Jump to content

Recommended Posts

Dag dames, 

Allereerst bedankt om even mijn bezorgdheid te lezen... 

Ik ben nu 5 weken po en sinds deze week zie ik bij mijn rechterborst in het litteken een wit puntje. 

Hebben  jullie hier ervaring mee, of kan iemand mij zeggen of dit iets is om me zorgen over te maken? Ook zie ik wat roodheid aan het litteken. Het steekt ook soms een beetje. 

Ik wil niet gelijk bellen naar mijn pc als het niet erg is, misschien is dit gewoon het genezingsproces? IMG_0886.thumb.jpg.0feb0ccd0c1715642754034c016fce1a.jpgIMG_0891.thumb.jpg.505620b942aea55df34834a8a4ba6c6b.jpg

Alvast bedankt voor jullie hulp! 

Groetjes, 
Valérie 

@Valerie086

Hoi hoi,

Het lijkt een beetje op een stukje hechting wat naar buiten wilt komen. Dit gebeurt regelmatig, dan lost een hechting niet volledig op, en zoekt dan een weg naar buiten. Dek het even steriel af, en hou goed in de gaten dat het niet roder gaat worden of dat er vocht/troep uit gaat komen. En als je het echt niet vertrouwd,altijd even je pc bellen, die is eindverantwoordelijke.

xx

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.