Ga naar inhoud

ikke59 : 7 januari 2011 : Dr. van de Kar : Atrium : Heerlen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

dankjewel Moontje (ik lees dit nu pas :blush: )

ja hoor ik kan alles weer : heb vorige week alweer 2 dagen bij een vriendin behang afgetrokken en eergisteren bij mijn schoonbroer meegeholpen een afrastering (prikkeldraad) te maken in een wei.

Na die dagen had ik wel een beetje last maar dat is alweer over

Tsja ik ben niet iemand die lang niks kan doen :rolleyes:

het is ook al 9 weken PO vandaag!

Ik heb vandaag een paar nieuwe foto´s in mijn album gezet.

Het is wel moeilijk om die foto´s zelf te maken...het lijkt dan altijd een beetje scheef haha.

en de foto´s in bh van voor genomen heb ik maar eruit gelaten....dat zag zo raar uit.

Moest ze dus van dichtbij maken (armlengte dus) en dan lijkt het net of ze naast mijn lichaam hangen, terwijl dat in het echt niet zo is!!

Zal een keertje aan een ander vragen om foto´s te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:159::159::159:

moet steeds lachen om mijn buurvrouw.

Iedere keer als ik met haar sta te praten en ik heb een truitje aan dat een beetje laag zit...kijkt ze eventjes vluchtig in mijn decollete.

Maaaaaarrr ze zegt niets whahahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Franci,

Net ook nog in je album gespiekt, :49: ziet er fantastisch uit hé! Wat een mooie bh's heb je geshopt, staat je geweldig! Denk wel dat je van die blauwe eerder een 85D nodig hebt, het tussenstukje tussen de cups hoort normaal tegen je lichaam aan te liggen, bij deze staat het duidelijk af, wat betekent dat de cup te klein is. Die van Marisjuh is echt een juweeltje en goed gevuld hoor, mag je trots op zijn! :123:

Hahaha, grappig van je buurvrouw, ze weet vast niet goed te duiden wat er nu anders aan je is hahaha :huh:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat klopt van die blauwe bh. (is eigenlijk paars maar op de foto lijkt ie blauw)

Die had ik eigenlijk te vroeg gekocht.

Heb nu omtrek 80.

en die bh is 85C

moet dus een 80D zijn.....of heel misschien wel een 85D (of een 80E) ??

Whaha...ik zei nog tegen van de Kar , niet té groot maken. Wil niet dat de buren gaan denken: wat heeft zij gedaan :20::18::19::5: !!!??

whahahaha...moet ik toch maar eens tegen hem zeggen : mijn buurvrouw kijkt steeds naar mijn voorgevel!!! :154::154::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ja dan denk ik toch eerder naar 80E!!! Whihoe, wat een maatje! :136: hahaha, echt grappige buurvrouw heb jij hahaha :154:

vind het altijd nog raar hoor.

Als ik mijn vriendinnen zie met hun natuurlijke grote C en DD en zelfs FG: dan zijn mijn tietjes maar klein tegenover.

Is toch héél anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ikke,

Wat grappig van je buurvrouw! Hier ben ik dus bang voor als het zomer wordt, dat als ik in een mooie bikini op het strand loop, en dat iedereen dan kijkt :5::5::5: Zijn die wel echt????

Want je vriendinnen kunnen dan wel grotere borsten als jou hebben, die van jou zijn natuurlijk veel strakker en hebben geen last van zwartekracht hihi....

Ze verwachten dat protheses nu levenslang meegaan, toch?

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Xanaa, die van mij zijn strakker haha.

Over een aantal jaren is dat het enige plekje op mijn lijf dat níet hangt :154::154::154:

Dat zeggen ze wel ja, dat ze een levenlang meegaan!

Mijn pc is daar toch wel sceptisch over hoor....hij zegt dat die prothese nog niet zo lang op de markt zijn dat ze dat kunnen weten.

Als ze pas 10 jaar geleden ontwikkeld zijn ...kun je inderdaad niet zeker weten dat ze over 25 -30 jaar nog goed zijn!!

Maar ik maak me daar niet druk over, sta toch jaarlijks onder controle.

Mocht het zijn dat ze niet meer goed zijn: dan maar weer een wissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar ik steeds aan moet denken als ik jullie verhalen allemaal lees.

Dan denk ik: het is toch wel prettiger om naar een privé- kliniek te gaan.

Je hebt veel meer privacy!

In het Atrium, waar ik ben geweest, komen ook gewoon patiënten voor hele andere ingrepen: zoals ...handchirurgie, littekencorrectie. etc

Toen ik ´s avonds naar huis mocht, stond de lift vol met mensen die op ziekenbezoek kwamen.

Daar zat ik dan in een rolstoel, niet op mijn allervoordeligst ( niet opgemaakt...had nog geen spiegel gezien...wil niet weten hoe ik eruit zag)

Toen ik maandag na de operatie terug moest voor controle en het verwijderen van de drains, voelde ik me ook niet echt op mijn gemak met die grote flessen aan mijn lijf.

Ik had ze maar in een plastic zak gedaan, want het zag er niet echt smakelijk uit!

in 1 fles zat haast een halve liter!!!!

Zit je maar zoveel mogelijk die dingen weg te moffelen.

in een privékliniek is dit toch niet zo denk ik ............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat kan erg ongemakkelijk zijn :66:

Ik ben wel in een privekliniek geweest, maar daar kom je ook wel mensen tegen hoor. En dan vraag je je toch af, wat zou die nou doen??

Maar gelukkig kom je daar inderdaad de buurvrouw ofzo niet tegen haha....

