Ga naar inhoud

Birgitm : 10 juni 2021 : Dr. Booi : Mooi Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi. Ik lees al een tijdje mee op dit forum en heb inmiddels een definitieve afspraak gemaakt voor mijn borstvergroting. Ik kom van een lege a75 af en krijg motiva 340 cc demi voor de spier. Nu het nog maar een aantal weekjes zijn, begin ik het steeds wat spannender te vinden 😊 zijn er hier toevallig dames die geopereerd zijn door dr Booi of die dezelfde situatie als mij hebben en een foto met me willen delen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@BirgitmWelkom op het forum! 
Nog een paar weekjes aftellen en dan komt jouw datum ook al snel dichterbij!
 

Ik kom zelf ook van een A cup, en wordt as vrijdag 21 mei geopereerd. Ik krijg Motiva demi links 380 en rechts 360.

 

Ik ben erg benieuwd en de zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen hoor. Maar dat hoort er ook gewoon bij 😊

 

Jij ook veel plezier en succes met de voorbereidingen! 🍀 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

 

Welkom! 
Ik kom ook van een lege 70/75a 

Ik ben 3 mei geopereerd door dr. Fresow van de Klaverkliniek. Heb 425cc mentor dual plane geplaatst gekregen. Dus andere protheses dan jij krijgt. 
succes met de voorbereidingen en het aftellen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 15-5-2021 om 20:57, Wendy2020 zei:

@BirgitmWelkom op het forum! 
Nog een paar weekjes aftellen en dan komt jouw datum ook al snel dichterbij!
 

Ik kom zelf ook van een A cup, en wordt as vrijdag 21 mei geopereerd. Ik krijg Motiva demi links 380 en rechts 360.

 

Ik ben erg benieuwd en de zenuwen beginnen nu toch wel een beetje te komen hoor. Maar dat hoort er ook gewoon bij 😊

 

Jij ook veel plezier en succes met de voorbereidingen! 🍀 

Hey wendy lees net pas je bericht. Hoe is het gegaan? Heb je veel last? Ik moet zeggen dat ik nu wel zenuwachtig aan het worden ben hoor 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2021 om 21:07, Von5385 zei:

Hoihoi!

 

Welkom! 
Ik kom ook van een lege 70/75a 

Ik ben 3 mei geopereerd door dr. Fresow van de Klaverkliniek. Heb 425cc mentor dual plane geplaatst gekregen. Dus andere protheses dan jij krijgt. 
succes met de voorbereidingen en het aftellen. 
 

Hey von ik lees net pas je berichtje. Nog maar 2,5 week wachten. Hoe is jouw operatie bevallen? Veel pijn gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Birgitm zei:

Hey wendy lees net pas je bericht. Hoe is het gegaan? Heb je veel last? Ik moet zeggen dat ik nu wel zenuwachtig aan het worden ben hoor 😊

@BirgitmJa ben nu dag 3 PO. Alles is goed gegaan en ik heb boobies 🥳

Heb wel veel last van mijn rug en stuitje, en slapen is een uitdaging. Maar dat hoort er allemaal bij. Ik zou je wel een zwangerschapskussen aanraden voor het slapen, mocht je die nog niet hebben. Dat wordt echt je beste vriend de komende tijd haha ☺️
Het gaat nu inderdaad opschieten voor je! 
heb je een album gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, 

Mijn operatie is vandaag alweer 3 weken geleden. 
Is hartstikke goed gegaan. De eerste week voelde je natuurlijk alles wat je deed maar daarna ging het elke dag een beetje beter. Je kunt mijn verslagen lezen in mn topic. 
Al met al vond ik het enorm meegevallen!! 
 

Succes met aftellen. Het komt al dichtbij. 🎉

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Wendy2020 zei:

@BirgitmJa ben nu dag 3 PO. Alles is goed gegaan en ik heb boobies 🥳

Heb wel veel last van mijn rug en stuitje, en slapen is een uitdaging. Maar dat hoort er allemaal bij. Ik zou je wel een zwangerschapskussen aanraden voor het slapen, mocht je die nog niet hebben. Dat wordt echt je beste vriend de komende tijd haha ☺️
Het gaat nu inderdaad opschieten voor je! 
heb je een album gemaakt?

Hey wendy ik had inderdaad gelezen dat een zwangerschapskussen ideaal is. Heb de mijne een half jaar geleden weggedaan, dus even kijken of ik er nog eentje op de kop kan tikken haha

Slik je veel medicatie? Ik zal vanavond ff uitzoeken hoe ik een album kan maken. Alhoewel er nu nog niks ( lees maatje plat) te zien is haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Birgitm zei:

Hey wendy ik had inderdaad gelezen dat een zwangerschapskussen ideaal is. Heb de mijne een half jaar geleden weggedaan, dus even kijken of ik er nog eentje op de kop kan tikken haha

Slik je veel medicatie? Ik zal vanavond ff uitzoeken hoe ik een album kan maken. Alhoewel er nu nog niks ( lees maatje plat) te zien is haha

Ik slik 3 tot 4 x per dag 1000 mg paracetamol en 3 keer per dag diclofenac. 
Maar ik wil ook niet teveel medicatie slikken omdat ik mezelf ken en dan geneigd ben te snel van alles te willen gaan doen 😅

Geduld en stilzitten komt normaal gesproken niet zo in mijn woordenboek voor haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom @Birgitm 

gaat ineens al snel voor je! Ik ken dr Booi niet maar als jouw gevoel goed is heb je de juiste keuze gemaakt 👍

voor mij is t net te ver weg 😝

 

Hoe gaat t met de voorbereidingen? 
 

ik heb nog geen resultaat foto’s :) alleen m’n voorsituatie 70A 1.80m en 63 kg. Ik krijg 475 demi motiva rond, dual plane. Ben ff kwijt wat m’n borstbreedte was, maar dat bepaald ook voor een groot deel de maat van de prothese 

 

ik zal je toevoegen aan m’n album 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-5-2021 om 09:09, Von5385 zei:

Hoihoi, 

Mijn operatie is vandaag alweer 3 weken geleden. 
Is hartstikke goed gegaan. De eerste week voelde je natuurlijk alles wat je deed maar daarna ging het elke dag een beetje beter. Je kunt mijn verslagen lezen in mn topic. 
Al met al vond ik het enorm meegevallen!! 
 

Succes met aftellen. Het komt al dichtbij. 🎉

Ik ga ze eens lezen. Ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-5-2021 om 18:12, Frukje zei:

Welkom @Birgitm 

gaat ineens al snel voor je! Ik ken dr Booi niet maar als jouw gevoel goed is heb je de juiste keuze gemaakt 👍

voor mij is t net te ver weg 😝

 

Hoe gaat t met de voorbereidingen? 
 

ik heb nog geen resultaat foto’s :) alleen m’n voorsituatie 70A 1.80m en 63 kg. Ik krijg 475 demi motiva rond, dual plane. Ben ff kwijt wat m’n borstbreedte was, maar dat bepaald ook voor een groot deel de maat van de prothese 

 

ik zal je toevoegen aan m’n album 

@Frukje ik heb eigenlijk nog niet veel geregeld, ben een last minute type 🙈. Jij wel al veel geregeld? Wanneer wordt jij geholpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.