langsgaat om te passen. Veel plezier en succes met de voorbereidingen iig ☘️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 
 

Ik heb ook mijn operatie bij vd Pot gepland, op 18 juni. 
Ik ga 1 juni nog een keer langs om te passen, want ben er ook nog niet zeker van. Ik denk dat het ook de 310cc mini gaat worden :-)! 

Ik heb veel van zijn instagram posts bekeken om een beeld te krijgen, en de insta van dr.muradi heeft ook veel voorbeelden! 

wanneer heb jij je operatie gepland? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wendy,

 

Oh wat leuk en spannend zeg! Aftellen!

 

Ja, ik had het er net mijn man over, en hij zei dat Drs. van der Pot ook 360 demi had geadviseerd, maar ik zei dat ik dat te groot vind.

(het is al een tijdje terug dat ik op consult bent geweest) Ik had beter het gesprek kunnen opnemen haha.

Maar goed, dus inderdaad fijn dat ik nog even terug ga. 

 

Wat is je wens, waar hoop je op uit te komen?

 

Dank voor je bericht!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii @Goow,

 

Oh wat spannend en fijn, dan scheelt het niet veel, mijn operatie is 25 juni gepland!

Ik bekijk ook veel insta posts ja, maar toch vind ik het lastig... die je noemt ga ik nog even opzoeken. 

 

Twijfel je nog tussen mini of demi? 

 

Dank voor je bericht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Moonbeam zei:

Hii @Goow,

 

Oh wat spannend en fijn, dan scheelt het niet veel, mijn operatie is 25 juni gepland!

Ik bekijk ook veel insta posts ja, maar toch vind ik het lastig... die je noemt ga ik nog even opzoeken. 

 

Twijfel je nog tussen mini of demi? 

 

Dank voor je bericht!

Ik denk dat ik wel voor de mini ga. Ik vind de demi toch best groot ogen. 
Maar twijfel ook tussen 290 of 310cc mini. Ik had destijds (ook alweer poos terug) alleen de 310cc mini gepast. 
 

En herken je hoor, ik ben ook nog continu vergelijkingsmateriaal aan het zoeken, maar het blijft zo verwarrend, want bij de een lijkt het groot en de ander klein 😅 

 

Leuk dat je ook in juni aan de beurt bent! Een weekje later. Wanneer heb je je 2e passessie? Ik denk dat ik bij mijn 2e passessie wat verschillende kledingstukken meeneem, zodat ik kan zien hoe t bij diverse kleding staat ipv her standaard witte topje wat je daar krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Moonbeam zei:

Hi Wendy,

 

Oh wat leuk en spannend zeg! Aftellen!

 

Ja, ik had het er net mijn man over, en hij zei dat Drs. van der Pot ook 360 demi had geadviseerd, maar ik zei dat ik dat te groot vind.

(het is al een tijdje terug dat ik op consult bent geweest) Ik had beter het gesprek kunnen opnemen haha.

Maar goed, dus inderdaad fijn dat ik nog even terug ga. 

 

Wat is je wens, waar hoop je op uit te komen?

 

Dank voor je bericht!

 

 


Ik twijfelde in eerste instantie ook tussen de mini en demi, maar aangezien ik zelf weinig vorm heb en licht tubulaire borsten was de mini eigenlijk geen optie bij mij, dit zou te weinig vorm gaan geven. Dus die keuze was vrij snel gemaakt. Mijn borstbreedte is exact 12,5 en de 360 demi is dit als het goed is ook, dus hij zei dat hij daarom niet twijfelde en dat dit het mooiste resultaat zou zijn. 
Ik ben vooral voor Dr. Van der Pot gegaan ivm het mooie decolleté wat ik wil bereiken, en waar hij wel een beetje bekend om staat. Dus vandaar dat ik heb besloten mezelf niet langer gek te maken met zoeken naar groter/kleiner en er gewoon voor te gaan. (Wel een tijdje gedaan hoor haha) 

 

Ik hoop op een mooie volle C uit te komen 😊 maar ik heb hier ook al gelezen dat je met protheses vaak een maat groter hebt van BH’s dan dat het ‘oogt’ dus het zou best D kunnen worden. Afwachten dus haha 

 

Ik had het gesprek ook beter achteraf kunnen opnemen, is toch best lastig. Zeker nu je ivm Corona niemand mee mag nemen naar de afspraak..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-5-2021 om 22:20, Goow zei:

Ik denk dat ik wel voor de mini ga. Ik vind de demi toch best groot ogen. 
Maar twijfel ook tussen 290 of 310cc mini. Ik had destijds (ook alweer poos terug) alleen de 310cc mini gepast. 
 

En herken je hoor, ik ben ook nog continu vergelijkingsmateriaal aan het zoeken, maar het blijft zo verwarrend, want bij de een lijkt het groot en de ander klein 😅 

 

Leuk dat je ook in juni aan de beurt bent! Een weekje later. Wanneer heb je je 2e passessie? Ik denk dat ik bij mijn 2e passessie wat verschillende kledingstukken meeneem, zodat ik kan zien hoe t bij diverse kleding staat ipv her standaard witte topje wat je daar krijgt.

 

Jaaa precies dat voel ik ook zo, en dan ben ik benieuwd of ik ook wel een mooie volle decolleté krijg. 
Passessie heb ik 25 mei gepland staan, wel bij de assistente en van der Pot zou wel nog even kort langskomen voor de laatste check.

Hele goede tip, had ik ook aan gedacht, juist dat topje waar ik nu niet blij mee ben omdat het niet mooi past! Die neem ik mee.

 

Leuk laten we elkaar op de hoogte houden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-5-2021 om 22:46, Wendy2020 zei:


Ik twijfelde in eerste instantie ook tussen de mini en demi, maar aangezien ik zelf weinig vorm heb en licht tubulaire borsten was de mini eigenlijk geen optie bij mij, dit zou te weinig vorm gaan geven. Dus die keuze was vrij snel gemaakt. Mijn borstbreedte is exact 12,5 en de 360 demi is dit als het goed is ook, dus hij zei dat hij daarom niet twijfelde en dat dit het mooiste resultaat zou zijn. 
Ik ben vooral voor Dr. Van der Pot gegaan ivm het mooie decolleté wat ik wil bereiken, en waar hij wel een beetje bekend om staat. Dus vandaar dat ik heb besloten mezelf niet langer gek te maken met zoeken naar groter/kleiner en er gewoon voor te gaan. (Wel een tijdje gedaan hoor haha) 

 

Ik hoop op een mooie volle C uit te komen 😊 maar ik heb hier ook al gelezen dat je met protheses vaak een maat groter hebt van BH’s dan dat het ‘oogt’ dus het zou best D kunnen worden. Afwachten dus haha 

 

Ik had het gesprek ook beter achteraf kunnen opnemen, is toch best lastig. Zeker nu je ivm Corona niemand mee mag nemen naar de afspraak..

Oh ja fijn, als je weet dat dit het mooiste resultaat zal geven doen!

Ja klopt, daarvoor kies ik ook voor hem echt prachtig zijn de resultaten. 

 

Haha ja ik ben al een tijd geleden op consult geweest, doen was mijn man gelukkig mee, maar ik moet eerlijk zeggen hij weet is het gesprek ook een beetje kwijt haha. Hij zegt ook, ik ken je en ga niet voor te klein want anders krijg je achteraf dalijk spijt. :) haha.

Maar goed, ik vind mijzelf best smal aan de bovenkant dus het moet ook vooral bij mijn lichaam passen. 

 

Spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.