Gelukkig kon in een nachtje blijven, en hoefden de drains niet mee naar huis ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies....de mensen die je daar tegenkomt, komen bijna allemaal voor een schoonheids operatie.

én je komt geen bezoekers tegen in de lift...die je aan staan te staren met een blik van ; wat zal die nu hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar ik steeds aan moet denken als ik jullie verhalen allemaal lees.

Dan denk ik: het is toch wel prettiger om naar een privé- kliniek te gaan.

Je hebt veel meer privacy!

In het Atrium, waar ik ben geweest, komen ook gewoon patiënten voor hele andere ingrepen: zoals ...handchirurgie, littekencorrectie. etc

Toen ik ´s avonds naar huis mocht, stond de lift vol met mensen die op ziekenbezoek kwamen.

Daar zat ik dan in een rolstoel, niet op mijn allervoordeligst ( niet opgemaakt...had nog geen spiegel gezien...wil niet weten hoe ik eruit zag)

Toen ik maandag na de operatie terug moest voor controle en het verwijderen van de drains, voelde ik me ook niet echt op mijn gemak met die grote flessen aan mijn lijf.

Ik had ze maar in een plastic zak gedaan, want het zag er niet echt smakelijk uit!

in 1 fles zat haast een halve liter!!!!

Zit je maar zoveel mogelijk die dingen weg te moffelen.

in een privékliniek is dit toch niet zo denk ik ............

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ikke !

ik verkies ook een privékliniek boven een gewone omdat daar geen zieke mensen komen en er dus de kleinst mogelijke kans is op een kruisbesmetting !!

in een gewone kliniek kom je op een operatiekamer terecht waar voor jou ook een zwaar zieke werd geopereerd !

en in een privékliniek komen alleen maar gezonde vrouwen !

toen ik in de wellnesskliniek was voor mijn eerste consult stond daar een meisje ontroostbaar te huilen !! ze kwam voor een borstvergroting maar ze was héél ziek en ze werd terug naar huis gestuurd !! 't was toen héél erg voor dat meisje maar toch had ik begrip voor de beslissing van de WK !

't zal wat beroepsmisvorming zijn zeker ? ik ben verpleegkundige !!

ik wens je een prettig weekend ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die kant had ik het nog niet eens bekeken...en ik geef je helemaal gelijk!!!

en ik was ook nog de laatste die die dag door Dr. van de Kar geopereerd werd.....pfffff waren er dus al heel veel vóór mij geweest!

Maar heb niets opgelopen hoor <_<

Jij ook een heel fijn zonnig weekend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Franci(bijna naamgenoot trouwens!!)

Dat gedoe in t ziekenhuis staat me ook nog helder van geest,ik ben toen 5 dgn opgenomen geweest en lag op een zaal met 3 andere patienten die natuurlijk ook allemaal bezoek kregen,en ik lag daar dan tussen met mn sapflessen :98:

En omdat je je verveelt zo de hle dag in bed wat rondlopen op de gang met een standaard waar dan die flessen aanhangen o mijn god ik zal het nooit vergeten,gelukkig ga ik nu naar een privekliniek:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Finimal

Oooh maar die flessen (drains) die ik toen had, waren veel kleiner dan die flessen die ik nu had.

Die kleine drains kon ik in de zakken van mijn vestje stoppen....superhandig: geen standaard nodig whahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi

Het gaat heel goed met mij!

Borsten zijn veel sopeler geworden.

Ze zijn niet gelijk, maar dat gebeurt ook niet.

Mijn borsten waren van te voren al ongelijk.

De linkerborst was in het begin een heel stuk harder en ik had aan de bovenkant een bobbel zitten.

Het leek net of die prothese te hoog zat.

(ik heb zelfs nog gedacht dat die vóór de spier geplaatst was!)

die bobbel is nu helemaal weg en de borst voelt een heel stuk soepeler aan!

Hij zal nooit zo zacht worden dan de rechterborst, maar dat vind ik niet zo´n probleem.

Bij jou komt het ook allemaal nog goed hoor!

Je bent nog niet zo lang PO: 19 dagen zie ik

Bij mij zat die bobbel er nog met 7.5 weken: ben toen terug gegaan naar van de Kar.

Hij heeft mij gerustgeteld dat het allemaal goed zou komen: en dat is ook zo!!

na een week of 9-10 werd de bobbel steeds een beetje minder.

dus meissie: geduld hebben (is moeilijk hé!!?)

Ik stond ook steeds voor de spiegel te kijken.....werd haast een obsessie!

Niet doen!!!...gewoon niet te veel aandacht aan schenken, want zo maak je jezelf alleen maar gek! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik maak me er ook helemaal gek mee,zit er de hele dag over te wrijven en op te duwen,en denk dan,ow jee,misschien verkapselt het dan juist en kan hij niet meer indalen als ik blijf duwen...aaarrgh,is IS AL een obsessie(daar ben ik helaas erg goed in:( )

Ik hoop dat de pc me vanavond ook kan geruststellen...

maar jouw verhaal sterkt me wel hoor! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

donderdag 19 mei moet ik weer voor controle naar de pc.

Ben benieuwd wat hij zegt.

De linkerborst is nu ook mooi gaan zakken en die bobbel is helemaal weg!

Ik ben helemaal happy!!!!!

alleen is die ader onder mijn borst nog steeds zichtbaar: is net een hele langgerekte spatader.

af en toe steekt het ook op die plaats.

een paar weken na de bv had ik onderaan die ader ineens een blauwe plek...zat bijna naast mijn navel (zo lang is die ader)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.