Ga naar inhoud

Skilp : 15 juni 2021 : Dr. Manon Cromheecke : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben zelf destijds ook lid geweest van borstenforum in 2007/2008 omdat ik toen een borstvergroting heb laten doen. Nu zijn we inmiddels heel wat jaren verder en ben ik flink afgevallen en dat zie je ook terug aan mijn boobs, vooral mijn rechterboob. Het lijkt net of ik een extra plooi erbij heb gekregen en nu ben ik gisteren bij de Wellnesskliniek (heb hier destijds ook de ingreep laten doen) geweest bij dokter Cromheecke en zei kon mij niet garanderen dat ze die extra plooi netjes kon wegwerken. Als ik mijn borstspier aanspan zie je het heel duidelijk. Nu overweeg ik zowiezo om ze te laten vervangen door een maatje meer, heb destijds 325cc LP laten zetten en nu denk ik aan een 380cc. Ik zou graag willen weten of er ook mensen zijn die ditzelfde hebben meegemaakt.

Groetjes Skilp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goedenmiddag,

Volgende week, 1 juni heb ik mijn 2e gesprek met dr M. Cromheecke bij de Wellness Kliniek. Ik heb in 2007 mijn eerste bv gehad ook in de Wellness Kliniek, en heb 325 LowProfile Monobloc gekregen achter de spier. Op zich wel altijd redelijk tevreden geweest al hadden ze wel een maatje groter gemogen. Nu zijn we inmiddels 14 jaar verder en vanwege gewichtsverlies ziet mijn rechterborst er niet meer mooi uit als ik de spieren aanspan. Je ziet nu duidelijk de oorspronkelijke borst en heb als het ware een 2e plooi er nu zitten. Ze kon mij ook niet garanderen dat ze dit kon oplossen, 80% kans dat het zo zou blijven, dus was wel beetje teleurgesteld. Heb destijds ook laten plaatsen via de tepel en zei wilde dus voor een snee nu onder de borst gaan en nu wil ik toch alsnog vragen of het niet mogelijk is toch weer via de tepel via hetzelfde litteken wat je nauwelijks ziet. Bij mijn eerste gesprek lag er ook een prothese van 385cc, echter nu twijfel ik behoorlijk en zit nu zelf de denken om toch een High Profile te laten plaatsen en dan of 420 of 490 cc, deze komen zowiezo al snel 1 cm naar voren toe en dat lijkt me wel mooier staan. Heb al heel wat dagen foto's bekeken en ben gewoon bang dat als ik voor 385 cc LP ga dat het gewoon net te weinig is. Ik ben 168cm en weeg nu rond de 70kg en ben wat grover van bouw en ben ruim 20kg afgevallen. Wat is jullie mening hierin?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Skilp als ik je advies mag geven zou ik voor het hoogst aantal cc gaan. Ik vind het allemaal zo snel wennen. 
En je hebt het over  een incisie? Mag jij dan bepalen waar die komt? 
 

Groetjes Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, het gaat toch een incisie onder de borst worden, heb haar gevraagd of het niet mogelijk was om nogmaals via de tepel te doen, maar daar wilde ze niet aan omdat ik ook hele kleine tepelhoven heb. Ik heb besloten voor 420HP dus dat is bijna 100cc meer als nu en ik had Low Profile en krijg nu High Profile dus ik denk dat je het verschil echt wel gaat zien. Komende dinsdag is het dan zover, blijft toch wel weer spannend ook al weet ik wat me te wachten staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, nou ik ben weer thuis van mijn wissel en alles is prima verlopen. Dr. Cromheecke was echt heel aardig en we hebben samen toch besloten om voor de 490cc High Profile te gaan, dual plane geplaatst. Zei vond dat deze maat mij ook prima zou staan en ben blij toe dat ik deze beslissing heb genomen. Ze vertelde me nog na afloop dat de verwijderde protheses scheurtjes hadden maar ik hoefde mij geen zorgen te maken omdat dit niet door het lichaam heen zou gaan dwalen, pfff gelukkig maar. Zo nu lekker herstellen thuis en wachten totdat over 2 weken het drukverband eraf mag, nu lijken ze behoorlijk plat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Skilp, 

Ik lees je berichten net en zie dat je vandaag bent geholpen! 
Wat fijn dat het goed is gegaan😁 

Denk dat het verstandig is dat je voor de 490 bent gegaan. Welk merk protheses zijn er nu in gegaan? 

 

Hopen dat je herstel goed gaat en je tevreden bent met het resultaat. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenmorgen, heb helaas niet zo goed geslapen omdat ik niet gewend ben op de rug te slapen. Maar ik voel me verder prima en het valt me reuze mee allemaal, heb het idee dat ik nu al meer kan dan bij mijn eerst BV. Maar ik neem uiteraard wel de voorschriften in acht en ben nu lekker een paar weken vrij van werk, dus lekker veel tijd voor te herstellen. Helaas kan ik nu ook nog geen fotos plaatsen want het drukverband moet echt 2 weken blijven zitten, en dat met deze warmte...pfff. Ben blij toe dat we airco in huis hebben. Wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Von5385 zei:

Hoi Skilp, 

Ik lees je berichten net en zie dat je vandaag bent geholpen! 
Wat fijn dat het goed is gegaan😁 

Denk dat het verstandig is dat je voor de 490 bent gegaan. Welk merk protheses zijn er nu in gegaan? 

 

Hopen dat je herstel goed gaat en je tevreden bent met het resultaat. 
 

Hoi, er zijn Arion Monobloc Softone Siliconen geplaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.