Ga naar inhoud

Voor de spier of dual plane


Aanbevolen berichten

Hooi

Heeft iemand de motiva ergonomix voor de spier? Volgens mijn arts gaat het plooien als je bukt. Ik vind hierover niets op internet. Zit zelf te twijfelen tussen dual plane en voor de spier. Ik zie het natraject van de dual plane niet zo zitten met name op de rug slapen en je armen weken niet hoog.. Mijn borstbreedte is 13,5 cm en ik zou voor de 475 demi dual plane gaan.. Is er iemand met dezelfde maat en foto’s ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze voor de spier, 550cc motiva full. Er staan wat foto's in mijn openbare album.

 

Ik heb geen last van rimpeling, maar zal wellicht ook deels afhankelijk zijn van de elasticiteit en dikte van je huid zou ik zeggen.

 

Zowel met voor de spier als dual plane mag je niet op je zij of op je rug slapen hoor. En hoe ver je je armen omhoog mag doen en je borstspieren mag belasten is afhankelijk van het advies van je arts.

Het herstel is maar eenmalig en een paar weken en het resultaat heb je jarenlang plezier van.

Zelf heb ik ze dus voor de spier en vond ik het fijn dat er niet in een gezonde spier hoefde te worden gesneden, maar als mijn arts had voorgesteld dual plane was ik daar absoluut voor gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.