Ga naar inhoud

Nu het juiste moment?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

 

Kort geleden ben ik lid geworden op dit forum, wat goed dat jullie elkaar hier helpen. Ik twijfel al een aantal jaren over een bv. Het is vast herkenbaar dat de gedachte om het te doen van tijd tot tijd terug keert, zoals nu. Mijn borsten zijn niet in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik weet zeker dat ik een bv wil, maar niet of nu het juiste moment is. Ik heb namelijk nog geen kinderen, en die wens is er wel (over een jaar of 2/3). Daarom hoor ik graag ervaringen van jullie! Is het beter te wachten tot na een eventuele zwangerschap? 

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lize! 
Welkom. ☺️
Ik twijfelde al vanaf mijn 16e over een borstvergroting. Nu 20 jaar later heb ik afgelopen week de stap pas ondernomen. 
 

Ik heb gewacht met een bv na mijn zwangerschappen en dat de kinderen al wat groter en zelfstandiger waren.(zijn nu 7 en 9)  Plus de negativiteit/taboe in mijn “kring” die er heerst over bv weerhield mij ervan om het daadwerkelijk te doen. 

 

Ik denk dat het per persoon verschilt. 
Een vriendin van mij heeft een bv ondergaan toen ze 18 was en daarna 2 kinderen gekregen. Zij vindt ze nu juist heel mooi en natuurlijk ogen. Een andere vriendin van mij heeft na de zwangerschappen een wissel gehad omdat haar borsten niet mooi meer waren. Het is best prijzig dus dan zul je je af moeten vragen of je het er voor over hebt om na eventuele zwangerschappen nog een keer onder het mes te gaan. 
 

Denk er dus goed over na! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Von,

 

Bedankt voor je reactie en het delen van jouw ervaring. Stoer dat je toch de stap hebt ondernomen, heb je de operatie al gehad of dat nog niet? 

 

Ik kan me inderdaad voorstellen dat het per persoon verschilt. Het is en blijft iets om goed over na te denken..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.