Ga naar inhoud

Dr. De Meyere: prijs, mogelijkheden, betaling?


Aanbevolen berichten

Hoihoi!

Volgende week woensdag heb ik (na lang wachten, dankje corona ;) ) een consultatie bij dr. De Meyere. Ik hoorde vele positieve reacties en vond zijn site ook erg fijn, mede omdat hij ook de negatieve kanten van een bv aanhaalde. Op het borstenforum vond ik heel wat informatie, maar de forums over de prijzen bij De Meyere waren al van enkele jaren geleden.  

Heeft iemand een idee hoeveel een  borstvergroting bij dr. De Meyere ongeveer kost (alles incl)? (ronde, voor de spier, ik zou graag van een kleine B naar een volle C gaan),

Daarnaast vroeg ik mij ook af hoe die betaling verloopt; is het cash te betalen of is er ook een mogelijkheid om in termijn af te betalen?

En dan nog een laatste vraagje (sorry :) ) Ik lees heel veel dat de meeste borstvergrotingen onder de spier worden gedaan, maar De Meyere prefereert zeker boven de spier. Hoe zijn jullie ervaringen met boven de spier? Ik ben wel een beetje bang dat ik ze teveel zal voelen hierdoor? 

 

Ik ben echt suuuper benieuwd en haal heel veel steun en vertrouwen uit dit forum, erg blij dat dit bestaat!!! dankjewel ❤️

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik ben vorig jaar door dr de Meyere geopereerd geweest. Ik ben zeer tevreden! Het kon niet cash betaald worden, ik heb het bedrag voor de operatie overgeschreven. De prijs was 3500 als ik me goed herinner. Alle info + foto’s staan openbaar... ik heb een tijdje een zeer laag vetpercentage gehad voor fitness... mijn boobs waren kleiner geworden maar toch zag je geen randen! Je kan soms wel randen voelen maar dit is niet storend. SucceS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Imke1991 zei:

Hoi

ik ben vorig jaar door dr de Meyere geopereerd geweest. Ik ben zeer tevreden! Het kon niet cash betaald worden, ik heb het bedrag voor de operatie overgeschreven. De prijs was 3500 als ik me goed herinner. Alle info + foto’s staan openbaar... ik heb een tijdje een zeer laag vetpercentage gehad voor fitness... mijn boobs waren kleiner geworden maar toch zag je geen randen! Je kan soms wel randen voelen maar dit is niet storend. SucceS!

 Super dankjewel voor je snelle reactie! Ik vind jouw resultaat echt super mooi! Heel natuurlijk en wat een mooie genezing van het litteken, ik kan maar hopen dat ik hetzelfde effect krijg :) Heb je veel last gehad van pijn na de bv? Ook op mentaal vlak? 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Lolo2121 zei:

 Super dankjewel voor je snelle reactie! Ik vind jouw resultaat echt super mooi! Heel natuurlijk en wat een mooie genezing van het litteken, ik kan maar hopen dat ik hetzelfde effect krijg :) Heb je veel last gehad van pijn na de bv? Ook op mentaal vlak? 

Danku :) In alle eerlijkheid, ik had wel wat pijn de dagen erna. Maar dat gaat voorbij en je kan het houden. Ik vond vooral s nachts onaangenaam. Maar je krijgt iets in de plaats en dat maakt je ook blij! Mentaal tja... ik was niet zo goed van de verdoving en ik dacht ineens wat ‘shit wat heb ik gedaan’? Maar ik ben heel blij! Het is een emotionele rollercoaster maar ik vind het echt waard.:) ik ga ook eens kijken bij jou, ben nu wel benieuwd 😁veel succes hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.